Behalve dit ONZ / [Koken met Moirapoly] Aflevering 1 - Midnight egg-sandwich topicquote:
Wat? Gaat hij mijn reacties verwijderenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Behalve dit ONZ / [Koken met Moirapoly] Aflevering 1 - Midnight egg-sandwich topic
Waar Oer nu een slotje op heeft gezet omdat hij met z'n stronken kop heel lief alle offtopic crap aan het verwijderen isBlijkbaar heb je daar een slotje voor nodig
Ga er vanuit dat het hem lukt en hij straks weer open gaat.
MOEDIG HIER OERBEER AAN IN ZIJN QUEST
Je kunt het Oer
Oerbeer is een goede mod.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat? Gaat hij mijn reacties verwijderendat zal ik hem nooit vergeven
En mijn inzet van bagger dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oerbeer is een goede mod.
Op vrijdagnacht nog straalbezopen zijn werk verrichten, wat een held.
Gebruik je de helftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:01 schreef sp3c het volgende:
mweh, krijg ik honger van en ik wil niet mijn kip opbakken want dat moet eigenlijk nog uren marineren
Meer in nachtbaggers zoals deze postenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En mijn inzet van bagger dan?hoe kom ik anders in de rop 500
die helft moet ook nog uren marinerenquote:
Kan hij niet gewoon copy paste doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meer in nachtbaggers zoals deze posten
Ja je hebt honger of je hebt honger weetjequote:
Whehehequote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:06 schreef sp3c het volgende:
jaar geleden deed ik dat ook hoor maar oma kwam een keer eten en die is nogal ... direct![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |