dat vermoed ik ook, ten laatste rond 5 uur. En ik denk ook dat hij het zsm heeft gedaan nadat ie klaar was met het laten verdwijnen van zijn zoontjes. Aangezien zijn telefoon om 4.15 nog contact heeft geaakt met een mast zal het tussen 4,15 en 5 uur geweest zijn denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb nachtdienst gehad, en het werd rond 5 u 15 al behoorlijk licht (nog wel schemerig, maar wel tegen het lichte aan). Dus ruim een week geleden zal het rond 5 uur 30 al behoorlijk licht zijn geweest.
En nu zat ik te denken dat het logisch is, dat, indien je je verhangt op een min of meer openbaar terrein, je dit doet voordat het licht is, bijv. om inmenging van eventuele passanten te voorkomen.
Dan ga ik er toch van uit dat hij zich zeg rond 5 uur ten laatste verhangen heeft toch...
Wat denken jullie van deze theorie?
Er is er altijd wel een ziek, op vakantie met zwangerschapsverlof en dan krijg je een ander.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:52 schreef Isabeau het volgende:
En die enorme stapel hulpverleners begrijp ik ook nooit zo goed. Dat is toch enorm verwarrend? Ik ken iemand met een geestelijk gehandicapt zoontje waarbij ook problemen in het gezin zijn ontstaan en de moeder depressief is geworden en die hebben ook een énorme berg met hulpverleners. Soms heeft ze dagelijks gesprekken met steeds weer een andere instantieEn dan is die situatie als er sprake is van mishandeling en een scheiding waarschijnlijk dus nog complexer.
Scherp.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En waarom z'n ex schoonvader niet vermoord. Dat zou ik gedaan hebben als ik een ex-schoonvader had die mij onterecht van mijn kinderen weg wilde houden.
Zoals de feiten nu liggen lijkt het gelijk aan de kant van de ex-schoonvader te leggen.
Als hij die kinderen heeft vermoord wilde hij niet gered worden, alhoewel je dat wellicht kunt afleiden uit zijn stop in Geleen (Neerbeek), dat vind ik wel... Of misschien wilde hij zelf gered worden, zeg maar... Dat-ie zelf op andere gedachten werd gebracht door daar langs te rijden... wat niet lukte... Echter als hij daarna zijn kinderen heeft vermoord dan is er geen uitweg meer voor hem, denk ik, dat wist-ie ook, en vandaar im Nacht und Nebel zich ophangen... ten laatste 5 uur dan schat ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat je een punt hebt, maar ik denk niet dat hij zo vroeg al zelfmoord gepleegd heeft (hoewel dat wel zou matchen met een GSM-signaal om 04.16), men ging immers een mogelijke waarneming tussen 06.00 en 07.00 nog wel onderzoeken.... (en ik denk dat hij misschien gered wilde worden).
Maar goed, dat laatste kan ook een standaard antwoord zijn geweest om niet te hoeven aangeven dat de tijd van overlijden voor 06.00 uur was.
Okay, als je niet leest wat er staat, of het niet begrijpt, reageer er dan in godsnaam niet op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef moeke1 het volgende:
[..]
OTS is niet vrijwillig, wordt door de rechter opgelegd.
en en kan ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
uiteraard... een lul van een vader of een secreet van een wijf.
Als je in die malle molen zit, weet je pas dat het recht krom is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat hij die eerste vier keer vrijgesproken verzon om die vijfde keer die een versoberde omgangsregeling tot gevolg had als onrechtvaardig te kunnen bestempelen.
En dan bedoel ik dat de vader die 4 keer aangeklaagd en vrijgesproken heeft verzonnen om die 5de keer onterecht te laten lijken.
Overigens vraag ik me af hoe ver justitie (?) gaat als er tot 4 keer toe een opa (!) aangifte jegens dezelfde persoon doet en da alle 4 de keren volgens de rechter onterecht is, of ze dan die 5de keer nog wel voor de rechter brengen.
Ik weet niet hoe nauwkeurig ze dat kunnen bepalen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat hebben we nog steeds niet gehoord, welk tijdstip de dood wrs intrad...
Vandaar mijn theorie... zorgt er iig voor dat je kunt aannemen dat zijn tijd van handelen met circa 3 uur wordt ingeperkt, ervan uitgaande dat-ie al 3 uur dood was toen hij gevonden werd...
Nou, de dag dat ze verdwenen? Was dat maandag of dinsdag?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit zou wel heel vreemd zijn. Dan geeft de moeder toch de kinderen niet mee voor een vakantie? Als er een dag later een gesprek met Jeugdzorg zou zijn.
Lijkt me idd ook plausibel, maar dan zullen ze toch weer moeten zoeken omgeving Doornse gat, denk ik...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vermoed ik ook, ten laatste rond 5 uur. En ik denk ook dat hij het zsm heeft gedaan nadat ie klaar was met het laten verdwijnen van zijn zoontjes. Aangezien zijn telefoon om 4.15 nog contact heeft geaakt met een mast zal het tussen 4,15 en 5 uur geweest zijn denk ik.
Maar dan kan moeder dat toch zeggen als vader ze komt halen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Misschien wist de vader niet van dat gesprek/is het vergeten en heeft de moeder ze 'met opzet' meegeven? Vader mist gesprek, raakt alles kwijt (want 'ongeïnteresseerd') , en breekt?
Yep, en zo stapelen de hulpverleners zich op. Krijg je het ook nog verweten. terwijl je er zelf niets aan kunt doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is er altijd wel een ziek, op vakantie met zwangerschapsverlof en dan krijg je een ander.
En de ene instantie heb je hier voor nodig, de andere daar. Was geen punt geweest als ze op elkaar ingesteld waren. Maar dat is vaak niet het geval.
Zoals ik eerder zei, jou icoontje staat je iig goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, als je niet leest wat er staat, of het niet begrijpt, reageer er dan in godsnaam niet op.
Prima dat je je eigen shit met je kinderen en je ex hebt, maar je geeft echt reacties op quotes die als een tang op een varken slaan.
1 ding is voor mij ook zeker, krijg nooit te maken met de overheid... in welke vorm dan ook... Je verliest altijd bij die lui...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:03 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Yep, en zo stapelen de hulpverleners zich op. Krijg je het ook nog verweten. terwijl je er zelf niets aan kunt doen.
Nee, beide ouders worden apart door BJZ op de hoogte gebracht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar dan kan moeder dat toch zeggen als vader ze komt halen?
En waarom wist vader dat dan niet, van dat gesprek? Alle communicatie loop vast niet via de moeder als de relatie tussen beide ouders zo slecht is.
Wat als het de moeder wel goed uitkwam dat hij het vergat? Dan zegt ze niets en denkt 'neem maar mee, dan ben je er zeker weten niet bij'...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar dan kan moeder dat toch zeggen als vader ze komt halen?
En waarom wist vader dat dan niet, van dat gesprek? Alle communicatie loop vast niet via de moeder als de relatie tussen beide ouders zo slecht is.
Ik denk dat je het niet zover moet zoeken. Hij had zijn plan al klaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat als het de moeder wel goed uitkwam dat hij het vergat? Dan zegt ze niets en denkt 'neem maar mee, dan ben je er zeker weten niet bij'...
Even voor je gegoogeld: http://www.regentsprep.or(...)TE9/logsResource.htmquote:
en dat is boze opzet van pa?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:12 schreef moeke1 het volgende:
1 van 7 en van 3 kwamen na vakantie terug met gordelroos.
Mooi.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even voor je gegoogeld: http://www.regentsprep.or(...)TE9/logsResource.htm
Ja en gewoon de jaren dat ze opgroeien en gevormd worden missen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:08 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom wachten die vaders niet totdat de kinderen 16 zijn en zelf mogen kiezen of ze langs hun vader willen??? Waarom dit soort dingen...? Het is echt triest...
Kinderen groeien zo verdomde snel op... of ben ik al zo oud dat ik dat weet?
Ik ben de kluts kwijt kwa tijdslijn, maar als na de rijnbrug het enige tijdsgat zit dan tussen daar en doornse gat en dus die hele cirkel van bereikbaarheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook plausibel, maar dan zullen ze toch weer moeten zoeken omgeving Doornse gat, denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |