Dat is waar, geestelijke mishandeling is aan de buiten kant niet te zien. Vind geestelijke mishandeling zo erg hier is een volwassenen al niet tegen opgewassen laat staan een kind.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:12 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Tja, gaat het om lichamelijke mishandeling of psychische mishandeling? Mijn kinderen werden opgesloten, afgebekt, uitgescholden, maar er zijn dan geen sporen van lichamelijk geweld. En dit is vaak moeilijk aan te tonen. 1 van 7 en van 3 kwamen na vakantie terug met gordelroos.
O bah wat een ellende Moeke, kan me je angst zo goed voorstellen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:16 schreef moeke1 het volgende:
Ik zit zelf na 3,5 jaar nog steeds in een vechtscheiding, ook ots. Het is idd afwachten tot er iets gebeurd. ( daar wil ik niet aan denken)
4 x vrijgesproken tijdens een rechtszaak, of zoiets van sepôt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:03 schreef mar1m het volgende:
Uit een bron rondom de vader , de vader is door de (ex)schoonvader 4 keer aangeklaagd voor kindermishandeling en 4 keer vrijgesproken.
De vijfde aangifte had een versobering van de omgangsregeling tot gevolg.
Door lamentabel gedrag van je ex-man?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:16 schreef moeke1 het volgende:
Ik zit zelf na 3,5 jaar nog steeds in een vechtscheiding, ook ots. Het is idd afwachten tot er iets gebeurd. ( daar wil ik niet aan denken)
ff offtopic. Ze zijn na de herfstvakantie omgang gaan weigeren. Omdat ik keuze had, heb ik ze schreeuwend en wel moeten meegeven. Op een gegeven moment was er geen houden meer aan, en zijn ze niet meer meegegaan. Ik wilde laten onderzoekenwaarom ze de omgang weigerden. Vader gaf hiervoor geen toestemming. Inmiddels heeft vader ze 8 mnd niet gezien. Heeft nog niet 1 maal naar ze geinformeerd, maar zegt in de RB Oh, mijn arme kindertjes.......dit doet het goed. Je staat dan gewoon machteloos. Ik kan me dus wel iets bij de situatie voorstellen van de moeder, maar had gehoopt dat die man anders was. Mannen die houden van hun kinderen en vechten voor omgang krijgen het niet. Dat vind ik walgelijke vrouwen. Nu weet ik ook dat er een klein percentage is dat geen emotionele band heeft met hun kinderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, geestelijke mishandeling is aan de buiten kant niet te zien. Vind geestelijke mishandeling zo erg hier is een volwassenen al niet tegen opgewassen laat staan een kind.
Hoe is het nu met je kinderen?
Sorry, GEEN keuze hadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:25 schreef moeke1 het volgende:
[..]
ff offtopic. Ze zijn na de herfstvakantie omgang gaan weigeren. Omdat ik keuze had, heb ik ze schreeuwend en wel moeten meegeven. Op een gegeven moment was er geen houden meer aan, en zijn ze niet meer meegegaan. Ik wilde laten onderzoekenwaarom ze de omgang weigerden. Vader gaf hiervoor geen toestemming. Inmiddels heeft vader ze 8 mnd niet gezien. Heeft nog niet 1 maal naar ze geinformeerd, maar zegt in de RB Oh, mijn arme kindertjes.......dit doet het goed. Je staat dan gewoon machteloos. Ik kan me dus wel iets bij de situatie voorstellen van de moeder, maar had gehoopt dat die man anders was. Mannen die houden van hun kinderen en vechten voor omgang krijgen het niet. Dat vind ik walgelijke vrouwen. Nu weet ik ook dat er een klein percentage is dat geen emotionele band heeft met hun kinderen.
Maar nu weer on topic.
Nou ja, als man zie je je kinderen sowieso veel minder dan de vrouw als zij de regeling frustreert.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Door lamentabel gedrag van je ex-man?
Kijk, mijn idee is dat die zogenaamde dwaze vaders het er vaak ook wel naar gemaakt hebben toch, niet allemaal natuurlijk maar toch.
Dwaze vaders is natuurlijk goed bedoeld, maar nu wordt in mijn provincie alle vaders over 1 kam geschoren. OMGANG MOET. Men moet meer per situatie kijken. Maar zoals bij mij de papieren liggen van mishandeling door school consultatie bureau en begeleidster van oudste dochter, moet de Raad deze niet van tafel schuiven, maar er iets mee doen. Dat is niet gebeurd helaas.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Door lamentabel gedrag van je ex-man?
Kijk, mijn idee is dat die zogenaamde dwaze vaders het er vaak ook wel naar gemaakt hebben toch, niet allemaal natuurlijk maar toch.
Ik weet niet of dat aan de orde is. Je kunt niet aan een foto zien hoe iemand met zijn kinderen omgaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, als man zie je je kinderen sowieso veel minder dan de vrouw als zij de regeling frustreert.
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat aan de orde is. Je kunt niet aan een foto zien hoe iemand met zijn kinderen omgaat.
En waarom z'n ex schoonvader niet vermoord. Dat zou ik gedaan hebben als ik een ex-schoonvader had die mij onterecht van mijn kinderen weg wilde houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef Clavis het volgende:
Ik heb al wel eerder gelezen dat hij een conflict had met zijn ex-schoonvader. Wat ik eigenlijk ook wel raar vind; als alles zo goed doordacht en voorbereid was zou je dan niet met een volle tank op pad gaan?
In dit geval was het echter wel opvallend dat jeugdzorg niet alleen zelf al heel snel bekendgemaakt heeft dat het gezin bij hen bekend was, maar ook dat dat op eigen initiatief was en dat jeugdzorg zelf geen enkele reden tot ingrijpen zag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 07:30 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Denk dat de eerste prioriteit ligt bij het vinden van de kinderen en niet bij een onderzoek naar het al dan niet falen van hulpverlenende instanties.
Dan had de rechter dit uitgesproken! Kan zijn dat de omgang tijdelijk versobert is totdat er duidelijkheid was. Maar er was dus wel omgang.twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 08:32:32Broertjes zouden onder toezicht van Jeugdzorg komen, Jeugdzorg zou op de dag dat ze verdwenen de toezichtstelling bespreken met ouders. reageer retweet
OTS is niet vrijwillig, wordt door de rechter opgelegd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval was het echter wel opvallend dat jeugdzorg niet alleen zelf al heel snel bekendgemaakt heeft dat het gezin bij hen bekend was, maar ook dat dat op eigen initiatief was en dat jeugdzorg zelf geen enkele reden tot ingrijpen zag.
Dit zou wel heel vreemd zijn. Dan geeft de moeder toch de kinderen niet mee voor een vakantie? Als er een dag later een gesprek met Jeugdzorg zou zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:35 schreef moeke1 het volgende:
Dan had de rechter dit uitgesproken! Kan zijn dat de omgang tijdelijk versobert is totdat er duidelijkheid was. Maar er was dus wel omgang.twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 08:32:32Broertjes zouden onder toezicht van Jeugdzorg komen, Jeugdzorg zou op de dag dat ze verdwenen de toezichtstelling bespreken met ouders. reageer retweet
Ik denk dat na onderzoeking van het lijk van de vader prima is vast te stellen rond welk tijdstip de dood intrad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb nachtdienst gehad, en het werd rond 5 u 15 al behoorlijk licht (nog wel schemerig, maar wel tegen het lichte aan). Dus ruim een week geleden zal het rond 5 uur 30 al behoorlijk licht zijn geweest.
En nu zat ik te denken dat het logisch is, dat, indien je je verhangt op een min of meer openbaar terrein, je dit doet voordat het licht is, bijv. om inmenging van eventuele passanten te voorkomen.
Dan ga ik er toch van uit dat hij zich zeg rond 5 uur ten laatste verhangen heeft toch...
Wat denken jullie van deze theorie?
Ja, klopt zat ik ook aan te denken... Als je op vakantie gaat, doet er niet toe waarnaar toe, gooi je je tank vol de avond tevoren... Dat zijn normale voorbereidingen... en dan man ging zogenaamd voorbereid te werk...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:31 schreef Clavis het volgende:
Ik heb al wel eerder gelezen dat hij een conflict had met zijn ex-schoonvader. Wat ik eigenlijk ook wel raar vind; als alles zo goed doordacht en voorbereid was zou je dan niet met een volle tank op pad gaan?
Maar geloof me, met BJZ kun je beter niets te maken hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef moeke1 het volgende:
[..]
OTS is niet vrijwillig, wordt door de rechter opgelegd.
IDD erg wazig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit zou wel heel vreemd zijn. Dan geeft de moeder toch de kinderen niet mee voor een vakantie? Als er een dag later een gesprek met Jeugdzorg zou zijn.
Raar idd. Voor een vakantie nog wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit zou wel heel vreemd zijn. Dan geeft de moeder toch de kinderen niet mee voor een vakantie? Als er een dag later een gesprek met Jeugdzorg zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |