Maar hij is dan ook vrij lelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Pieter van den Hoogenband mist in de TT.
quote:Marcelo Antônio Guedes Filho, kortweg Marcelo, verwacht dat hij ook komend seizoen nog onder contract zal staan bij PSV. De verdediger heeft in Eindhoven nog een contract tot medio 2016 en verwacht in de zomerstop niet te vertrekken naar een andere club.
"Ik heb nog niets vernomen, ik heb nog een contract voor drie jaar bij PSV", zo vertelde Marcelo in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Volgens de mandekker hebben er zich nog geen clubs gemeld voor zijn diensten, maar dat vindt hij ook niet erg.
"Ik wil volgend jaar graag voor PSV spelen en denk ook dat dat gaat gebeuren", zo besloot Marcelo zijn relaas. Dit seizoen kwam de Braziliaan in elke competitiewedstrijd van PSV in actie voor de Eindhovenaren.
Vorig jaar nog basisspeler op het EK, nu niet eens meer reservespeler bij het reserve-elftal in Israelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:30 schreef Oldie57 het volgende:
Willems heeft zich slecht ontwikkeld. Het is een probleemgeval met een ongelofelijk slechte mentaliteit. Medespelers kotsen hem uit.
Ik snap ook niet waarom hij is geselecteerd. Zet dan Emanuelson daar neer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vorig jaar nog basisspeler op het EK, nu niet eens meer reservespeler bij het reserve-elftal in Israel
dat was een vreemde beslissing inderdaadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij is geselecteerd. Zet dan Emanuelson daar neer.
Tja, jammer dat hij 4 jaar te oud is..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij is geselecteerd. Zet dan Emanuelson daar neer.
Ja, maar Bouma meenemen was nog idioterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was een vreemde beslissing inderdaad
Precies. Sowieso vind ik die swagg-types helemaal niet passen bij PSV. Op de één of andere manier vind ik het heel on-brabants ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef Lemming22 het volgende:
Willems heeft een paar (liefst zo veel mogelijk) down-to-earth gasten om zich heen nodig. Die hem met beide benen op de grond houden. Niet de coole swag boys die nu in de ploeg zitten.
Theo Lucius terughalen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Precies. Sowieso vind ik die swagg-types helemaal niet passen bij PSV. Op de één of andere manier vind ik het heel on-brabants ofzo.
Willems kijkt op naar Lens en Waterman.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef Lemming22 het volgende:
Willems heeft een paar (liefst zo veel mogelijk) down-to-earth gasten om zich heen nodig. Die hem met beide benen op de grond houden. Niet de coole swag boys die nu in de ploeg zitten.
Kei-hard lachen.quote:
Als ik 1 van die figuren (de pel , oldie enzevoort) zie posten..... denk ik alleen maar aan 3dequote:
Hit me zou mooier zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:33 schreef Scarface88 het volgende:
Lens heeft ook zo'n tattoo aan de binnenkant van zijn onderlip met "kiss me" er op.
[ afbeelding ]
Ik kijk dit soort wedstrijden eigenlijk meer voor de positieve dingen.quote:
quote:
Begin jaren 90 kende ik al iemand die R.I.P. aan de binnenkant van zijn lip had laten zetten. En dat was inderdaad net zo'n zielig figuur als deze prutsers.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:33 schreef Scarface88 het volgende:
Lens heeft ook zo'n tattoo aan de binnenkant van zijn onderlip met "kiss me" er op.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |