quote:
Done.quote:
dudequote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zie trouwens in de huisregels dat Muis nog steeds haar neus overal in mag steken?
Jezus, mevrouw is er als de kippen bij, hoor.quote:
What?quote:
ingewikkelder de wereld maken, you must not!quote:
Life is as complicated as i make it to be.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ingewikkelder de wereld maken, you must not!
ijhockeychickquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Life is as complicated as i make it to be.
Iemand moet doorzetten he, voordat mevrouw zich weer bedenktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus, mevrouw is er als de kippen bij, hoor.
Niet in Leiden zeker, rond deze tijd?quote:
nopequote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet in Leiden zeker, rond deze tijd?
Nou ja, ik ga maar eens slapen, zie jullie vanavond
Oh, komt ze niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:49 schreef Toekito het volgende:
Mensen waarom staat renren nog op de lijst
nee zit in schubbekutteveen bij dr schoonoudersquote:
ja hele stommequote:
daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:55 schreef Murmeli het volgende:
Niet haten op ren. Ren is lief en knap enzo
Je komt zelf geeneens, stomme Cee!quote:
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:00 schreef Cee het volgende:
Ik zou alleen maar constant met jou en je wansmaak in gevecht zijn, stomme Fascination!
Ik vind Roemenie leuk en vind Hongarije wanstaltig bijvoorbeeld.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Roemenie leuk en vind Hongarije wanstaltig bijvoorbeeld.
Nee, ik had de Horkjes op + eten gezet omdat dat van iemand moest, van wie weet ik niet, maar ik zeg gewoon 'van Fascination', dan is het altijd goed.quote:
de schuldige aan alles Fascinationquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik had de Horkjes op + eten gezet omdat dat van iemand moest, van wie weet ik niet, maar ik zeg gewoon 'van Fascination', dan is het altijd goed.
Zeg, kom je wel eten vanavond?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nope
pittsburg ... das wel een hele stevige wandeling
slaap lekker, tot vanavond
heb nog niet beslotenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, kom je wel eten vanavond?Anders ben je te laat met je persoonlijke introducite van de rest van de wereld, dan vraag ik dat BX gewoon
hoe laat ben je binnen denk je?quote:
Oh nee joh, het maakt mij niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:30 schreef Murmeli het volgende:
Hij heeft ook ander eten meestal.
Anders moet je hem ff bellen/facebooken
quote:
LOL? ik snap er soms geen hol van met ze.quote:
weizen zeker?quote:
hij is echt erg lekker maar hij heeft ook wel iets anders hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:28 schreef Goodbye het volgende:
Zou Henk ook iets anders hebben dan hamburger, of issie echt zo lekker?Ik lust best wel een hamburger, maar ik ben wel een beetje picky.
Je bent niet de enige, denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL? ik snap er soms geen hol van met ze.
ik heb nog geen eens koffie op dus wacht maarquote:
Help!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb nog geen eens koffie op dus wacht maar
Ga ns ff snel koffie drinken dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb nog geen eens koffie op dus wacht maar
senseo is aan het opwarmen. Heb wel vast The Doors aangezet voor de juiste moodquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga ns ff snel koffie drinken dan.
Mooi, jammer dat het senseo is, maar vooruit.quote:
En welk nr speelt er?quote:Heb wel vast The Doors aangezet voor de juiste mood
Tsja heb geen geld voor de echte bazen apparaten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi, jammer dat het senseo is, maar vooruit.
Riders on the Stormquote:En welk nr speelt er?
Is Mart nu al een vage aan/uitding?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bert? Ja
Die andere vage aan/uitdinges: nee.
Geen bazenapparaat nemen, overrated.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tsja heb geen geld voor de echte bazen apparaten.
[..]
Riders on the Storm
18:38. Maar dat is alleen als ik de metro haal. zo vaak kom ik niet op Rotterdam, dus ik moet nog even zoeken na die verbouwing en dingen. En als ik niet verdwaal erheen lopend.quote:
Nog nooit koffie gehad hebben uit een bazenapparaatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen bazenapparaat nemen, overrated.
Gewoon een ouderwets koffiezettertje.![]()
Mooi nummer, dat.
Behind Closed Doors - The Rarities, a playlist by Tiede-Jan Breevaart on Spotify. deze playlist is dat dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen bazenapparaat nemen, overrated.
Gewoon een ouderwets koffiezettertje.![]()
Mooi nummer, dat.
Spotify, nog nooit iets mee gedaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Behind Closed Doors - The Rarities, a playlist by Tiede-Jan Breevaart on Spotify. deze playlist is dat dus
sjonge jonge....had het kennen wetenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Spotify, nog nooit iets mee gedaan.
Nu voel ik me ook weer prehistorisch.![]()
dacht meer aan 7 uurquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
18:38. Maar dat is alleen als ik de metro haal. zo vaak kom ik niet op Rotterdam, dus ik moet nog even zoeken na die verbouwing en dingen. En als ik niet verdwaal erheen lopend.
Man, je weet niet half hoe erg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
19:08 kan ook hoor. Ik ben niet zo lastig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
dacht meer aan 7 uur
maar ik ga mijn best doen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Man, je weet niet half hoe erg.
Ik heb nog een paar meter aan LPs staan, die ik ook echt nog draai op een platenspeler.
en dit is mijn telefoon:bazentoestel dat dan weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
En in tegenstelling tot wat men denkt, wel kapot te krijgen.quote:
live on the edge timmmmtimquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:55 schreef timmmmm het volgende:
En misschien hou ik het net 20 minuten uit zonder je. Misschien he!
quote:
Gewoon hardop uitspreken en je kan winnen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar die is getrouwd toch?
Vanavond kan je trouwens meedoen met de ESF-pool. Aantal punten van Anouk noemen en je wint een fles Limonchello. Elk aantal mag 1 x genoemd hebben. En op FB worden er al aantal genoemd.
alle landen die meededen in de halve finale + geplaatstequote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:08 schreef Murmeli het volgende:
Hoeveel landen doen er mee aan het punten geven?
alle landen min het eigen land.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:08 schreef Murmeli het volgende:
Hoeveel landen doen er mee aan het punten geven?
jokertje is datquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef Murmeli het volgende:
Nee, niet sterretje. Of wie is dat?
Deze is smaller en kleiner en heeft langer haar en is 2x zo oud als sterretje
Dat snap ik maar hoeveel zijn dat er?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
alle landen die meededen in de halve finale + geplaatste
Ah jokertje, ook goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
alle landen min het eigen land.
[..]
jokertje is dat
42 ofzo moet je even wiki kijken of Greys vragenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat snap ik maar hoeveel zijn dat er?
Henk zelf. Maar Maatje is getagdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:14 schreef Murmeli het volgende:
Kee. Is dat op de feestboek van t maatje ofzo
ergens tussen de 40 en 50 dacht ik?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat snap ik maar hoeveel zijn dat er?
heb wel de terugweg uit lopen zoeken wat gok dat ik moet lopen want de RET zal wel weer niet meer rijden na 12 ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga zo nog maar even de route opzoeken, voor de zekerheid.
Die is allemachtig lekker. Normaal eet ik amper burgers, maar dit is zo'n verse zelfgemaakte met een gebakken eitje er op enzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:28 schreef Goodbye het volgende:
Zou Henk ook iets anders hebben dan hamburger, of issie echt zo lekker?Ik lust best wel een hamburger, maar ik ben wel een beetje picky.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is allemachtig lekker. Normaal eet ik amper burgers, maar dit is zo'n verse zelfgemaakte met een gebakken eitje er op enzo
Waar gaat de wandeling heen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb wel de terugweg uit lopen zoeken wat gok dat ik moet lopen want de RET zal wel weer niet meer rijden na 12 ofzo.
OP aangepast.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is allemachtig lekker. Normaal eet ik amper burgers, maar dit is zo'n verse zelfgemaakte met een gebakken eitje er op enzo
van de kroeg naar de wijk naast de dierentuin.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar gaat de wandeling heen?
Ik heb het idee om lopend terug te gaan toch maar opgegeven.
mcBacon houd daar wel vanquote:
is dat ver?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
van de kroeg naar de wijk naast de dierentuin.
Da's een lekker stukje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
van de kroeg naar de wijk naast de dierentuin.
Hij is Jummie, maar het is een vrij kleine portie. Als je een grote eter bent zou ik een voorgerecht ervoor pakkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
jij ging toch met de auto?quote:
quote:
Station is half uur lopen. Naar Toek 20.min denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
is dat ver?
hoe ver is dat van het station?
en hoe ver is het station
hmzja ik denk dan toch maar een taxiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Station is half uur lopen. Naar Toek 20.min denk ik.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
hmzja ik denk dan toch maar een taxi
kan best tegen een dronken wandelingetje maar in Rotterdam gaat het me niet lukken denk ik ... sta ik s'ochtends bij Henk een ontbijtje te bestellen de volgende dag
Is ook een idee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan best tegen een dronken wandelingetje maar in Rotterdam gaat het me niet lukken denk ik ... sta ik s'ochtends bij Henk een ontbijtje te bestellen de volgende dag
je kan toch gewoon de tramrails volgen? sta je vanzelf op CSquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zou je denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan toch gewoon de tramrails volgen? sta je vanzelf op CS
Een nuchtere wandeling in Rotterdam lukt jou al niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een nuchtere wandeling in Rotterdam lukt jou al niet.
tegenwoordig gaat het bijna iedere keer goed muisquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een nuchtere wandeling in Rotterdam lukt jou al niet.
'Bijna' being the operative word.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
tegenwoordig gaat het bijna iedere keer goed muis
ik noem het een overwinningquote:
bemoeijeernietmeemuisquote:
OP aangepast.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE zou Ren stiekem toch komen?
Want ze doet mee aan Henk zn raadspelletje op FB en dat mocht alleen als je vanavond er komt kijken
quote:
hallo ik help hem. Alsof die dronken kaart kan lezenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef Murmeli het volgende:
Tramrails volgen is een omweg. En een flinke.
Print ff de route uit van maps ofzo.
Geef hem gewoon vanavond een mondelinge uitleg over hoe hij moet lopen, dan komt het vast goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
hallo ik help hem. Alsof die dronken kaart kan lezen
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:46 schreef sp3c het volgende:
kaartlezen is een skill vriend
is net als fietsen, leer je niet meer af
ik vergeet altijd de kaart mee te nemen
is te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geef hem gewoon vanavond een mondelinge uitleg over hoe hij moet lopen, dan komt het vast goed.
Nee joh, is simp... hmquote:
Eten mag je doen op een tijdstip dat het jou uitkomtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij komen ook eten. Rond zevenen toch? Dan zeg ik hier thuis half zeven
En dan krijg je: "Wat, jullie ook 2 burgers? Ik heb er net ook al 6x2 gemaakt, kunnen jullie in het vervolg niet samen bestellen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Eten mag je doen op een tijdstip dat het jou uitkomt
Hij kan toch geen 16 hamburgers tegelijk maken... Dus gewoon per groepje, of per twee, of per wat we willen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee joh, is simp... hm
Ik zal maar niet te veel meer zeggen, zie net dat ik weer over die gigantische, in mijn ogen niet bestaande, rotonde moet waar Greys me destijds over vertelde.![]()
Wat leuk!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef indaha het volgende:
Ik wil jullie allemaal heel veel plezier wensen vanavond en mijn gevoel zegt dat Anouk het echt heel goed gaat doen zodat jullie weer lekker uit je dak kunnen gaan
Even een crosspost![]()
Mijn man is ineens retefanatiek, hij heeft een app gedownload met alle songfestivalliedjes,ook van oudere jaren en een scorebord op zijn tablet geplaatst .
Volgens mij heeft het Greys virustoegeslagen
Nee, heb het net gevraagdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan krijg je: "Wat, jullie ook 2 burgers? Ik heb er net ook al 6x2 gemaakt, kunnen jullie in het vervolg niet samen bestellen?"
Was ook heel simpel, volgens haar.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, heb het net gevraagd
Hij heeft ook spareribs vanavond.
Oh en tijdens het festival deelt ie kipkluiffies uit
eraf bij het ziekenhuis en dan daar naar beneden langs golfbaan met de weg mee.....Kan niet foutquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was ook heel simpel, volgens haar.![]()
"Daar de A20 af, tweede van de rotonde en een stukje rechtdoor."
Uur later bel ik haar vanuit ergens in Rotterdam om het toch nog maar eens te vragen, zelfs Henk wist niet meer waar ik was.
Wat, welke golfbaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
eraf bij het ziekenhuis en dan daar naar beneden langs golfbaan met de weg mee.....Kan niet fout
als je bij het ziekenhuis naar beneden rijdt richting henk dan zit daar een golfpark aan je rechterhand.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat, welke golfbaan?![]()
Toek is making me confused again.![]()
Als je uit de richting Gouda/utrecht van de A20 komt moet je op die rotonde meteen de eerste afslag hebben, die loopit iets naar beneden een wegje in dat je denkt: WTF? Ik noem het altijd het donkere hol. Dan de weg volgen, die gaat langs het ziekenhuis, buigt dan rechtsaf, gaat dan het spoor van de metro over en direct daarna aan je linkerhand ligt Henk. ehm zit/staat henk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was ook heel simpel, volgens haar.![]()
"Daar de A20 af, tweede van de rotonde en een stukje rechtdoor."
Uur later bel ik haar vanuit ergens in Rotterdam om het toch nog maar eens te vragen, zelfs Henk wist niet meer waar ik was.
dat zei ik maar ik benoemde de golfballen evenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je uit de richting Gouda/utrecht van de A20 komt moet je op die rotonde meteen de eerste afslag hebben, die loopit iets naar beneden een wegje in dat je denkt: WTF? Ik noem het altijd het donkere hol. Dan de weg volgen, die gaat langs het ziekenhuis, buigt dan rechtsaf, gaat dan het spoor van de metro over en direct daarna aan je linkerhand ligt Henk. ehm zit/staat henk.
Oh, nooit gezien, maar dan zit je al na het stuk waar ik toen fout ging, want dat is hier.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je bij het ziekenhuis naar beneden rijdt richting henk dan zit daar een golfpark aan je rechterhand.
Klopt, zelfde verhaal andere woorden. Ik dacht: als hij jouw uitleg niet snapt dan misschien de mijnequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat zei ik maar ik benoemde de golfballen even
Back to my rootsquote:
dat staat haast in mijn achtertuin die netnietrotonde van jequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, nooit gezien, maar dan zit je al na het stuk waar ik toen fout ging, want dat is hier.
https://maps.google.nl/ma(...)nfqg&t=h&mra=ls&z=17
Zo op de kaart ziet het er wel uit als een rotonde, maar als je er op zit...
Je zwemkleren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Back to my roots![]()
Uitgeslapen *check
Goed humeur * check
Zin in vanavond * check
vergeet ik nog wat?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
word je na dit feestje thuisgebracht?
Yupquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
word je na dit feestje thuisgebracht?
Oh, als je vanavond geen zin hebt om te lopen kan ik je van daar ergens wel in je achtertuin gooien hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat staat haast in mijn achtertuin die netnietrotonde van je
noem het dan een op- en afrit met zijpootjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het stukje na de rotonde was het probleem niet, maar die "rotonde" zelf.
Ik ben gewend dat een rotonde eruit ziet als een rotonde.
Dit was gewoon een kromming in de weg, met stoplichten nog wel!![]()
Stoplichten op een rotonde
mijn ex schoonmoeder was vooral verbaasd over het feit dat het zo hoog was, eerst een snelweg met daarop die rotonde en daar weer een trambaan boven. Tsja dat hebben ze op het platteland inderdaad niet......een snelweg niet en trams niet. En een rotonde daar is net zoals jij hem bedoelen zal.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het stukje na de rotonde was het probleem niet, maar die "rotonde" zelf.
Ik ben gewend dat een rotonde eruit ziet als een rotonde.
Dit was gewoon een kromming in de weg, met stoplichten nog wel!![]()
Stoplichten op een rotonde
als jij de weg niet weet dan gooi je hem straks ergens in een achtertuin in overschie. ook niet handigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, als je vanavond geen zin hebt om te lopen kan ik je van daar ergens wel in je achtertuin gooien hoor.
*JEEJ*quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, als je vanavond geen zin hebt om te lopen kan ik je van daar ergens wel in je achtertuin gooien hoor.
de wat?? Je bent me kwijt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
noem het dan een op- en afrit met zijpootjesrechts vanuit jou gezien 1 pootje, links 2. links moet je het eerste pootje.
zo beter?
je geeft iedereen maar een handje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen naamstickerts dus nieuwe mensen: stel je voor en dan kom ik er morgen bij de napret wel achter wie jullie waren.
Oh ik geef ook handjes, daar niet van.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je geeft iedereen maar een handje.
die ene die steeds met dat gehaakte uiltje loopt ben ik.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn ex schoonmoeder was vooral verbaasd over het feit dat het zo hoog was, eerst een snelweg met daarop die rotonde en daar weer een trambaan boven. Tsja dat hebben ze op het platteland inderdaad niet......een snelweg niet en trams niet. En een rotonde daar is net zoals jij hem bedoelen zal.
zulke hebben we hier ook, moet je naar prinsenland gaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rotonde. Duidelijk en netjes.
In Frankrijk hebben ze ook van die vage, niet herkenbare rotondes.
Ben er daar eens dwars over een heengereden, ik dacht dat het een gewoon kruispunt was.
Heb nooit meer een bijrijder gehad die zó bleek zag als toen.
Ja, maar die zijn ook nog plat, is helemaal verwarrend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zulke hebben we hier ook, moet je naar prinsenland gaan
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn ook nog plat, is helemaal verwarrend.
Die in Frankrijk had wel een verhoging in het midden, alleen had ik die niet gezien.![]()
Ik vond het wegdek toch al zo slecht, dacht dat dit gehobbel erbij hoorde.![]()
Heinekenshirtje. Zal vanavond even doorgeven hier welk nummer erop staat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen naamstickerts dus nieuwe mensen: stel je voor en dan kom ik er morgen bij de napret wel achter wie jullie waren.
Ik zal me vanavond wel even komen voorstellen, voor het geval je me niet meer herkent.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:16 schreef Muis006 het volgende:
Jou herken ik uit duizenden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zal me vanavond wel even komen voorstellen, voor het geval je me niet meer herkent.
Dan gaat de avond helemaal goed komen!quote:
Speel je nu samen met Toek om mij in de war te maken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:28 schreef Greys het volgende:
Roozjee kan ook heel die rotonde skippen
Je komt toch uit richting Den Haag? Dan neem je die weg waar Zestienhoven aan ligt en ga je op die weg op de WEL (andere) duidelijke rotonde rechts. En dan bij de ehhhh derde (tel ik ff na) stoplichten rechts, na vijf meter links, weggetje helemaal volgen, verderop links onder de weg door en dan ben je al bij het ziekenhuis.
Nee ik denk serieus en oprecht dat je dat moet doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Speel je nu samen met Toek om mij in de war te maken?
ja man, we appen al de hele dag hoe we je gek kennen krijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Speel je nu samen met Toek om mij in de war te maken?
Ik wist niet eens dat we een zestienhoven hadden, ken alleen zevenhoven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik denk serieus en oprecht dat je dat moet doen![]()
Moment...
ken je Rotterdam airport niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we een zestienhoven hadden, ken alleen zevenhoven.
Dit is pas een rotondequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rotonde. Duidelijk en netjes.
In Frankrijk hebben ze ook van die vage, niet herkenbare rotondes.
Ben er daar eens dwars over een heengereden, ik dacht dat het een gewoon kruispunt was.
Heb nooit meer een bijrijder gehad die zó bleek zag als toen.
Ben niet dichterbij geweest dan dat hotel.quote:
Als ik die fontein zo zie, ben ik blij dat ik daar niet dwars door het midden ben gereden.quote:
Nou danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben niet dichterbij geweest dan dat hotel.
wie paint Greys er ff inquote:
Kijk maar uit want deze is in Rotterdam (Hofplein)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik die fontein zo zie, ben ik blij dat ik daar niet dwars door het midden ben gereden.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou dandacht al
[..]
wie paint Greys er ff in
geen ideequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:36 schreef Ole het volgende:
Zijn er nu genoeg vlaggetjes of moet ik daar nog naar op zoek?
Oh, now i'm sure, you don't want be to be there.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
Roozjee, vergeet al mijn voorgaande postsOok die hier ergens boven. Dit is voor jou het makkelijkst:
[ afbeelding ]
Als je van de snelweg de afslag neemt die je nam voor het hotel, dus puur die afslag van de snelweg, ga je rechtdoor waar je normaal rechts de weg van het hotel op zou gaan. Heb je hem so far?
Als je dat doet, begin je links op het kaartje hierboven.
Dan ga je daarna bij de rotonde rechts.
Na ongeveer 2 kilometer ga je op een vrij grote kruising (daar zijn ze aan het werk aan de weg nog geloof ik) LINKS. Die weg volg je ongeveer een kilometer, met de bocht mee naar rechts.
En dan sla je op de kruising waar je ook trambanen ziet rechts af, tadaaaa Kleiweg.
Stukkie door naar rechts pal voor het spoor is de kroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
huh hij komt vanaf leiden niet vanaf utrecht dus dan is de afslag van Greys veeeeeeeeeeeel eerder dan het ziekenhuisquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:45 schreef Murmeli het volgende:
de route die greys geeft kan ook.
hij is vooral handig als je de afslag naar het ziekenhuis mist.
dus ik zou zeggen: probeer die langs zkh/golfdinges, en pak dan die van greysie als je de afslag mist (9 op de 10 man mist nl die afslag de eerste keer)
zo klinkt het wel inderdaad. Al is die langs het ziekenhuis ook chill als die rotonde niet zo raar is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:47 schreef Greys het volgende:
Mijnes is verreweg het kortst en snelst voor Roozjee volgens mij
En het makkelijkst, met de minste uitleg en afslagen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook een hele makkelijke route. Neem de trein naar Rotterdam Noord en stap daarna bij Greys in den Smart. Whehehehe.
Nee, want Greys laft mijquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook een hele makkelijke route. Neem de trein naar Rotterdam Noord en stap daarna bij Greys in den Smart. Whehehehe.
Goed idee, we gaan met zijn allen in Greys haar Smart.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:49 schreef Goodbye het volgende:
quote:
Ik ga meeplaybacken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:52 schreef Greys het volgende:
Ik ga voor deze ook keihard wapperen vanavond![]()
Ik ga wel op het dak mag dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, we gaan met zijn allen in Greys haar Smart.
http://telly.com/NG4W2Nquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:54 schreef Murmeli het volgende:
heeft iemand nog snel de link naar de rehearsal van noukje van gisteravond?
Van mij wel, wel goed vasthouden.quote:
Eindelijk eens gekeken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:52 schreef Greys het volgende:
Ik ga voor deze ook keihard wapperen vanavond![]()
Als Greys of GB een raampje opent moet dat lukken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van mij wel, wel goed vasthouden.
Ik houd van die glitterrambo, ik kan er niks aan doenquote:
Die raampjes moeten allebei open, want ik denk dat ik daar doorheen ga steken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als Greys of GB een raampje opent moet dat lukken.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die raampjes moeten allebei open, want ik denk dat ik daar doorheen ga steken.
Op de bestuurdersstoel pas je makkelijk als je 2 meter bent, al een paar keer getestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat JJdJ ooit een smart wil kopen. Als jij al niet eens past.
Dit is d'r beste optreden tot nu toequote:
uhhm ja dat geloof ik direct maar je kan het overdrijven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de bestuurdersstoel pas je makkelijk als je 2 meter bent, al een paar keer getest
Serieus.
Jij bent er vanavond met die smart?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de bestuurdersstoel pas je makkelijk als je 2 meter bent, al een paar keer getest
Serieus.
Ja álles klopte gisterenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit is d'r beste optreden tot nu toe
De ogen vond ik echt een vet minpunt dinsdag (niet dat ze niet in de camera keek, maar meer dat ze constant halfopen leken te hangen), maar dat is he-le-maal weg
Hoe bedoel je? Ik bedoelde te zeggen dat het niet gek is als een lang iemand in een Smart rijdt, want dat past serieus primaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhm ja dat geloof ik direct maar je kan het overdrijven.
Hoe lang ben jij? Mijn samenwoner is 1.98 en die heeft nog 3 cm boven zijn hoofd over ongeveer als ie er in zitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij bent er vanavond met die smart?
Wil ik nl ook wel eens testen, ik heb al zo vaak van mensen gehoord dat ik wel in hun auto kon rijden en dat het dan toch net niet ging.
hij is 2.06 m en ook iets breder dan jij. Dat bedoel ik. En ik snap JJ wel want in bijv Rotterdam heb je geen mercedes nodig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik bedoelde te zeggen dat het niet gek is als een lang iemand in een Smart rijdt, want dat past serieus prima
1.98 zonder schoenen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? Mijn samenwoner is 1.98 en die heeft nog 3 cm boven zijn hoofd over ongeveer als ie er in zit
2.06 gaat hem niet worden idd denk ik!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij is 2.06 m en ook iets breder dan jij. Dat bedoel ik. En ik snap JJ wel want in bijv Rotterdam heb je geen mercedes nodig.
Sleutel zit in het midden op de 'grond' tussen de stoelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
1.98 zonder schoenen.![]()
Het probleem zit hem bij mij alleen nooit in hoofdruimte.
Het probleem is dat ik meestal mijn benen niet goed kwijt kan, dan zit het stuur tussen mijn benen vastgeklemd, of mijn knie zit vast tegen het contactslot waardoor het sleuteltje er niet in kan en je dus de auto niet kan starten en meer van dat leuks.
Nou ja hij rijdt wel eens met zijn schoonzus mee in haar smart en het gaat maar lijkt me niet comfortabel.quote:
Vaag ding.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Sleutel zit in het midden op de 'grond' tussen de stoelen
Op de bijrijdersstoel heb je (veel) minder beenruimte sowieso in een Smart. Dat verschilt flink met de bestuurdersstoel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja hij rijdt wel eens met zijn schoonzus mee in haar smart en het gaat maar lijkt me niet comfortabel.
Dat is itt veel andere auto's maar wel logisch want bijv in een polo ofzo kan die stoel verder naar achteren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de bijrijdersstoel heb je (veel) minder beenruimte sowieso in een Smart. Dat verschilt flink met de bestuurdersstoel.
ja ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja álles klopte gisteren![]()
Zelfs d'r laatste seconden, als ze klaar is, dat ze zo verlegen-achtig doet en klapt voor het publiek.
Hallo gunfactor
Ik heb dat met ford Ka's.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:16 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb een ongelofelijke hekel aan smarts
Ik geloof serieus dat ik nog heel even zou twijfelen om hem aan te nemen als iemand mij er een kado zou geven![]()
Wel maar heel even hoor, want het is en blijft een auto en die zou ik graag een willen. maar ik heb er wel eens ingezeten (bijrijder) en dat vond ik eng op de snelweg en je kunt er ook erg weinig in kwijt qua boodschappen enzo.
Ja, dat klopt wel. Ben ik vergeten te zeggen. Haar ademhaling was zwaar en goed hoorbaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:16 schreef Fascination het volgende:
Ik en m'n zusje vonden dat ze een beetje nerveus klonk in het begin. Daar zijn we dus de enigen in?
Wat voor auto heb jij? Dan parkeer ik de mijne wel ergens andersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb dat met ford Ka's.
Geen idee waarom, maar ik kan ze niet hebben.
En nee, het is puur toeval dat het enige ongeluk wat ik ooit heb gehad was toen ik mijn auto achteruit in een Ka parkeerde.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een kater
[..]
Wat voor auto heb jij? Dan parkeer ik de mijne wel ergens anders
ben je al bij Greys?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een kater
[..]
Oh god, ben je dus niet te genieten vandaag?quote:
Ik bij Greys? Ik moet straks rijden van Enschede naar Rotterdam via Amsterdam.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben je al bij Greys?
de oplossing is nog een biertje/wijntje/ander drankje erin gooien
Net zo niet te genieten als woensdagquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, ben je dus niet te genieten vandaag?
Oké, dan blijf ik thuis.quote:
hoe was je woensdag? Dan weet ik of ik je moet ontlopenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe was je woensdag? Dan weet ik of ik je moet ontlopen
quote:
Gezicht op standje onweer en scheldend op iedereen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe was je woensdag? Dan weet ik of ik je moet ontlopen
Ja toch? Toch?quote:
Focus c-max.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een kater
[..]
Er is geloof ik niet veel andersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef timmmmm het volgende:
Men raadt dus de burger aan voor vanavond?
Er zijn ook spareribsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Er is geloof ik niet veel anders![]()
Maar klinkt goed, een zelfgemaakte burger
jij ook veel plezier met Takaiki samenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil ook een Henkburgert![]()
Volgende keer dan maar, veel plezier meeters
Mooooooi! Ik las dat de burgers een kleine portie zijn, dus ik kan er patat bijnemen! (in rotterdam is het gewoon patat ja)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En frietjes en bitterballen en borrelhapjes
Bij de burgert zit al patatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooooooi! Ik las dat de burgers een kleine portie zijn, dus ik kan er patat bijnemen! (in rotterdam is het gewoon patat ja)
Chippies, toastjes, tikkels, bros mint, vlaai, saucijzen- en worstebroodjes en dan vergeet ik vast nog wat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij ook veel plezier met Takaiki samenen neem aan dat jullie ook genoeg lekkers naar binnen krijgen vanavond
dat klinkt fout
man ik begon al te giebelen maar als je er zelf al bij zet dat het fout klinkt heb ik geen zin meer hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij ook veel plezier met Takaiki samenen neem aan dat jullie ook genoeg lekkers naar binnen krijgen vanavond
dat klinkt fout
Excuus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooooooi! Ik las dat de burgers een kleine portie zijn, dus ik kan er patat bijnemen! [b](in rotterdam is het gewoon patat ja)[/b]
Ja maar extra als het niet genoeg is. Ik ben dik ja, die vetlaag houdt zichzelf niet in stand, daar moet voor gewerkt worden!quote:
Kluiven is niet voor mij weggelegdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Greys het volgende:
En er zijn kipkluifjes die hij uitdeelt tijdens het festival.
Doet ie ook altijd als Feyenoord moet spelen, voor geluk, is een soort bijgeloof
In de zoveelste minuut gaan dan die kluifjes rond.
Jij dikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar extra als het niet genoeg is. Ik ben dik ja, die vetlaag houdt zichzelf niet in stand, daar moet voor gewerkt worden!
ga uit de buurt van Toekito zittenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar extra als het niet genoeg is. Ik ben dik ja, die vetlaag houdt zichzelf niet in stand, daar moet voor gewerkt worden!
Dus meer dan top drie kunnen we niet op hopen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Greys het volgende:
En er zijn kipkluifjes die hij uitdeelt tijdens het festival.
Doet ie ook altijd als Feyenoord moet spelen, voor geluk, is een soort bijgeloof
In de zoveelste minuut gaan dan die kluifjes rond.
lolquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus meer dan top drie kunnen we niet op hopen?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus meer dan top drie kunnen we niet op hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |