Ik lust geen bier, de enige kastelein in Nederland en omstreken waarschijnlijk die geen bier drinktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zijn toch ook mannen die niet van bier houden. Dus helemaal niet vreemd dat er vrouwen zijn die geen chocola lusten
Mogguh. Geen nat pak gekregen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 06:40 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, net even lekker een uur over de hei gelopen om op mijn werk te komen.
Nope, kurkdroog onderweg.quote:
Nu nog maar een bakkie pleur pakken.quote:
Wij over 2 uur naar Duitsland. Lotusss rijd want ik ben nog sufquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 06:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij over 2 uur naar Duitsland. Lotusss rijd want ik ben nog suf
Mogguh Etcie.quote:
Ook jij een goedemorgen.quote:
*meldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zijn toch ook mannen die niet van bier houden.
het is sowieso verstandig met jouw medicatie om de eerste maand niet te rijden hè!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 06:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij over 2 uur naar Duitsland. Lotusss rijd want ik ben nog suf
klinkt goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:53 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Vakantie naar Spanje verlengd met een paar dagen...
Andalusië...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
klinkt goedwaar ging je nou ook alweer heen?
De camper gaan we gebruiken in Canada, in Andalusië zitten we in een appartement van vrienden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:55 schreef Soempie het volgende:
Lekker MM!![]()
Ga je trouwens voor je rondreis nog 'oefenen'/ 'uitproberen' om te zien of je het wat vindt in zo'n camper?
Dat eerste wist ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De camper gaan we gebruiken in Canada, in Andalusië zitten we in een appartement van vrienden.
En nee, ik ga die camper niet van te voren proberen, ik zou niet weten hoe ik aan zo'n ding moet komen hier...
Er zijn wel flinke ravijnen met haarspeldbochten in de Rocky Mountains, dus wie weet...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik.Ik dacht dat Andalusië misschien een soort 'proefcampervakantie' was, maar je gaat in Canada dus direct in het diepe.
Dat zou zo maar een echtscheiding kunnen betekenen, ja...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:31 schreef Soempie het volgende:
Aan het rijden had ik zelf nog niet eens gedacht. Ik doelde op het kampeerdeel.
Zekers.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:45 schreef Cobra4 het volgende:
Een camper is voor jou toch wel beter dan dit model.
[ afbeelding ]
Als je ze dan toch al brengt kun je net zo goed gelijk blijven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Net even bij de Nederlandse Kampioenschappen BBQ in Hoofddorp lang geweest en nu heb ik trek in een stuk vlees...
Maar nu eerst mijn schoonouders naar Spanje brengen, wij volgen dan over 1,5 week die kant op...
Werken. Morgen en maandag om 0430 weer op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog Pinkserplannen? ( of is het al gevraagd? )
Op familiebezoek om verlaat moederdag te vieren. Ik ben alleen vergeten om een echt cadeau te kopen (quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog Pinkserplannen? ( of is het al gevraagd? )
SPOILER: MM-beveiligingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op familiebezoek om verlaat moederdag te vieren. Ik ben alleen vergeten om een echt cadeau te kopen (), dus ik ga
Onterechte spoiler, ik kan prima tegen dat soort posts, tenzij er nu 4 pagina's volgen over soesjes en andere eigen baksels...SPOILER: MM-beveiligingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oostbloklanden geven nog steeds punten aan oostbloklandenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:45 schreef Soempie het volgende:
Aargh, Nederland geeft België het hoogst aantal punten. Ik had de hoop dat we niet mee zouden doen met die vriendjespolitiek.
Geen idee.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gelukkig alles gemist. Hebben we gewonnen of hebben ze verloren?
Oh, er was niet echt een noodzaak om dat te weten komen eigenlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 04:53 schreef lubje25 het volgende:
Mogguh C4, Denemarken gewonnen, Anouk 9de meen ik
Kan het kwaad? Sorry dat ik het niet in een spoiler heb gezet andersquote:Op zondag 19 mei 2013 04:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, er was niet echt een noodzaak om dat te weten komen eigenlijk.
Voor mij niet. Ik heb er toch niet naar gekeken.quote:Op zondag 19 mei 2013 04:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kan het kwaad? Sorry dat ik het niet in een spoiler heb gezet anders
Is die stronk nu nog niet weg?quote:Op zondag 19 mei 2013 06:53 schreef iamredleader het volgende:
Gisteravond bij broer D. bijgekletst, vanmiddag gaan we met z'n allen daar bbq'eneerst de boomstronk onder handen nemen
quote:Op zondag 19 mei 2013 06:57 schreef iamredleader het volgende:
Gister geen tijd gehad, was ook niet gepland. Vandaag lekker met de powertools spelen
dat dusquote:
Dan kan Iarl morgen mooi even naar de bouwmarkt op zijn vrije dag.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:05 schreef Tinuviel het volgende:
En in de categorie niet tof: onze kleuter heeft zijn raam open gedaan op de 1e verdieping en leunde daaruit naar buiten.
Dat klopt... Tijdens de verbouwing had ik letterlijk geen leven anders dan het huis. Nu moet ik het matchen met het weer, weekend, gezin en zinquote:Op zondag 19 mei 2013 09:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat dusde hele verbouwing van je huis duurde minder lang dan het weghalen van een boom
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:54 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb zin om koekjeste eten: chocolate chip cookies zoals je ze bij de Starbucks krijgt.
Ja, ik las het net. Zo naar.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:00 schreef MaJo het volgende:
In het kader van de vermiste jongetjes: vandaag vliegen er F16s over Rhenen/Doorn/Wijk bij Duurstede. Zou zomaar kunnen dat ze ergens in de buurt liggen waar ik vandaan kom
Ik ben er best veel mee bezig, ik rij continu op plekken waar ze vermoedelijk voor het laatst gereden hebben. Hoop echt dat ze snel gevonden worden, wat moet dit een verschrikking zijn voor de moederquote:
Ik denk dat veel mensen oprecht willen helpen om ze te vinden. Ik ben alleen bang dat je daarmee eventuele sporen uit kan wissen. En wat nou als je ze echt vindt, dat moet toch verschrikkelijk zijn?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verschrikkelijk voor de familie, maar waarom wil iedereen er weer bij zijn. Het lijkt wel een evenement.
Nee volgens mij krijgt die niet veel meer mee dan het geluidvan zijn kettingzaag. Hij ging net na de lunch weer aan de slag.quote:
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 19 mei 2013 14:36 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Nee volgens mij krijgt die niet veel meer mee dan het geluidvan zijn kettingzaag. Hij ging net na de lunch weer aan de slag.
Majo, zoiets is vreselijk voor een moeder. Toch hoop ik dat ze snel gevonden worden, want zo een onzekerheid is nog erger lijkt mij.
Ik probeerde me het ook in te denken en werd er ook naar van. Die moeder moet echt door een hel gaanquote:Op zondag 19 mei 2013 14:40 schreef Soempie het volgende:
Ik probeerde het me voor te stellen gister en toen draaide m'n maag bijna om. Wat een nachtmerrie moet dat zijn.
Heh heh heh powertoolsquote:Op zondag 19 mei 2013 14:36 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Nee volgens mij krijgt die niet veel meer mee dan het geluid van zijn kettingzaag. Hij ging net na de lunch weer aan de slag.
Interwat?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:11 schreef Lotusss het volgende:
We hebben eindelijk internetz0rs in Duitsland
quote:
Cannabis is legaal maar niet opgenomen in het GVS (Geneesmiddelen VergoedingsSysteem). Verzekeraars vergoeden het bij uitzondering, meestal alleen voor terminale patiënten. Naar de shop is waarschijnlijk goedkoper.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik lees erin ook dat mensen met ptss baat kunnen hebben bij (medicinale) cannabis (meer dan bij antidepressiva). En aangezien dat hier in Nederland legaal is, is het misschien een experimentje waard. Misschien is dit iets om met de dokter te bespreken?
Ja, het zal wel zorgvuldigheid/ protocol zijn dat ze het nog niet bevestigen?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
Dat kunnen toch bijna alleen die jongetjes zijn...?
Kun je doen, maar ik heb nog geen flauw idee wat dat woord moet betekenen.quote:
Dit.quote:
Als dat zo is dan zijn ze echt niet goed bij hun hoofd.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit.
En morgen verwacht ik te lezen dat er klachten zijn richting politie omdat zij een aantalmensen, die naar de kinderen hebben gezocht, de toegang tot de vindplek hebben ontzegd. Dit aangezien een aantal van hen recht denkt te hebben tot toegang tot alle info en locaties.
Cothen toch?quote:
Klopt, maar valt onder gemeente Wijk bij Duurstede.quote:
Dat kan ook, als het maar helptquote:Op zondag 19 mei 2013 17:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Cannabis is legaal maar niet opgenomen in het GVS (Geneesmiddelen VergoedingsSysteem). Verzekeraars vergoeden het bij uitzondering, meestal alleen voor terminale patiënten. Naar de shop is waarschijnlijk goedkoper.
Ah.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt, maar valt onder gemeente Wijk bij Duurstede.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Red, flikker Angry Birds van je telefoon en/of tablet, please...
Internet.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je doen, maar ik heb nog geen flauw idee wat dat woord moet betekenen.
Ah.quote:
het maakt het nog wat dichterbij zeg maar, verder maakt het niks uit nee.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar boeit toch niet? Ik had ze sowieso niet meer levend verwacht...
Top. Dan kruip ik na dat saffie in bed.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
het maakt het nog wat dichterbij zeg maar, verder maakt het niks uit nee.
En zeker een saffie cobra
Neequote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
kwam langs om dat te zeggenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
quote:
desnoods gebruik je er een powertool voorquote:
Had je iets anders verwacht?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn Nu.nl en NOS apps geven net beiden een alert dat de gevonden lichamen inderdaad van de broertjes zijn. Wat ontzettend verschrikkelijk...
Daarom mijn misschien wat rigoureuze voorstel met een herinstallatie daarna(?).quote:Op zondag 19 mei 2013 23:19 schreef Etcetera het volgende:
Die koppeling kan Red niks aan doen, dat komt door Apple/iTunes/Angry Birds/Twitter. Ik heb al helpen zoeken naar een oplossing
Ik zie helemaal geen Angry Birds meldingen meer in z'n tweet historie nu.quote:
Ja, dat dus. Realistisch gezien lag het natuurlijk in de lijn der verwachting, maar dat maakt het er niet minder triest om.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Neuh had niks anders verwacht nee, maar blijft treurig.
Tenenkrommend en nutteloos zijn inderdaad de juiste woorden, ja. Net zoiets als kaarsjes opsteken. Alsof daar iemand iets mee opschiet.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Tenenkrommend en nutteloos:
[ afbeelding ]
En dan je naam als maker er ook nog in zetten...![]()
En? Birdhit?quote:Op maandag 20 mei 2013 07:26 schreef Greenpeas het volgende:
Goedemorgen!
De vogels hadden vandaag een doodswens, met z'n allen op de snelweg
quote:Op maandag 20 mei 2013 08:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen dan maar weer
Geen meldingen gekregen over birds, heb je het niet gekoppeld aan al je sociale media![]()
Geen meldingen gekregen over birds, heb je het niet gekoppeld aan al je sociale media![]()
Game of chickenquote:Op maandag 20 mei 2013 07:35 schreef Greenpeas het volgende:
Nee, ze gaan altijd steeds op tijd weg.
Misschien doen ze het voor de kick.
Mogguh!quote:
Dit jaar nog te kijken:quote:Op maandag 20 mei 2013 09:22 schreef Greenpeas het volgende:
Ik wil de film Pacific Rim zien, de nieuwste trailer is echt goed.
Nog niet gelezen dan? Yvonne is geen FA meer. Afgelopen nacht plotseling gestopt.quote:
Oh, dat.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:51 schreef Etcetera het volgende:
FB / Iteejer en Yvonne - Mijn oprechte excuses
Hiero.
Even lekker kinderachtig doen:quote:Op maandag 20 mei 2013 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog niet gelezen dan? Yvonne is geen FA meer. Afgelopen nacht plotseling gestopt.
ONZ / wat is er aan de hand?
Check de Battery Reborn app, kan je 'm 's nachts zo goed als uitschakelen...quote:Op maandag 20 mei 2013 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Wederom weer eens blij dat wij zo'n leuk groepje hebben zonder gerel
Tevens: mijn telefoon was gisteren voor ik ging slapen vol. Ik word wakker: 49% batterij over. What da fuk.
Stefan, was dat ook niet degene die Greys af heeft laten haken als Mod?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:51 schreef Etcetera het volgende:
Hiero.
Die heb ik ookquote:Op maandag 20 mei 2013 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check de Battery Reborn app, kan je 'm 's nachts zo goed als uitschakelen...
Jij maakt niet gelukkig nooit problemen over foto's die anderen hier van je posten...quote:Op maandag 20 mei 2013 10:04 schreef Etcetera het volgende:
Foto's die gepost zijn maar waarvan anderen vonden dat ze niet gepost moesten worden en nu boehoe en rel. Ongeveer. Gezeik om niks.
Strange...quote:Op maandag 20 mei 2013 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik ookmaar ik had 'm zelf op flightmode gezet en niet via die app.
Als ik naar een meet zou gaan dan zou ik dat verwachten.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij maakt niet gelukkig nooit problemen over foto's die anderen hier van je posten...
Had wat apps geinstalleerd gisteren, dat zouden wel eens de boosdoeners kunnen zijn vermoed ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:20 schreef Greenpeas het volgende:
Misschien teveel processen gedraait op de achtergrond?
Wat een verrassing.quote:
Heb gisteren een nieuwe versie van Sygic navigation op mijn telefoon gezet en heb er wat mee zitten testen, 40% batterij gebruik in ruim een uurtje...quote:Op maandag 20 mei 2013 10:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik naar een meet zou gaan dan zou ik dat verwachten.
[..]
Had wat apps geinstalleerd gisteren, dat zouden wel eens de boosdoeners kunnen zijn vermoed ik.
Vriend heeft hem ook eens geprobeerd. Trok de batterij sneller leeg dan de autolader hem kon bijladen.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gisteren een nieuwe versie van Sygic navigation op mijn telefoon gezet en heb er wat mee zitten testen, 40% batterij gebruik in ruim een uurtje...
Faal.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:33 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster gaat ook een rel proberen:
[ afbeelding ]
Dat valt nou ook wel weer mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vriend heeft hem ook eens geprobeerd. Trok de batterij sneller leeg dan de autolader hem kon bijladen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:33 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster gaat ook een rel proberen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, omdat Etcie tegenwoordig jurkjes draagt hoeft nog niet te betekenen dat je er hier foto's van moet posten
Wtf. Samenvatting?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:51 schreef Etcetera het volgende:
Hiero.
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:04 schreef Etcetera het volgende:
Foto's die gepost zijn maar waarvan anderen vonden dat ze niet gepost moesten worden en nu boehoe en rel. Ongeveer. Gezeik om niks.
Mooie gif is datquote:
Die met die gozer die alles ontwikkelde en ineens geld wilde, was veel leuker inderdaad.quote:
Niet echt helemaal zoals het gegaan is, maar goedquote:Op maandag 20 mei 2013 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stefan, was dat ook niet degene die Greys af heeft laten haken als Mod?
Geen idee of het meevalt, heb het gemist.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:53 schreef iamredleader het volgende:
Ah, dan duurt het vast niet lang meer voordat Fart/Bart hier komt vertellen dat het meevalt
Kwam jouw naam met wat posts wel tegen in dat topic...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee of het meevalt, heb het gemist.
Of je vertelt alles of je zegt niks...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet echt helemaal zoals het gegaan is, maar goed.
Uit op een rel?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens mij haal je nu twee dingen door elkaar.
Altijd.quote:
Ja dat topic van die foto's. Niet dat Yvonne afgelopen nacht zwart wasquote:Op maandag 20 mei 2013 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwam jouw naam met wat posts wel tegen in dat topic...
Ach, altijd rood is ook zo gewoon...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat topic van die foto's. Niet dat Yvonne afgelopen nacht zwart was. Daar weet ik niets van.
Zeker. Wanneer neem je eens een groene UI?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, altijd rood is ook zo gewoon...
Ik vertrouw niemand, behalve Greys...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Altijd.
Maar Fart/Bart staat los van dat ESF gebeuren.
Wasda?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker. Wanneer neem je eens een groene UI?
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een UI is.
Niks mis mee, toch...?
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, altijd rood is ook zo gewoon...
Kijk maar (Geel zou ook nog kunnen.)quote:Op maandag 20 mei 2013 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Postkantoren, bestaan die nog dan? Hier zijn ze allemaal verdwenen...
Is Timmmmm postkantoor danquote:Op maandag 20 mei 2013 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk maar (Geel zou ook nog kunnen.)
Het staat nu toch vol met Defensie spul?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef iamredleader het volgende:
Goedenavond
Vanmiddag met Jair naar het spoorwegmuseum - dat was leukdaar gaat hij nog heel lang over vertellen
Yup, flinke howitzer op de rails, een paar mooie tanks, klein en groot spul... erg leuk, heb heel wat foto's genomenquote:
Een diashow tijdens de bbq dus?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yup, flinke howitzer op de rails, een paar mooie tanks, klein en groot spul... erg leuk, heb heel wat foto's genomen
Spoorwegmuseum is leuk.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef iamredleader het volgende:
Goedenavond
Vanmiddag met Jair naar het spoorwegmuseum - dat was leukdaar gaat hij nog heel lang over vertellen
Nee, dat was denk ik iets te spannend voor Jairquote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Spoorwegmuseum is leuk.Ook "De Vuurdoop" gedaan?
Bij Ajax had (heb??) je altijd in de rust dat soort kids die dan vanaf de middenstip richting doel mochten dribbelen/schieten. Sommigen hadden nog nooit een bal gezien...quote:
Vanavond kwam Red thuis met een choc chip cookie van Starbucks. Hij was met onze kleuter in Utrecht in het Spoorwegmuseum geweestquote:Op zondag 19 mei 2013 12:54 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb zin om koekjes te eten: chocolate chip cookies zoals je ze bij de Starbucks krijgt.
Just for youquote:Op maandag 20 mei 2013 20:49 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Vanavond kwam Red thuis met een choc chip cookie van Starbucks. Hij was met onze kleuter in Utrecht in het Spoorwegmuseum geweest
Wat attentquote:Op maandag 20 mei 2013 20:49 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Vanavond kwam Red thuis met een choc chip cookie van Starbucks. Hij was met onze kleuter in Utrecht in het Spoorwegmuseum geweest
En de rest is bagger? Dan zou ik nog steeds niet luisteren ...quote:Op maandag 20 mei 2013 20:58 schreef iamredleader het volgende:
Shit, elk tweede nummer op xlntradio filmmuziek is gewoon
Nee, de rest is gewoon goed. Maar om en om nummers zoals het thema van Back to the Future, Gollum's song, Hoist the colors en the Quidditch world cup...quote:Op maandag 20 mei 2013 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En de rest is bagger? Dan zou ik nog steeds niet luisteren ...
Je bedoelt:quote:
Alle vakanties zijn net achter de rug, maar evengoed bedankt!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef wyccie het volgende:
Voor wie nog naar de Efteling wil, de coupons van de AH zijn nog een weekje te verzilveren.
Hola!quote:
Het is dit jaar wel erg extreem. Je lijkt vaker in Ierland te zijn dan in Nederland.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit weer eens in Ierland. Aan de hotelbar met een glaasje Spa rood
redelijk gepland ja, elke weekquote:Op maandag 20 mei 2013 23:00 schreef wyccie het volgende:
Dan is een tablet misschien wel prettiger.
Als het redelijk van tevoren geplande reizen zijn, is het nog te doen.
De ouders van ErwinRommel wonen in Oost - Duitsland, in een dorp met misschien 250 inwoners. En ze hebben sinds kort ADSL en WiFi in de bungalow op hun land waar oma in woondequote:
normaal ben ik niet zoveel weg als nu. Maar voor de een is een keer per jaar een dag weg al teveel en voor anderen is negen maanden per jaar weg nog wel te doen (ik ken beiden)quote:Op maandag 20 mei 2013 23:45 schreef wyccie het volgende:
Ah, je kunt dus gelukkig nog wel enigszins een sociaal leven plannen.
En als jij besluit niet te gaan, wat dan? Gaat er iemand anders? Of kan het wachten?
Some girls have all the luck...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dit jaar 4 dagen in het buitenland geweest. Dat is al vier dagen meer dan de afgelopen 5 jaar.
privé ben ik een halve dag in Duitsland geweest, da's allesquote:Op maandag 20 mei 2013 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dit jaar 4 dagen in het buitenland geweest. Dat is al vier dagen meer dan de afgelopen 5 jaar.
Ex-collega heeft ook een periode gehad dat hij heel veel weg was. Kwam hij net terug uit Maleisië, had hij acht uur de tijd om even langs huis te gaan en wat andere kleren te pakken en dan moest hij weer op het vliegtuig richting Mexicoquote:Op maandag 20 mei 2013 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
normaal ben ik niet zoveel weg als nu. Maar voor de een is een keer per jaar een dag weg al teveel en voor anderen is negen maanden per jaar weg nog wel te doen (ik ken beiden)
Zag de tweet van Al Yankovic al... Jammerquote:Op maandag 20 mei 2013 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Oei, Ray Manzarek van The Doors overleden.
Had nog gehoopt op nog minimaal 1 concert van hem...
quote:
quote:
Ik was al vanaf half 6 wakker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
Ik lag er om half tien in en nog niet genoeg geslapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |