Ik lust geen bier, de enige kastelein in Nederland en omstreken waarschijnlijk die geen bier drinktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zijn toch ook mannen die niet van bier houden. Dus helemaal niet vreemd dat er vrouwen zijn die geen chocola lusten
Mogguh. Geen nat pak gekregen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 06:40 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, net even lekker een uur over de hei gelopen om op mijn werk te komen.
Nope, kurkdroog onderweg.quote:
Nu nog maar een bakkie pleur pakken.quote:
Wij over 2 uur naar Duitsland. Lotusss rijd want ik ben nog sufquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 06:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij over 2 uur naar Duitsland. Lotusss rijd want ik ben nog suf
Mogguh Etcie.quote:
Ook jij een goedemorgen.quote:
*meldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er zijn toch ook mannen die niet van bier houden.
het is sowieso verstandig met jouw medicatie om de eerste maand niet te rijden hè!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 06:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij over 2 uur naar Duitsland. Lotusss rijd want ik ben nog suf
klinkt goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:53 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Vakantie naar Spanje verlengd met een paar dagen...
Andalusië...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
klinkt goedwaar ging je nou ook alweer heen?
De camper gaan we gebruiken in Canada, in Andalusië zitten we in een appartement van vrienden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:55 schreef Soempie het volgende:
Lekker MM!![]()
Ga je trouwens voor je rondreis nog 'oefenen'/ 'uitproberen' om te zien of je het wat vindt in zo'n camper?
Dat eerste wist ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De camper gaan we gebruiken in Canada, in Andalusië zitten we in een appartement van vrienden.
En nee, ik ga die camper niet van te voren proberen, ik zou niet weten hoe ik aan zo'n ding moet komen hier...
Er zijn wel flinke ravijnen met haarspeldbochten in de Rocky Mountains, dus wie weet...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik.Ik dacht dat Andalusië misschien een soort 'proefcampervakantie' was, maar je gaat in Canada dus direct in het diepe.
Dat zou zo maar een echtscheiding kunnen betekenen, ja...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:31 schreef Soempie het volgende:
Aan het rijden had ik zelf nog niet eens gedacht. Ik doelde op het kampeerdeel.
Zekers.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:45 schreef Cobra4 het volgende:
Een camper is voor jou toch wel beter dan dit model.
[ afbeelding ]
Als je ze dan toch al brengt kun je net zo goed gelijk blijven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Net even bij de Nederlandse Kampioenschappen BBQ in Hoofddorp lang geweest en nu heb ik trek in een stuk vlees...
Maar nu eerst mijn schoonouders naar Spanje brengen, wij volgen dan over 1,5 week die kant op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |