Dat is wel waar iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lekker geloofwaardig:Blij dat ik dat allemaal niet leestwitter:gedachtegoed twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 23:06:42Wat als vader de rode boxer aan de #vermistebroertjes heeft meegegeven om DNA vast te stellen? Waarom zou hij boxer uit gedaan hebben? reageer retweet
![]()
Vindt RTV Utrecht top om de updates bij te houden en 's avonds hier.
Stapel dol maken mensen elkaar op social media.
Trustequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Hou het voor gezien voor vandaag.
We zouden morgen gaan duiken maar denk dat ik even afhaak.
Al verwacht ik niks in de maarseveense plassen maar je weet het niet he
Het is amper meer te volgenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:19 schreef Mula het volgende:
Deze zaak wordt met de dag vreemder...
Als vader zich verkleed heeft, dan moeten er toch meer kleren missen dan alleen een boxershort?
Als je je uitkleed om je zoontjes in het water te dumpen, waarom zou je dan een boxershort aanhouden?
Heb me post aangepast voordat mensen weer vreemde dingen gaan denken.quote:
Doorgespoeld in Venray (ja, weet dat melding "weg" is) of in de bosjes gesmeten?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef sig000 het volgende:
Misschien moest ie wel schijten onderweg en bij gebrek aan pleepapier zijn onderbroek maar gebruikt?
Dat snapte ik wel hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb me post aangepast voordat mensen weer vreemde dingen gaan denken.
Duik voor me hobby! truste
Hij was de hele avond en nacht op pad en de natuur moet ook zijn loop hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doorgespoeld in Venray (ja, weet dat melding "weg" is) of in de bosjes gesmeten?
Durft niet in zijn nakie te gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:19 schreef Mula het volgende:
Deze zaak wordt met de dag vreemder...
Als vader zich verkleed heeft, dan moeten er toch meer kleren missen dan alleen een boxershort?
Als je je uitkleed om je zoontjes in het water te dumpen, waarom zou je dan een boxershort aanhouden?
Omdat vriendin Jeroen (waar hij mee samenwoonde) ineens twijfelt of hij die wel aan had toen ze vertrokken. Maar hij kan 'm dus ook gewoon aangehad hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Ireth het volgende:
Ik kom net pas online, heb nog geen 1% gelezen van wat er allemaal is geschreven vandaag.. maar waarom zijn ze op zoek naar het shirt van Julian?
Ze zoeken toch het hele kind incl. kleding, waarom nu specifiek een oproep voor dat shirt? Dat shirt had ie aan toen ie bij ma wegging, waarom gaan ze er dan nu vanuit dat hij het nu niet meer aan zou hebben? Wat weten ze wat wij niet weten?
De vriendin van Jeroen twijfelt of Julian dat shirt aanhad, maar is niet thuis of in de auto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Ireth het volgende:
Ik kom net pas online, heb nog geen 1% gelezen van wat er allemaal is geschreven vandaag.. maar waarom zijn ze op zoek naar het shirt van Julian?
Ze zoeken toch het hele kind incl. kleding, waarom nu specifiek een oproep voor dat shirt? Dat shirt had ie aan toen ie bij ma wegging, waarom gaan ze er dan nu vanuit dat hij het nu niet meer aan zou hebben? Wat weten ze wat wij niet weten?
Ah kijk, dat stukje had ik nog niet meegekregen.. thanks!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat vriendin Jeroen (waar hij mee samenwoonde) ineens twijfelt of hij die wel aan had toen ze vertrokken. Maar hij kan 'm dus ook gewoon aangehad hebben
Blijkbaar weet zijn vriendin wel dat hij die rooie boxer aanhad toen ie wegging.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef poepa het volgende:
Hij kan toch ook vergeten zijn om een onderbroek aan te trekken?
Ja maar die rooie g star is wegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef poepa het volgende:
bespaar je de moeite om "bij" te lezen... ik ben een half uurtje weggeweest en nu al de weg kwijt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Ireth het volgende:
hoe kun je dat vergetenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef poepa het volgende:
Dan is het inderdaad heel vreemd en terecht dat politie ermee komt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Blijkbaar weet zijn vriendin wel dat hij die rooie boxer aanhad toen ie wegging.
Je hebt weinig gemist hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
bespaar je de moeite om "bij" te lezen... ik ben een half uurtje weggeweest en nu al de weg kwijt...
Ik denk eerder, omdat hij geen onderbroek droeg, dat zij zijn kast heeft moeten nakijken, welke onderbroek er mogelijk mist..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |