ze hadden dat stukje met de reus moeten doen, zonder zangquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat fragment van Gravity sloeg echt nergens op.
Morgennog een kansquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
En niemand stuurt even een sms![]()
Ik was een vriendin uitzwaaien, die gaat morgen op vakantie. Ik viel net binnen tijdens het gekweel van Bonniebon.
Ik weet niet of dat slecht is. Anouk springt er in haar omgeving wel meer uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef APK het volgende:
Ik vind de liedjes op het eind toch wel erg sterk, had liever Anouk tussen die liedjes gezien
Maar voor of na Italië was weer ongunstig geweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:23 schreef APK het volgende:
Ik vind de liedjes op het eind toch wel erg sterk, had liever Anouk tussen die liedjes gezien
Dat is toch die van koffer met stage outfit in Denemarken en zanger in Zweden?quote:
Dat denk ik ook wel ja. Voor de kijker zijn Azerbaijan-Griekenland-Gravity een beetje een aaneengeklit geheel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat slecht is. Anouk springt er in haar omgeving wel meer uit.
Nee (of ja), dat is de hipster met muts.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die van koffer met stage outfit in Denemarken en zanger in Zweden?
Die aankondiging helpt, maar verder weet ik het nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar voor of na Italië was weer ongunstig geweest.
En nu hebben we een aparte aankondiging
"Next on stage, ANOUK FROM DUH NEDDERLENDS!"
De rest heeft geen aankondiging...
En daar hebben ze zelfs de pauze voor verplaatstquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar voor of na Italië was weer ongunstig geweest.
En nu hebben we een aparte aankondiging
"Next on stage, ANOUK FROM DUH NEDDERLENDS!"
De rest heeft geen aankondiging...
Ja diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |