Mwa redelijk, De dromen niet echt. Ik droomde weer over die oude huisgenoot en dan op een "Inception"manier, dus een droom in een droom in een droom in een droomquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa doen we! 'Tuuurnn aroundd' en dan jij heel hoog: RIIIIGHT NOW
BosHeeft een nachtje slaap je goed gedaan?
Middag Haasje!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Ziet er inderdaad fijn uit buiten.
Dromen kunnen een behoorlijke mind fuck zijn jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk, De dromen niet echt. Ik droomde weer over die oude huisgenoot en dan op een "Inception"manier, dus een droom in een droom in een droom in een droom![]()
![]()
![]()
Runkeeper?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:45 schreef Pagan het volgende:
![]()
Kent iemand een app waarmee je de route die je gelopen hebt kunt vastleggen?
Das niet zo mooi! Goed dat je aan de gang gaatquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:15 schreef Pagan het volgende:
Dat lijkt idd wel geschikt.![]()
Alleen ga ik wandelen en stel mijzelf geen doelen (behalve 6+ kilo afvallen, moet van de cardioloog ivm licht ontregelde suikerspiegel).
Hier is het november, loodgrijs en koud.quote:
Leuk hé, wij hebben ze voor de voordeur, bij één moeder, wild kleurige en gelequote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een moedereend met 9 kleintjes![]()
![]()
Hier ook meeste tijd enkel bewolkt, koud en veel wind. Zon was van korte duur.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier is het november, loodgrijs en koud.
Bos, ga eens wat lezen over "lucide dromen". Ik heb ze ook vaak.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk, De dromen niet echt. Ik droomde weer over die oude huisgenoot en dan op een "Inception"manier, dus een droom in een droom in een droom in een droom![]()
![]()
![]()
Feli Non, met je Birthday Boy!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:04 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Dank voor de verjaardagspost tante oh-oh
Faas mocht net aan een handje snoepjes, de rest heeft hij allemaal alleen opgegeten
m'n stoere birthdayboy
Ja, echt, we hebben gisteren net een hele fijne stoel voor mij gekocht buiten, nu wil ik er ook een beetje lekker op kunnen zitten!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook meeste tijd enkel bewolkt, koud en veel wind. Zon was van korte duur.
Ik was wat planten aan het verpotten, lijkt wel of je handen eraf vriezen
Zal ik doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Bos, ga eens wat lezen over "lucide dromen". Ik heb ze ook vaak.
Zo droomde ik afgelopen week dat we door een (overigens prachtigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Bos, ga eens wat lezen over "lucide dromen". Ik heb ze ook vaak.
Ja, dat zijn wel de dromen die je best bijblijven. Dat je weet dat je droomt in een droom.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo droomde ik afgelopen week dat we door een (overigens prachtig) huis liepen omdat we gingen verhuizen, en ik bedacht me van dit is een droom want dit kan niet, maar besloot ook van nou ja hier kan het wel dus geniet er maar van. Was heel raar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |