quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Was ook prachtig, ze hadden er twee, maar ik had er maar 1 genomen, dus ik zet een foto op FB en een vriendin wilde meteen die ander, ik bel naar die winkel, zeg mijn naam, zegt ze aaaah zal ik die andere maar even wegleggen voor je dan?
Een kat past altijd!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:51 schreef Lutte het volgende:
Lekker wakker worden met een iets te dikke kat op je zij, wedden dat het past!
Ja, zo zijn ze!quote:
Met wederom een poepthemaquote:
Meisje klonk wel erg tof. Maar die foto's.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met wederom een poepthema![]()
Die passen wel goed bij elkaar, wazige types![]()
quote:
Lekker is dat hé!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:05 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Net een paar uur de stad in geweest met m'n beste vriendinnetje die ik alweer veel te lang niet gezien had, zo gezellig!
Zo fijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:05 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Net een paar uur de stad in geweest met m'n beste vriendinnetje die ik alweer veel te lang niet gezien had, zo gezellig!
Nee nee, was in wederzijds overleg, we willen de stad in en als het zulk kansloos weer geweest was als de rest van de week was daar niet veel aan geweest hoor, ze zijn nog nooit in Maastricht geweest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een prachtig excuus ook, het weer. Is ook niet een smoes die heel verdacht is, met ons weer hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |