Contratenor, dat hoort zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is leuk dat hij een 'vrouwenstem' na probeert te doen, maar dat maakt hem net zo moeilijk hem te volgen.
Ik heb kauwgum om te delen.quote:
Ik krijg bij dit nommer het gevoel om veel ohohohtjes te zingen, zoals in back on the bus van the pretenders.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb kauwgum whiskey om te delen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Net een man met een vrouwenstem en nu een vrouw met een mannenstem.
EN ZIJ STAAT EN IK STA EN WE STAAN ALLEMAALquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef TLC het volgende:
Haha leuk om die reacties hier te lezen als Anouk zingt, tis net alsof het commentaar is bij een Olympische turnoefening of bij een dressuurproef![]()
idd, ik vind Anouk Roemenië verblekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef aarontje112 het volgende:
Overigens valt Roemenië wel een beetje weg zo na Anouk.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
idd, ik vind Anouk Roemenië verbleken
JAAAAquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
Volgend jaar moeten ze Kate Bush sturen.
Die leeft nog half.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
Ja Roemenië lijkt echt wel een grap zo tussen deze twee nummers in. Ookal is dit ook niet veel soeps, ik vind het nummer toch wel aardig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
idd, ik vind Anouk Roemenië verbleken
Nou iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
Engelbert Humperdinck lijkt fris en fruitig vergeleken met deze ouwe doos.
En dan Ierland weer met J. Logan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
Die kan wel een briljant nummer schrijven, ze is alleen wat aangekomen en afgetakeld.quote:
Dat vinden de Engelsen geen bezwaar voor een kandidaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die kan wel een briljant nummer schrijven, ze is alleen wat aangekomen en afgetakeld.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef aarontje112 het volgende:
Ga maar weer snel terug onder de grond, Bonny.
In 2012 hadden we een oude man die bijna laatste werd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Gedachtegang van de Engelsen:
Jade Ewen werd in 2010 5e met een balad
In 2012 stuurden we een popnummer, dat won niet
Conclusie: we moeten weer een ballad sturen om te winnen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Crisis hij lijkt qua gezicht ook op Sieneke.
mijn drankjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Crisis hij lijkt qua gezicht ook op Sieneke.
quote:
Ja, volle zaal, jury baseert hier hun punten op en ze nemen het op als nood voor als er morgen tijdens de live iets gebeurt geloof ikquote:
Paul, ga weg.quote:
Misschien de rand van de Top 10, maar winnen doet het zeker niet.quote:
Maar was het de bedoeling dat wij dit ook zo konden zien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, volle zaal, jury baseert hier hun punten op en ze nemen het op als nood voor als er morgen tijdens de live iets gebeurt geloof ik
Neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar was het de bedoeling dat wij dit ook zo konden zien?
Ssstt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef Paul het volgende:
[..]
becuz of youhoeoeoehoeoehohohowaaaahaha... of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
al becuz' of yooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuu
Dat ie dan ook zo hoog uithaalt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat hij de ontvanger is bij de seks.
een zweedse bøttøm dusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
Haha, ja.quote:
Nee joh, dat is new chic, een gast in pyjama.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
Zeker, ze was top!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef tralalala het volgende:
Uit de reacties begrijp ik dat Anouk het beter deed dan dinsdag?
Mooi voor de punten van de jury
Ja op alle vlakken nóg beter!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef tralalala het volgende:
Uit de reacties begrijp ik dat Anouk het beter deed dan dinsdag?
Mooi voor de punten van de jury
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef yorrick69 het volgende:
Ik ga Hongarije stemmen. En niet alleen wegens de gitarist.
Die van gisteren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kan me deze al niet eens meer herinneren, in welke halve zat dit?
Gisteren dacht ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik kan me deze al niet eens meer herinneren, in welke halve zat dit?
Niet helemaal. Ze brengen het niet in de publiciteit geloof ik dat je het hier kunt zienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja op alle vlakken nóg beter!
Heel enorm goed gezongen, heel goede blik, ook in de camera.
Dus als je het omdraait, krijg je een verborgen boodschap?"quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Samen met yorrick69 zijn wij de Hongarije-trinity.
Mag ik op de bruiloft komenquote:
quote:
Nog 4 tot Griekenland.quote:
Ha Magyarorszagra szavazol, en Hollandiara szavazokquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef yorrick69 het volgende:
Ik ga Hongarije stemmen. En niet alleen wegens de gitarist.
neen, eerder zeer liberale standpunten in filosofie 101quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:27 schreef Pluto1975 het volgende:
Volgens mij issie wel goed in wiskunde ofzo
Noem me Aaron. M'n username stamt uit mijn basisschooltijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Wel hoor Aarontje. Maak je geen zorgen.
Ik ga op ze stemmen morgenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Samen met yorrick69 zijn wij de Hongarije-trinity.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ze zingt het wel aardigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef Pluto1975 het volgende:
Dit nummer begint me inmiddels behoorlijk tegen te staan, en nee, dat is geen jaloezie
Gvd, IJsland.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoop ik ook, als het tussen die twee moet gaan. En dan nog lieverIJsland
.
Denemarken ligt naast de deurquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
Publiek gaat wel tekeer bij dit nummer.![]()
Doe 's niet.!
Wordt een makkie voor Denemarken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit nummer kan nog best voor een verrassing zorgen morgen door niet te winnen.
Nee, nergens op gebaseerd, gewoon een gevoel, al klopt dat niet altijd.![]()
Kunnen we bij een abatoir geen lading dooie kippen kopen en dat naar beneden gooien bij Anouk?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef APK het volgende:
Liedjes met die vallende vuurwatervallen op het scherm winnen altijd
APK, hoe zit dat nou... Anouk zingt steeds 'I would reddurrrrrr not be right'.quote:
Ik zit nu hele rare geluiden hardop te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Kunnen we bij een abatoir geen lading dooie kippen kopen en dat naar beneden gooien bij Anouk?
Eensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind IJslands ook een mooie zangtaal.
Jammer van het lange haar.quote:
"R[è]ther" is US engels, "R[ah]ther" UK engels toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
APK, hoe zit dat nou... Anouk zingt steeds 'I would reddurrrrrr not be right'.
Moet dat niet 'radhur' zijn?Ik weet dat nooit.
Ik hoop nog liever dat griekenland (met behulp van de balkan) wint eigenlijk, als Anouk al door iedereen afgeschreven word hier.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dit wordt wel de meest afgezaagde winnaar ooit
Nu wordt het wel heel ongeloofwaardig wat je zegt.quote:
Oh ik luister nooit naar haar lyricsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
APK, hoe zit dat nou... Anouk zingt steeds 'I would reddurrrrrr not be right'.
Moet dat niet 'radhur' zijn?Ik weet dat nooit.
Ja zoiets, maar ik vind rahther beter klinken geloof ik in het geheelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
"R[è]ther" is US engels, "R[ah]ther" UK engels toch?
Die links achter in het publiekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu wordt het wel heel ongeloofwaardig wat je zegt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Cee! Pietertje maar dan met iets langer haar
Griekenland kan dat niet betalenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop nog liever dat griekenland (met behulp van de balkan) wint eigenlijk, als Anouk al door iedereen afgeschreven word hier.
Vind ik ook, maar meeste niet-Engelsen zingen in US-engels. En misschien denken de Britten anders dat ze met 'birds' meiden bedoelt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar ik vind rahther beter klinken geloof ik in het geheel
Of een verzameling Mary Poppyaanse schoorsteenvegers, en die zouden best nog eens van de rooftops kunnen pleuren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar meeste niet-Engelsen zingen in US-engels. En misschien denken de Britten anders dat ze met 'birds' meiden bedoelt.
Ik hoop liever dat ieder ander nummer wint maarja, het is toch het esf...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop nog liever dat griekenland (met behulp van de balkan) wint eigenlijk, als Anouk al door iedereen afgeschreven word hier.
niet bij allequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
Gestegen naar de vijfde plek bij de bookmakers
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef slint het volgende:
zou grappig zijn als zijn spiegelbeeld een smerige scheet moest laten
Zesde op Betfair, nog flink achter Rusland...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
Nog steeds beter dan de Belgquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef yorrick69 het volgende:
Ik vind het irritant / gek misschien / dat Farid echt de hele tijd in de camera kijkt
Die in die kooi ook wel.quote:
spetterpoep die door de broek heengaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef slint het volgende:
zou grappig zijn als zijn spiegelbeeld een smerige scheet moest laten
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het geheel heeft wel iets heel homoerotisch. Tot die Menstruatielap erbij komt dan.
spetterpoep met opengesprongen aambeien dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het geheel heeft wel iets heel homoerotisch. Tot die Menstruatielap erbij komt dan.
Doe nou niet zo negatief over Nederland.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Als Denemarken niet wint....dan weet ik niet of we dit als alternatief moeten willen.
Ik zie liever Roemenië idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Als Denemarken niet wint....dan weet ik niet of we dit als alternatief moeten willen.
Dat zou ik niet erg vindenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dit nummer gaat gewoon 12 punten krijgen van elk van de 7 balkanlanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |