Contratenor, dat hoort zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is leuk dat hij een 'vrouwenstem' na probeert te doen, maar dat maakt hem net zo moeilijk hem te volgen.
Ik heb kauwgum om te delen.quote:
Ik krijg bij dit nommer het gevoel om veel ohohohtjes te zingen, zoals in back on the bus van the pretenders.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb kauwgum whiskey om te delen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Net een man met een vrouwenstem en nu een vrouw met een mannenstem.
EN ZIJ STAAT EN IK STA EN WE STAAN ALLEMAALquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef TLC het volgende:
Haha leuk om die reacties hier te lezen als Anouk zingt, tis net alsof het commentaar is bij een Olympische turnoefening of bij een dressuurproef![]()
idd, ik vind Anouk Roemenië verblekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef aarontje112 het volgende:
Overigens valt Roemenië wel een beetje weg zo na Anouk.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
idd, ik vind Anouk Roemenië verbleken
JAAAAquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
Volgend jaar moeten ze Kate Bush sturen.
Die leeft nog half.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
Ja Roemenië lijkt echt wel een grap zo tussen deze twee nummers in. Ookal is dit ook niet veel soeps, ik vind het nummer toch wel aardig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
idd, ik vind Anouk Roemenië verbleken
Nou iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
Engelbert Humperdinck lijkt fris en fruitig vergeleken met deze ouwe doos.
En dan Ierland weer met J. Logan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |