Ik vind hem alles behalve aantrekkelijk hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
Greys glijdt van haar stoel van dit jonge hapje.
Hahaha, gvd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom heb ik niet zo'n lekkere gyneacoloog?
Oh, wenkbrauwdude wel toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem alles behalve aantrekkelijk hoor
quote:
Als je aan het persen bent wil je volgensmij geen dokter die zo'n lach op zijn gezicht heeftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom heb ik niet zo'n lekkere gyneacoloog?
Bijna !quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef Cee het volgende:
Oh nu heb ik het gevoel dat Nederland hierna moet.
anouk is 13equote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef Cee het volgende:
Moeten ze ook toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef Cee het volgende:
Ja maar dat is toch waar het ESF om draait?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Pluto1975 het volgende:
Snap de fascinatie voor dit gedrocht van een nummer totaal niet. Ouderwets met een vreselijke jaren 80 boodschap, en dan elkaars hand vastpakken brrrrrrrrrr
Er is geen fascinatie. Het komt gewoon hoog door de diaspora.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Pluto1975 het volgende:
Snap de fascinatie voor dit gedrocht van een nummer totaal niet. Ouderwets met een vreselijke jaren 80 boodschap, en dan elkaars hand vastpakken brrrrrrrrrr
Ik vind het totaal geen concurrentiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Rusland nu. Het is dus de bedoeling dat Anouk beter zingt dan deze enige concurrent uit de eerste helft.
Het is Rusland.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het totaal geen concurrentieSnap het niet...
Flutnummer, flutjurk.
gegarandeerd hoge noteringen in een stuk of tien buurlanden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Flutnummer, flutjurk.
Het is Rusland.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Flutnummer, flutjurk.
Zou bijna denken dat je toch zit te kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Flutnummer, flutjurk.
Nee, ik heb dinsdag goed opgeletquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je toch zit te kijken.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, 26 deelnemers en dan doen ze de pauze na nr 12 ipv 13![]()
Greys heeft dat allemaal in 'r hoofd zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je toch zit te kijken.
Ja, wat is modulatie nou? Dat hoor ik vaker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Pluto1975 het volgende:
Die modulatie voel je al van verre aankomen. Vind het nog vreselijker dan vandeweek
Het is inderdaad traumatisch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb dinsdag goed opgelet
Ik zie die jurk serieus nog zo voor me.
Dat is dat het refrein ineens een stukkie hoger gaat dan de voorgaande refreinenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wat is modulatie nou? Dat hoor ik vaker.
Ik dacht omdat je ons commentaar zo leuk vondquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Daarom lees ik hier mee, zodat ik weet wanneer ik moet kijken
Sieneke was daar ook erg sterk in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dat het refrein ineens een stukkie hoger gaat dan de voorgaande refreinen
Ja, en dat kan zorgen voor een soort extra boost in het nummer en heel veel songfestivalnummers gebruiken dat en ik ben er stiekem fan vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dat het refrein ineens een stukkie hoger gaat dan de voorgaande refreinen
Niet alleen de eerste, volgens mij.quote:
Eens, prima nummer vergeleken met vele andere nummers.quote:
Ze danst zelf amper/nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eens, prima nummer vergeleken met vele andere nummers.
En voor zo'n dansnummer vind ik de zang eigenlijk echt behoorlijk goed
Niet om een trap af te lopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef Susi het volgende:
Je ziet wel dat ze gewend is om op te treden.
Je bent scherp vanavond.quote:
Nou, de torenhoge favoriet Denemarken heeft stukkies van alle winnaars van afgelopen jaren er in zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Fascination het volgende:
Je gaat toch geen kopie van de winnaar van vorig jaar sturen? Dan weet je toch dat je gaat falen?
Ach, Euphoria is toch ook een kopie van David Guetta en Rihanna en Swedish House Maffia.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Fascination het volgende:
Je gaat toch geen kopie van de winnaar van vorig jaar sturen? Dan weet je toch dat je gaat falen?
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef Pluto1975 het volgende:
Word ik gelyncht als ik zeg dat ik dit een enorm knappe gast vind?
Foei!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef Pluto1975 het volgende:
Word ik gelyncht als ik zeg dat ik dit een enorm knappe gast vind?
Volgens mij staat onze smaak lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik vind Loonlie Plaanut leuk.Oh jee, zangert is zenuwachtig.
Je haat dus ook op Hongarije?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij staat onze smaak lijnrecht tegenover elkaar.
Ja, maar daar noem je ook wel iets.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niet eens zo heel erg
Ik hoor dit toen keer liever dan dat gekrijs met die marsmannetjes
Ja, verschrikkelijk.quote:
Ik ook. Maar terecht, want dit vanavond is ook weer retebelangrijk voor ons qua juryquote:
Playbacksoloquote:
Tyler gaat onder hem eindigen, alleen al omdat dat zijn nummer tenminste nog sympathiek klinktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef Pluto1975 het volgende:
als ie onderaan eindigt (wat ik denk) wil ik hem best troosten
hoe laat gaat de bus?
Ja zeker, maar ze kan het! Ik hoop dat ze zometeen en morgenavond de camera paktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Maar terecht, want dit vanavond is ook weer retebelangrijk voor ons qua jury
Daar moeten we het ook flink van hebben.
Zie de OPquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef TLC het volgende:
Welke stream kijken jullie ? ik wil ook kijken namelijk![]()
Dat was bij de andere generales ook al zo trouwens. O.a. bij de recap.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toch maar goed dat dit een generale is.. Gaat best wel wat verkeerd
Zat ik ook net te denken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Verdomme, en niks geen aankondiging dus vóór het filmpje
Nee, ik vind het ook wel leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat wief hilarisch
Als enige geloof ik
Ik oooookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als enige geloof ik
Na de vorige artiest startte het Ned filmpje in en ineens werd het gestopt en kwam toch het pauzefilmpjequote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als enige geloof ik
Ik moet ook soms gniffelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als enige geloof ik
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Pluto1975 het volgende:
Sorry, maar dit gaat écht punten kosten hoor
Foutje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:05 schreef Fascination het volgende:
Wtf, doen ze eerst een voorfilmpje van Nederland en dan dit?
De Wendy van Dijk van Zweden?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:05 schreef aarontje112 het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat het een typetje is
Aan 't begin wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Gruwelijk goed bij stem.
Nog geen blik IN de camera, toch?
Ik hoorde gisterochtend een heel kort stukje bij Giel jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:11 schreef Cee het volgende:
Zo, kom maar op met dat Roemeense gedrocht. Pino, zit je er klaar voor?
Ja ik kan er ook wel om lachenquote:
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:12:26Wij kijken ! Live ! Hoe kan dat nou? Jaja! En @anouk deed het vanavond briljant
reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig issie he?![]()
Ik denk dat ik op hem stem morgen
Ik ook, geniaal dit!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig issie he?![]()
Ik denk dat ik op hem stem morgen
Nee hoor, ben het met je eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een geweldig pakkend nummer, echt.
Zal wel een wansmaak hebben.
Ik vind het ook heerlijk, maar ik heb wel echt een foute smaak. Negers weten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een geweldig pakkend nummer, echt.
Zal wel een wansmaak hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |