Zou bijna denken dat je toch zit te kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het totaal geen concurrentieSnap het niet...
Flutnummer, flutjurk.
Nee, ik heb dinsdag goed opgeletquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je toch zit te kijken.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, 26 deelnemers en dan doen ze de pauze na nr 12 ipv 13![]()
Greys heeft dat allemaal in 'r hoofd zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je toch zit te kijken.
Ja, wat is modulatie nou? Dat hoor ik vaker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Pluto1975 het volgende:
Die modulatie voel je al van verre aankomen. Vind het nog vreselijker dan vandeweek
Het is inderdaad traumatisch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb dinsdag goed opgelet
Ik zie die jurk serieus nog zo voor me.
Dat is dat het refrein ineens een stukkie hoger gaat dan de voorgaande refreinenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wat is modulatie nou? Dat hoor ik vaker.
Ik dacht omdat je ons commentaar zo leuk vondquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Daarom lees ik hier mee, zodat ik weet wanneer ik moet kijken
Sieneke was daar ook erg sterk in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dat het refrein ineens een stukkie hoger gaat dan de voorgaande refreinen
Ja, en dat kan zorgen voor een soort extra boost in het nummer en heel veel songfestivalnummers gebruiken dat en ik ben er stiekem fan vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dat het refrein ineens een stukkie hoger gaat dan de voorgaande refreinen
Niet alleen de eerste, volgens mij.quote:
Eens, prima nummer vergeleken met vele andere nummers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |