Ze danst zelf amper/nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eens, prima nummer vergeleken met vele andere nummers.
En voor zo'n dansnummer vind ik de zang eigenlijk echt behoorlijk goed
Niet om een trap af te lopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef Susi het volgende:
Je ziet wel dat ze gewend is om op te treden.
Je bent scherp vanavond.quote:
Nou, de torenhoge favoriet Denemarken heeft stukkies van alle winnaars van afgelopen jaren er in zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Fascination het volgende:
Je gaat toch geen kopie van de winnaar van vorig jaar sturen? Dan weet je toch dat je gaat falen?
Ach, Euphoria is toch ook een kopie van David Guetta en Rihanna en Swedish House Maffia.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Fascination het volgende:
Je gaat toch geen kopie van de winnaar van vorig jaar sturen? Dan weet je toch dat je gaat falen?
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef Pluto1975 het volgende:
Word ik gelyncht als ik zeg dat ik dit een enorm knappe gast vind?
Foei!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef Pluto1975 het volgende:
Word ik gelyncht als ik zeg dat ik dit een enorm knappe gast vind?
Volgens mij staat onze smaak lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik vind Loonlie Plaanut leuk.Oh jee, zangert is zenuwachtig.
Je haat dus ook op Hongarije?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij staat onze smaak lijnrecht tegenover elkaar.
Ja, maar daar noem je ook wel iets.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niet eens zo heel erg
Ik hoor dit toen keer liever dan dat gekrijs met die marsmannetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |