Soms krijg je wel een melding maar is het toch niet goed ontvangen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Maar waarom ? Je krijgt bij het versturen een melding terug dat alles in goede orde ontvangen is.
Neu, dat schijnt de bevestiging van ontvangst van het bericht te zijn dat de ondertekening is geslaagd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Maar waarom ? Je krijgt bij het versturen een melding terug dat alles in goede orde ontvangen is.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ach, dit argument is van hetzelfde kaliber als "Boehoe, het wordt van mijn belastingcenten betaald."
Misschien gaat hij daarna ook wel op die foto stampen !!!!11!!!!111!!!!!!!1!!1!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:31 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]![]()
Jij bent er zeker ook zoeen die, sinds de 6 euro administratiekosten op boetes zijn gekomen, altijd de foto gaat opvragen 'want daar betaal ik nu voor', maar vervolgens gaat klagen als de administratiekosten omhoog gaan omdat opeens iedereen die foto gaat opvragen puur om dat principe.
Precies. Digid wil nog weleens wat problemen hebben, dus dat het fout gegaan kan zijn is zeker niet ondenkbaar. En als je dan ook nog eens in juni geen bericht hebt gekregen terwijl je in andere jaren het geld in mei allang op je rekening had, ga je je toch afvragen of het wel goed is gegaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:06 schreef jcdragon het volgende:
Het heeft wel zin om te bellen. Stel dat er een storing was geweest en dat je digitale aanvraag niet is doorgekomen.
Ik krijg nooit boetes, dus nee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:31 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]![]()
Jij bent er zeker ook zoeen die, sinds de 6 euro administratiekosten op boetes zijn gekomen, altijd de foto gaat opvragen 'want daar betaal ik nu voor', maar vervolgens gaat klagen als de administratiekosten omhoog gaan omdat opeens iedereen die foto gaat opvragen puur om dat principe.
En elk jaar kom je in het betreffende topic terug om je je er eens lekker aan te ergeren?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, en weet je ook dat je reactie gaat krijgen. Dezelfde discussie komt namelijk elk jaar weer terug.
Dat je het de afgelopen 10 jaar in mei hebt gekregen, is geen enkele garantie dat je het dit jaar ook in mei krijgt. Voor 1 juli en dat duurt nog een week of 3 vanaf nu.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:05 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Precies. Digid wil nog weleens wat problemen hebben, dus dat het fout gegaan kan zijn is zeker niet ondenkbaar. En als je dan ook nog eens in juni geen bericht hebt gekregen terwijl je in andere jaren het geld in mei allang op je rekening had, ga je je toch afvragen of het wel goed is gegaan.
Ja, omdat ik me er elk jaar weer over verbaas dat mensen blijven vasthouden aan iets wat bewezen niet waar is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
En elk jaar kom je in het betreffende topic terug om je je er eens lekker aan te ergeren?
En het gros gaat dan ook nog eens over minder dan ¤ 450quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik me er elk jaar weer over verbaas dat mensen blijven vasthouden aan iets wat bewezen niet waar is.
Met ¤ 450 kan je veel leuke dingen doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het gros gaat dan ook nog eens over minder dan ¤ 450
Het is fantastisch
Ja ik weet het, ik zit te wachten op het aanslagbiljet waarop staat dat ik het moet betalenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Met ¤ 450 kan je veel leuke dingen doen
Inderdaad, helemaal met deze post eensquote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:30 schreef mezelf013 het volgende:
Wat kunnen mensen soms toch zuur zijn, als je er toch niet op zit te wachten ( en daar keer op keer op terug blijf komen) of je stoort aan mensen hier... Wat doe je hier dan? Dan verspil je toch je eigen tijd ? En dan straks hieronder een reactie plaatsen , zo van, ik vind het wel aandoenlijk al die stakkers die hier zitten te wachten op beetje geld, zorg dat je die VA niet nodig hebt, ben toch blij dat Ik alles op orde heb bla bla bla.. Fijn te weten dat er perfecte mensen zijn met geld in overvloed en alles keurig op orde zijn... Gelukkig zijn er ook mensen die ( redelijk) normaal zijn en in tijden van crisis , ontslagen en hoge kosten voor levensonderhoud toch wel erg blij zijn met wat extra geld... Om welke reden dan ook!
En daar maak jij weer een post van hahaha.. Op zich wel humor ...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Iedereen zeurt hier, de ene omdat de ander belt, de andere omdat de ene zeurt.
Over nutteloos gesproken
haha, maar geef toe, het is redelijk nutteloos hier te lopen miepen op elkaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:28 schreef mezelf013 het volgende:
[..]
En daar maak jij weer een post van hahaha.. Op zich wel humor ...
Relax. Geld ook al binnen dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:29 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
haha, maar geef toe, het is redelijk nutteloos hier te lopen miepen op elkaar![]()
Elk jaar dezelfde discussies, man man man
Oerigens, gisteren brief binnen met dagtekening 7 juni. Je suis content.
Nog niet, maar Rabo stort bij mij laatste tijd aan het eind van de dag.quote:
Met welles nietes en elkaar overtreffen schiet je niks mee op ...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:29 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
haha, maar geef toe, het is redelijk nutteloos hier te lopen miepen op elkaar![]()
Elk jaar dezelfde discussies, man man man
Overigens, gisteren brief binnen met dagtekening 7 juni. Je suis content.
Halverwege maart aangifte gedaan.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:57 schreef mezelf013 het volgende:
[..]
Met welles nietes en elkaar overtreffen schiet je niks mee op ...
Ik had dagtekening 7 juni, op die van mijn man wachten we nog.. Maar aangezien we samen aangifte gedaan hebben weten we wel dat de aangifte goed aangekomen isdus nog geen paniek telefoontje hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |