Misschien moet jij je eens verdiepen in hoe de wereld werkt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef iXVI het volgende:
Misschien moet je je avatar veranderen in zwart/wit.
Ik ben woonachtig in Kranenburg, Duitsland. Uitkering gaat iets anders hier dan simpelweg naar het UWV kantoor gaan. En ik ben inderdaad werkloos, tegen mijn wil in. Nergens zeg ik dat ik het niet kan redden zonder de BT, maar het is wel meer dan welkom op dit moment.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:57 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens verdiepen in hoe de wereld werkt.
Ik lees dat je schoolverlater bent en werkloos. Maar je hebt wel recht op een teruggave, anders had je het niet gemeld.
Waarom niet een VA aangevraagd dan? Als je het geld zo hard nodig hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:57 schreef Worteltjestaart het volgende:
Waarom niet een VA aangevraagd dan? Als je het geld zo hard nodig hebt.
Het komt voor, dus sowieso te vaak. In dit topic en ik heb op Twitter ook al meerdere gevallen voorbij zien komen.quote:
Werk jij bij de Belastingtelefoon dat je hier zoveel last van hebt?quote:[..]
Ik snap niet dat mensen niet gewoon tot 1 juli wachten. Pas daarna kun je vragen om extra uitleg of zekerheid.
[..]
Als het gratis is, is het des te meer reden om het nummer niet te misbruiken. Want dat je als beller niet betaalt, betekent niet dat dat nummer bellen ook daadwerkelijk kostenloos is.
Was het maar géén gratis nummer, maar een 0900-nummer van minimaal ¤0.50pm: dan zouden mensen niet meer voor onnodige vragen bellen...
Wat is een VA? Dacht dat je er uitkering mee bedoelde.quote:
Negatieve berichten komen door internet factorieel vaker aan bod dan positieve berichten. Hoe vaak heb jij al iemand horen zeggen op twitter: hoera, de BD was op tijd?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:08 schreef TeleportingKing het volgende:
Het komt voor, dus sowieso te vaak. In dit topic en ik heb op Twitter ook al meerdere gevallen voorbij zien komen.
Wat een onzin. Moet ik opeens bij de BD werken om dit ergerlijk te vinden?quote:Werk jij bij de Belastingtelefoon dat je hier zoveel last van hebt?
VA = voorlopige aanslag.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:17 schreef iXVI het volgende:
Wat is een VA? Dacht dat je er uitkering mee bedoelde.
Hoeveel gevallen heb je al voorbij zien komen in dit topic en op Twitter?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:08 schreef TeleportingKing het volgende:
Het komt voor, dus sowieso te vaak. In dit topic en ik heb op Twitter ook al meerdere gevallen voorbij zien komen.
Hier is het meer Hoera, nog niets van de BD gehoordquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Negatieve berichten komen door internet factorieel vaker aan bod dan positieve berichten. Hoe vaak heb jij al iemand horen zeggen op twitter: hoera, de BD was op tijd?
Ik vraag het nog een keer: hóe vaak komt dat voor? Harde cijfers a.u.b.
Ook genoeg berichtjes voorbij zien komen dat men het geld al heeft gekregen. Ik houd het echter niet bij in mijn logboek.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Negatieve berichten komen door internet factorieel vaker aan bod dan positieve berichten. Hoe vaak heb jij al iemand horen zeggen op twitter: hoera, de BD was op tijd?
Ik vraag het nog een keer: hóe vaak komt dat voor? Harde cijfers a.u.b.
Wij creëren dan weer werkgelegenheid voor callcentermiepjes waardoor de economie er op vooruitgaat.quote:[..]
Wat een onzin. Moet ik opeens bij de BD werken om dit ergerlijk te vinden?
Hoe moeilijk is het nu? Vóór 1 april aangifte doen betekent vóór 1 juli bericht. Er is geen manier om je aangifte sneller te laten behandelen. Wat heeft het dan voor zin om je hier mee bezig te houden?
Daarnaast wordt de Belastingtelefoon dus wél indirect door mijn afgedragen belasting betaald. Dus ja, ik heb daar 'last' van, omdat het zo volstrekt onnodig is.
De arrogantiequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:39 schreef TeleportingKing het volgende:
Wij creëren dan weer werkgelegenheid voor callcentermiepjes waardoor de economie er op vooruitgaat.
Wát een argumentquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:39 schreef TeleportingKing het volgende:
Wij creëren dan weer werkgelegenheid voor callcentermiepjes waardoor de economie er op vooruitgaat.
Ach, dit argument is van hetzelfde kaliber als "Boehoe, het wordt van mijn belastingcenten betaald."quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:45 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Wát een argumentvergis je je niet in het subforum?
Precies, sommige mensen kunnen alleen maar zeuren om het zeuren. Als je dit topic opent wéét je dat je dit soort vragen zult zien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef Mkr het volgende:
Wat een azijnpissers zitten hier zeg. Laat iedereen toch lekker doen waar die zich goed bij voelt. De één stelt geen vragen, de andere vraagt wat op Twitter en een derde belt. allemaal prima toch!
Zinloze vragen stellen die ons uiteindelijk allemaal geld kosten, daar mag ik toch echt iets van vinden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef Mkr het volgende:
Wat een azijnpissers zitten hier zeg. Laat iedereen toch lekker doen waar die zich goed bij voelt. De één stelt geen vragen, de andere vraagt wat op Twitter en een derde belt. allemaal prima toch!
Klopt, en weet je ook dat je reactie gaat krijgen. Dezelfde discussie komt namelijk elk jaar weer terug.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:59 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Precies, sommige mensen kunnen alleen maar zeuren om het zeuren. Als je dit topic opent wéét je dat je dit soort vragen zult zien.
Nee, voor 1 juli met de belastingdienst gaan bellen om te vragen wanneer je geld komt is geen zeuren om het zeurenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:59 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Precies, sommige mensen kunnen alleen maar zeuren om het zeuren. Als je dit topic opent wéét je dat je dit soort vragen zult zien.
Dus we moeten allemaal gaan bellen om te vragen of het wel binnen is gekomen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:06 schreef jcdragon het volgende:
Het heeft wel zin om te bellen. Stel dat er een storing was geweest en dat je digitale aanvraag niet is doorgekomen.
Het is wel zeuren, maar niet om het zeuren, maar om geldquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, voor 1 juli met de belastingdienst gaan bellen om te vragen wanneer je geld komt is geen zeuren om het zeuren
Alleen als je wilt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus we moeten allemaal gaan bellen om te vragen of het wel binnen is gekomen?
Maar waarom ? Je krijgt bij het versturen een melding terug dat alles in goede orde ontvangen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |