Voor de achterkant maakt het weinig verschil inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou die strings die sommige mensen dragen zijn vergelijkbaar met niks dragen.
Ik denk dat hij ermee het water is ingegaan...incl. die wandelschoenen. En zich daarna weer aangekleed heeft en tot de conclusie kwam dat hij geen schone onderbroeken bij zich had voor de zg. vakantie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind het wel vreemd. Het lijkt me stug dat hij onderweg zijn onderbroek heeft uitgetrokken.
Misschien gepropt in mondjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dan zou het in zijn rugzak moeten/kunnen zitten.
Ja spullen zijn ook niet in de auto aangetroffen maar lagen nog gewoon thuis blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Politie denkt dat spullen jongens niet mee gegaan zijn op "vakantie"??
verstond een deel van de zin niet. Wie wel??
De urine en ontlasting laat je pas lopen NA je doodquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef amaranta het volgende:
Misschien had zijn moeder vroeger ook wel doorgezaagd over vieze onderbroeken.
"je moet altijd een schone onderbroek dragen, want stel er gebeurd wat......'"
Dus misschien dacht Jeroen. Kut ik heb net echt in mn box gescheten, witte wa, ik gooi hem gewoon weg, kunnen ze me ook niet vinden in mn vieze onderbroek.
Dat zei ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ah, de vriendin van Jeroen is er niet meer zeker van dat Julian het shirt droeg bij vertrek
deel is thuis gevonden deel in de autoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zou inderdaad kunnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ermee het water is ingegaan...incl. die wandelschoenen. En zich daarna weer aangekleed heeft en tot de conclusie kwam dat hij geen schone onderbroeken bij zich had voor de zg. vakantie.
Spullen zijn thuis of in de auto aangetroffenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als ik iemand ging vermoorden dan scheet ik mijn broekje helemaal vol hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De urine en ontlasting laat je pas lopen NA je dood
Waarom zou je juist zulke loeizware schoenen aantrekken als je het water in gaat??? Niet erg praktischquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ermee het water is ingegaan...incl. die wandelschoenen. En zich daarna weer aangekleed heeft en tot de conclusie kwam dat hij geen schone onderbroeken bij zich had voor de zg. vakantie.
Deels thuis gevonden en deels in de auto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sommige mannen zijn niet logischquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je juist zulke loeizware schoenen aantrekken als je het water in gaat??? Niet erg praktisch
Thanksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja spullen zijn ook niet in de auto aangetroffen maar lagen nog gewoon thuis blijkbaar.
Met zwemvliezen om rijdt zo moeilijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je juist zulke loeizware schoenen aantrekken als je het water in gaat??? Niet erg praktisch
Het word ook steeds gekker en die politeman zei ook niet veel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks![]()
En zijn vriendin vond het niet raar dat ze zonder bagage op vakantie gingen???
Of waren de rugzakjes etc voor de eerste schooldag en hoefden die dus niet mee op vakantie?
NOG meer verwarring!!!!!
Mogelijk heeft hij de kinderen wijst gemaakt dat hij de tassen vergeten is, en daardoor terug moeten rijden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:07 schreef moeke1 het volgende:
Wat zei die Jens nou? Dat de meeste spullen van de kinderen gewoon thuis bij de vader zijn gebleven?
Maar de politie had dat nog niet gezegdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat zei ikDat shirt van Julian blijft vreemd, want dat zou dan verdwenen moeten zijn tussen moeders huis en vaders huis. Dat is dan toch niet relevant?
Woonde samen in Vleuten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:08 schreef amaranta het volgende:
Woonden zij (de vader en zijn vriendin) samen in 'zijn' huis of in haar huis.
kan me indenken dat als de relatie nog pril is, je je 'oude' woning nog aanhoudt.
Geweldige verklaringquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef amaranta het volgende:
Misschien had zijn moeder vroeger ook wel doorgezaagd over vieze onderbroeken.
"je moet altijd een schone onderbroek dragen, want stel er gebeurd wat......'"
Dus misschien dacht Jeroen. Kut ik heb net echt in mn box gescheten, witte wa, ik gooi hem gewoon weg, kunnen ze me ook niet vinden in mn vieze onderbroek.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Marenda het volgende:
[..]
deel is thuis gevonden deel in de auto
Dus dan hebben ze WEL spullen van de jongens gevonden??quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Marenda het volgende:
[..]
deel is thuis gevonden deel in de auto
Ja die tasjes dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dus dan hebben ze WEL spullen van de jongens gevonden??
Volgens de poltie bij vermist wel!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dus dan hebben ze WEL spullen van de jongens gevonden??
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Met zwemvliezen om rijdt zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |