Het is gewoon niet duidelijk c.q. de politie is erg onduidelijk bezig. Ze scheppen verwarring. NIET handig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ja klopt.ik heb altijd gedacht dat die gymtasen enzo gewoon in de auto lagen.want anders hadden ze toch ook foto,s laten zien van die tassen.

Is dat het water wat je vanaf de snelweg kan zien liggen bij Maarn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naar het steneneiland word je niet nat.
Dus als ze daar liggen dan denk ik dat ze in het water liggen, en dat is daar verdomd diep.

Ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef Marenda het volgende:
[..]
Is dat het water wat je vanaf de snelweg kan zien liggen bij Maarn.

Ah...hij heeft voor dat verdwenen geld nieuwe onderbroeken gekocht! Alleen vergeten aan te trekken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je kon ook gewoon even naar de winkel gaan

)
 )twitter:omolientje twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:50:44#vermistebroertjes Had vader geen t-shirt aan? Alleen een sweater en een jas. Sweater kijkt een groenig aan de onderzijde of lijkt dat zo? reageer retweet

quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Ah...hij heeft voor dat verdwenen geld nieuwe onderbroeken gekocht! Alleen vergeten aan te trekken?

Is die man wellicht naakt gevonden en duurde het even voordat de spullen uitgezocht. Dat verklaard wellicht waarom het even duurde voordat ze achter de ontbrekende onderbroek kwamen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is ook sterk zeg:
"Hieronder ziet u de kleding die de vader mogelijk tijdens de reis droeg."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
Ze houden er dus rekening mee dat hij zich heeft omgekleed???
Want eerder was het verhaal toch "Dit is de kleding waar vader in gevonden werd"??

Had gekund ja. Maar jong en nitwitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je kon ook gewoon even naar de winkel gaan

Het verhaal was eerder dat hij die kleding (en schoenen) aan had toen hij gevonden werdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is die man wellicht naakt gevonden en duurde het even voordat de spullen uitgezocht. Dat verklaard wellicht waarom het even duurde voordat ze achter de ontbrekende onderbroek kwamen?

Groenig door klimmen in het speeltoestel waar hij zich ophing denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kijk, ik ben niet de enige die zich dat afvraagt (al deed ik dat een heel stuk eerder)
twitter:omolientje twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:50:44#vermistebroertjes Had vader geen t-shirt aan? Alleen een sweater en een jas. Sweater kijkt een groenig aan de onderzijde of lijkt dat zo? reageer retweet

Lees even terugquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:53 schreef poepa het volgende:
Waarom zoeken ze nu ook specifiek naar het shirtje van Julian? Het hele jong met kleding en al is toch zoek

Ik doelde op het missen van een t-shirt onder de sweaterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Pleione het volgende:
[..]
Groenig door klimmen in het speeltoestel waar hij zich ophing denk ik

Nee, die man is niet naakt gevonden, hij had geen onderbroek aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is die man wellicht naakt gevonden en duurde het even voordat de spullen uitgezocht. Dat verklaard wellicht waarom het even duurde voordat ze achter de ontbrekende onderbroek kwamen?

Dit topic. Post van Blanket (tweets door politie)quote:

Ja. Of niet altijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef poepa het volgende:
Er zijn toch mensen die geen onderbroek dragen?

Nee idd, daar zou ik ook geen beginnende duikers laten duikenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar red je het niet met wat snorkelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |