Mijn post:
quote:
Het was een donkere en schimmige nacht met kleine dierlijke geluiden. Ik zag haar daar staan met haar mooie blauwe ogen en donker blond haar. Met haar slanke lichaam was ze als een princes uit een sprookjesboek.
Ik zei, "hallo," maar ze zei niets, keek me alleen aan alsof ik gestoord was. Ik liep naar voren en zij naar achter. "Waarom ben je bang?" Vroeg ik.
"Omdat ik niet houden van je wil," antwoorde zij.
"Maar je kent me niet eens, en ik jou niet," zei ik terug. Ze keek me nog steeds aan alsof ik gestoord was. Ik gaf een zucht, draaide me om en vertrok.
Net toen ik het einde van het park verliet voelde ik iets zachts mijn hand pakken. Ik draaide me om en zag haar weer, maar dit keer waren haar ogen niet blauw, was ze niet blond en slank. Ze was leeg.
"Laat me niet alleen," zei ze.
"Leegte is altijd alleen," antwoorde ik voordat ik met een ruk haar hand losliet en met handen in mijn zakken naar huis liep.
Wanneer jouw vector vergeleken wordt met de vectoren van ongeveer 6000 teksten van andere vrouwen en mannen, dan blijkt dat jouw tekst meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen heeft.
Ik ben een vent ja.Deze figuur toont jouw tekst in vergelijking met verschillende teksttypes. Hoe dichter een type bij het centrum ligt, hoe meer jouw tekst daarop zal lijken.
De opvallendste poëtische stijlkenmerken van je tekst zijn het gebruik van eerste persoon, emotionele processen, voorzetsels, eerste persoon enkelvoud en ontkenning.
We kunnen jouw identiteit natuurlijk niet achterhalen maar we kunnen wel bepalen op wiens schrijfstijl de jouwe het meeste lijkt.
Laat die roman van de nieuwe Verbeke dus maar komen...
Ik weet niet eens wie Annelies Verbeke is >.<.
Ach.