GrasmaT dan ook?quote:
Nee, als je had opgelet was je opgevallen dat Derksen al eerder lovend over Kuipers was geweestquote:
O ja, bedanktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt Johan, dat je over Atletico begint. Tijd om te zappen naar Sport 1
Ze lieten de EL lopen om zich te focussen op de competitie en dus het landskampioenschap.quote:
Met 4 miljoen ben ik al blijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien kan Lukoki ook voor 40 miljoen weg
Met 4 miljoen ben ik ook blij. Kom maar brengen. De Staatsloterij doet het tot nu toe niet.quote:
Dat is niet eerlijk!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef PSV1990- het volgende:
Hahahahha.
Genee wil weer geen PSV noemen , wat een kneusje is het ook.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef PSV1990- het volgende:
Hahahahha.
Hij heeft wel gelijk. Een Benfica pakt hier gewoon een bak punten en staat gewoon in de top-10 van de teamranking. Daardoor komen ze in pot 1 of 2 bij de CL-loting en dan heb je weer een betere kans om de volgende ronde te halen.quote:
Terecht. PSV heeft de reputatie van Nederland te grabbel gegooid door dat domme optreden in de EL (Twente ook trouwens). Alles moest wijken voor de landstitel die ze uiteindelijk niet hebben gehaald. PSV moet zich diep schamen en mag in elk voetbalprogramma aan de schandpaal genageld worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef PSV1990- het volgende:
Hahahahha.
Eens. En Twente deed het 2x op rij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Terecht. PSV heeft de reputatie van Nederland te grabbel gegooid door dat domme optreden in de EL (Twente ook trouwens). Alles moest wijken voor de landstitel die ze uiteindelijk niet hebben gehaald. PSV moet zich diep schamen en mag in elk voetbalprogramma aan de schandpaal genageld worden.
PSV heeft de meeste punten gehaald voor NL de laatste jaren , toen Ajax nog werd uitgeschakeld door teams als sparta praag in de vCL , speelde wij halve finale CL hahahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Terecht. PSV heeft de reputatie van Nederland te grabbel gegooid door dat domme optreden in de EL (Twente ook trouwens). Alles moest wijken voor de landstitel die ze uiteindelijk niet hebben gehaald. PSV moet zich diep schamen en mag in elk voetbalprogramma aan de schandpaal genageld worden.
Onjuist.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:29 schreef PSV1990- het volgende:
PSV heeft de meeste punten gehaald voor NL de laatste jaren
Ja en ajax heeft de meeste punten gepakt want zijn wonnen de champions league hahahahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
PSV heeft de meeste punten gehaald voor NL de laatste jaren , toen Ajax nog werd uitgeschakeld door teams als sparta praag in de vCL , speelde wij halve finale CL hahaha
Daar heb je nu niks meer aanquote:
De punten van de afgelopen 5 jaar tellen mee voor de coëfficiënt, wat daarvoor is gebeurd is irrelevant.quote:
Ja dat klopt. Maar Ajax speelde altijd met zijn beste elftal en met 100% inzet. Als je het dan aflegt tegen een andere ploeg in de EL is daar niets mis mee, dat kan gebeuren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
PSV heeft de meeste punten gehaald voor NL de laatste jaren , toen Ajax uitgeschakeld werd door sparta praag in de vCL , speelde wij halve finale CL hahaha
niet rullevantquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
De punten van de afgelopen 5 jaar tellen mee voor de coëfficiënt, wat daarvoor is gebeurd is irrelevant.
Achteraf kan je er boos om worden, maar destijds riep ik dat dat het beste is. Maar van fouten leer en ik denk dat PSV het serieus gaat nemen, want hoevaak won PSV nu de EL?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar Ajax speelde altijd met zijn beste elftal en met 100% inzet. Als je het dan aflegt tegen een andere ploeg in de EL is daar niets mis mee, dat kan gebeuren.
Echter, PSV speelde met een veredeld B-elftal en met 30% inzet. Dat zouden juist de PSV-supporters diep triest moeten vinden en buitengewoon ergerlijk, zeker omdat het uiteindelijk niet de landstitel heeft opgeleverd. Dus wat lach je?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Edit: Nee dat klopt niet
Maar Ajax speelde altijd met zijn beste elftal en met 100% inzet. Als je het dan aflegt tegen een andere ploeg in de EL is daar niets mis mee, dat kan gebeuren.
Echter, PSV speelde met een veredeld B-elftal en met 30% inzet. Dat zouden juist de PSV-supporters diep triest moeten vinden en buitengewoon ergerlijk, zeker omdat het uiteindelijk niet de landstitel heeft opgeleverd. Dus wat lach je?
Dit ja. Ik snap het idee erachter overigens wel, het CL-geld voor europese prestaties. Maar als het niet werkt sta je voor lul.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar Ajax speelde altijd met zijn beste elftal en met 100% inzet. Als je het dan aflegt tegen een andere ploeg in de EL is daar niets mis mee, dat kan gebeuren.
Jezelf quotenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achteraf kan je er boos om worden, maar destijds riep ik dat dat het beste is. Maar van fouten leer en ik denk dat PSV het serieus gaat nemen, want hoevaak won PSV nu de EL?
Precies.
Nou, tenminste laten jullie wel zien echte PSV supporters te zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit ja. Ik snap het idee erachter overigens wel, het CL-geld voor europese prestaties. Maar als het niet werkt sta je voor lul.
Jawel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij was niemand destijds die het er niet mee eens was.
2 wedstrijden ook nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
Mooi om te weten dat 2 helften nooit hetzelfde zijn
Je bent zelf nagesynchroniseerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed nagesynchroniseerd deze reclame
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:
quote:
Heb je geen interactieve tv?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:35 schreef OverRated het volgende:
Is er eigenlijk ook een livestream van VI ergens?
Ik heb het nooit begrepen, maar ik post niet zoveel in VBLquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het woord ''volgensmij'' bestaat niet eensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij is nooit zeker, wist je dat niet?
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:35 schreef OverRated het volgende:
Is er eigenlijk ook een livestream van VI ergens?Want ik moet de wedstrijd op het grote scherm zien.
#TEAMJOHANNES heeft je geholpenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee. Canal Digitaal jonge. Alle zenders, maar weinig functies.
Begin je al een MrBigstar te worden.quote:
Ik hoor mezelf nochtans nog altijd praten.quote:
lekker. heb je er ook een voor mij?quote:
Welke club niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur is groot geworden door Louis van Gaal
Zijn vast genoeg van zijn invloeden doorgedrongen daar, alleen dat is niet bekend bij de gewone supporter.quote:
Ja, ik bedoelde dat Telstar niet groot was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zijn vast genoeg van zijn invloeden doorgedrongen daar, alleen dat is niet bekend bij de gewone supporter.
Aha. Maar als Van Gaal er een hand in heeft gehad, dan komt dat vanzelf. Wacht maar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dat Telstar niet groot was.
Je gaat daar toch niet vrijwillig naar zitten te kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef superniger het volgende:
Heb je gister een uur lang naar allemaal reclames gekeken.
Dan krijg je het nu lekker beknopt in 3 minuten
Dat jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef superniger het volgende:
Heb je gister een uur lang naar allemaal reclames gekeken.
Dan krijg je het nu lekker beknopt in 3 minuten
Play-offs zijn nog wel leuk. Zit wat spanning in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet vrijwillig naar zitten te kijken
Ik ga m wel kijken volgende week zondag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |