SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zet je iemands fb hier neer?quote:
jaquote:
Gaat wel. Vanmiddag kwam een vriendin even langs mn nieuwe kamer en toen ging ze me helpen met de bank in elkaar draaien enzoquote:
Van jou geleerd tochquote:
Nee hoor haha, ik functioneer gewoon hetzelfde met of zonder meisje.quote:
Ik had het gezien ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat wel. Vanmiddag kwam een vriendin even langs mn nieuwe kamer en toen ging ze me helpen met de bank in elkaar draaien enzo3 uur mee bezig geweest
Toen naar kermis en toen avondeten en toen ging ze weg en nu zit ik in mn oude huis en we gaan vanavond uit.
![]()
En morgen om 7 uur opstaan. Yolo.
Ze is keihard lesbisch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja.
Geen lelijk meisje trouwens
Ik ken het jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nee hoor haha, ik functioneer gewoon hetzelfde met of zonder meisje.
Maar soms mis ik het wel. Gewoon iemand waar je alles aan kwijt kan, elkaar kan begrijpen en waar je gewoon vertrouwen in hebt. Heb dat eigenlijk maar bij 1 meisje gehad, en daar heb ik veel gezeik mee gehad
sup?quote:
jaaaaquote:
Wat is jouw volgende dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jaaaa
Maar wel leren voor examens enzo
Scheikundequote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh dat ene meisje dat mij ook interessant vond? i see we have a connection
mwa een 7-8quote:
quote:
Ik moet eerst keuren hoe lief je eruit zietquote:
Alles nog een keer goed controleren als je klaar bent, dan moet het wel lukken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]maak alleen van die stomme fouten altijd
hope soquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles nog een keer goed controleren als je klaar bent, dan moet het wel lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |