Vast nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:05 schreef Toverheks het volgende:
had niet in de gaten dat ik de laatste was, echt waar.
deze keer echt waarquote:
Deze keer wel dusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze keer echt waarlas het van Coos dacht even antwoorden en wilde toen Dees quote en werd de pagina roze
Zelf de TT niet veranderd![]()
Oh kutquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:04 schreef Jian het volgende:
VI is wel aardig met Verbeek.
Ja, je zit het weer te missen hè muis .........
Begin je nou weer over homo's, je weet dat Dotteke daar een hekel aan heeft, doe nou eens normaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Louis Theroux: America's most hated family in crisis
Amerikaanse familie Phelps protesteert tegen homoseksualiteit.
die maffe familie straks op 3, VI kijk ik morgenochtend wel, ben weer aan het Anouken
Ik weet het niet kijk morgen het eerste half uur welquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Begin je nou weer over homo's, je weet dat Dotteke daar een hekel aan heeft, doe nou eens normaal
Echt genoeg gehad van die Anouk ellendequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
echt ken hem helemaal uit me hoofd dit is het mooiste nummer van het Album Jian, godver wat vind ik dit mooi
Ja graagquote:
ja, ik vind 'm ook mooi.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
echt ken hem helemaal uit me hoofd dit is het mooiste nummer van het Album Jian, godver wat vind ik dit mooi
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, ik vind 'm ook mooi.![]()
Laat die muis maar lekker lullen, die heeft overval wat op te janken
oh ja ... Anouk morgenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee ik ben lief voor haar, nog wel
want morgen hebben we een feestje hier
We zijn het ook niet gewend om in de finale van het esf te staan...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
kwas het ook bijna vergeten, het is goed dat Heks het zo terloops nog even aanstipt .....
Nee ik moest even kijken. Oud west ook niet, wel stroom uiteraardquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:10 schreef tonja het volgende:
Straatverlichting doet het hier niet in Amsterdam, Bos en Lommer. Hebben meer Amsterdammers dat?
Nu je het zegt ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Toverheks het volgende:
maar meisjes is het jullie niet opgevallen dat ze steeds zwakker branden, of er een dimmer op gezet is.
De lampen zijn vervangen (spaar) verder valt het me niet opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Toverheks het volgende:
maar meisjes is het jullie niet opgevallen dat ze steeds zwakker branden, of er een dimmer op gezet is.
Hier ook, hahaha wat kan jou dat boeien btwquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef tonja het volgende:
Hier doet de verlichting het weer. Er zal wel een uitzendkracht aan de knoppen gezeten hebben
Spanning ende Sensatiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook, hahaha wat kan jou dat boeien btw
Oh vandaar, ik woon 4 hoog en dan merk je dat nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef Toverheks het volgende:
Ja viel me al tijdje op, ik hem een lataarn vlak voor mijn keukenraam, en het scheen echt fel maar laatste tijd gelukkig veel minder
Hahahaquote:
We kunnen de straat weer op damesquote:
echt wat een randdebielen, en schelden daar kan ik nog een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef Jian het volgende:
mmm, ik moet dat toch nog maar even terugkijken op uitzendinggemist, lijkt me wel interessant.
heb het al weg gehaald de vraag in de FB, de TT blijft staanquote:
ja, ben niet zo een fan van sjownieuws maar heb hem op sbs gezetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:01 schreef Poezewoes het volgende:
Heksie gaat over Anoek bij shownieuws SBS6, na Piet Paulusma
Met jou kan ik spellen praten !quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
Sterkte Coos! Iemand zo vinden is niet fijn maar wel de mooi om in je slaap te gaan.
Weet niet hoe jong hij was.
Al zin in morgen ...Anouk moet gaan scoren.
Me pubers zijn verliefd op het nummer en zijn anouk gaan zoeken op you tube.
Anouk heb dus de puber leeftijd meiden al bereikt!
Tonjaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo te zien van monologen in het algemeen
Het waen idd meer penismonologen totdat jij erbij kwam.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo te zien van monologen in het algemeen
Een kinderhand....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:04 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Het waen idd meer penismonologen totdat jij erbij kwam.
Dan ben je vast een slechte man ofzo en heb je het verdiendquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:06 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
De rest negert me op een of andere manier..
Ik denk dat je in beide zaken gelijk hebtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan ben je vast een slechte man ofzo en heb je het verdiendIk denk dat men ligt te slapen.
Alles kan altijd erger of beter.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:10 schreef MichieldeR het volgende:
Ik kan me echter wel slechtere mannen voorstellen dan ik
Och ermquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:12 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ben blij dat jij nog met mij praat, die anderen mogen zeker niet meer....
Trustequote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:14 schreef MichieldeR het volgende:
Het is zoals het is en het gaat zoals het gaat..trusten
Mijn praatgroepen zijn bezet!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Och ermZijn daar geen praatgroepen voor?
Oh wacht
Dat is nog wel erg jong Coos. Gecondoleerd, kan me voorstellen dat je er kapot van bent, En voor de kinderen is het natuurlijk helemaal niet te vatten, zo maar je vader weg!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:33 schreef Coos het volgende:
Bedankt allemaal voor de blijken van medeleven.
De beste buurman èvâh!! Een buurman met humor, sarcasme en vooral een van leve het leven.
En markant en authentiek. En dan die kinderen. Die emoties. Ik ken ze natuurlijk van kleins af.
Ben er wel een beetje kapot van.
We zijn zo'n beetje gelijke tijd gescheiden en sindsdien was er veel feest. Feesten die spontaan, zelfs om drie uur 's nachts nog, konden ontstaan. Heb zo'n beetje de hele avond aan de telefoon gezeten. Maar ja, ik weet ook nog niets qua oorzaak. Hij voelde zich een dag of twee niet lekker. Dat is het. Hij is 57 geworden.
Lag al lang op een oorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:06 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
De rest negert me op een of andere manier..
Heb nog geen verbod gekregenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:12 schreef MichieldeR het volgende:
veels te jong, en ja natuurlijk ben je er kapot van , het spreekwoord luid beter een goeie buur dan een verre vriend, en die had je want ik las wel eens even naar de buurman etc., nogmaals Coos heel veel sterktequote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:33 schreef Coos het volgende:
Bedankt allemaal voor de blijken van medeleven.
De beste buurman èvâh!! Een buurman met humor, sarcasme en vooral een van leve het leven.
En markant en authentiek. En dan die kinderen. Die emoties. Ik ken ze natuurlijk van kleins af.
Ben er wel een beetje kapot van.
We zijn zo'n beetje gelijke tijd gescheiden en sindsdien was er veel feest. Feesten die spontaan, zelfs om drie uur 's nachts nog, konden ontstaan. Heb zo'n beetje de hele avond aan de telefoon gezeten. Maar ja, ik weet ook nog niets qua oorzaak. Hij voelde zich een dag of twee niet lekker. Dat is het. Hij is 57 geworden.
Jij bent een nachtbraker, de meeste mensen liggen al te maffen, is geen kwestie van niet terug typen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:12 schreef MichieldeR het volgende:
De verwachtingen zijn natuurlijk nog steeds hoog gespannen na de roerige tijden van onlangs. Zij zullen echter geduld moeten hebben tot "nieuwe" valse vruchten arriveren en verse, onverzettelijke protagonisten het op zich nemen hen te weerstaan ..........enfin, tot die tijd bereiden wij ons gewoon voor op een ander "gevecht", het gevecht van de Birds,vanavond in Zweden, Leve Anouk en Nederland, Broeva Haroquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:19 schreef MichieldeR het volgende:
Het aantal views stijgt met de minuut. Maar ik ben ter bedde.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:42 schreef HiDiHo het volgende:
Nou vooruit...om alvast in de stemming te komen![]()
btw...mooie clip ook![]()
Mogge
andere 3? van haar album?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]mooi he Hidi, heb je die andere 3 ook al gezien en beluisterd
En tis gratiesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:57 schreef HiDiHo het volgende:
Zo album is binnen.....Dutch Release Team bedankt!
Jawel hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja
Ik wou ff kijken hoeveel dat album kost..maar volgens mij doet http://bol.com het niet
Vaag...quote:
Denk het want hij loopt bij mij gewoon en zonder haperingen ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag...
Fout 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): De server heeft de verbinding geweigerd.
Ergens een adblocker teveel denk ik
Mooi..weer ¤ 17,99 bespaartquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk het want hij loopt bij mij gewoon en zonder haperingen ofzo.
cd trouwens ¤ 17,99 LP ¤ 22,99
Hij staat ook al op Spotify.quote:
Ik moet ze even een paar keer horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij staat ook al op Spotify.
Ik zet niet zo snel uit mezelf wat van Anouk op, maar die nieuwe plaat is wel bijzonder.
The Black Side Of My Mind is mijn favoriet. Wat een atmosfeer.
hahaha en nee geen pick up hier, maar wel een cd speler en een minidisc alles van Sony en een geluid wil je niet weten, Armin zou jaloers op me zijn, wil ooit Herman Kardonn boxen erbijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef Jian het volgende:
Heks zit trouwens ook op Bol.com onder verschillende namen te spammen/promoten heb ik de indruk![]()
17 mei 2013 | Door: muziekfreakje | 30-39 jaar | Utrecht
Oh man, CD net binnen met inderdaad haar handtekening. Dit is gewoon werkelijk een prachtige briljante CD! hier heb ik jaren op zitten wachten. Ze heeft nu zo'n mooie "oudere" getrainde diepe stem en je hoort met deze nummers per woord hoe geweldig muzikaal ze is. Bloedzuiver ondanks de lastige wisselende toonhoogtes.
Dus aanrader!!!
17 mei 2013 | Door: jer87 | 20-29 jaar | Utrecht
Anouk!!!!! Wat een geweldig album! Dit is internationale klasse! Je kunt een film maken en alle songs gebruiken! Ik kan niet 'sad' worden van deze muziek! Op en top kwaliteit! Heel veel zin in symphonica! !!! Dit is muziek! !! Echt superduper dit album! KOPEN DUS!!!!!
Herman Kardonnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha en nee geen pick up hier, maar wel een cd speler en een minidisc alles van Sony en een geluid wil je niet weten, Armin zou jaloers op me zijn, wil ooit Herman Kardonn boxen erbij
hoe heet het dan ben ik zo in de warquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Herman Kardonn"Herman", ik schoot gewoon in de lach
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef Jian het volgende:
Wat is die Dotteke stil johDie denkt, "ik heb gvd 12 gitaren in huis, zal ik toch zeker wel verstand van muziek hebben, tis gewoon een kutnummer, wat al die idioten ook zeggen, die hele euforie rond die klote muziek is gewoon een complot"
![]()
Het is Harman en dat is best een goed, beetje chique merk, met aardig wat status ...... en dan noem jij het lekker plat Hèrreman .... en dan schiet ik gewoon in lach, humor, ik zie Tineke Schouten het zo doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe heet het dan ben ik zo in de war
hahaha weet je altijd gedacht dat het herman boxen waren, kijk voor Bang en Olufsen heb ik geen geldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is Harman en dat is best een goed, beetje chique merk, met aardig wat status ...... en dan noem jij het lekker plat Hèrreman .... en dan schiet ik gewoon in lach, humor, ik zie Tineke Schouten het zo doen.
Heb ook zo'n sony set en ook sony boxen, best goed geluid maar vroeger hadden ex en ik boxen met een aparte bassbox erbij, die waren super, weet alleen het merk niet meerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha weet je altijd gedacht dat het herman boxen waren, kijk voor Bang en Olufsen heb ik geen geldheb nu pioneer boxen maar ooit harman boxen gehoord daar komt geluid uit die je niet hoort op pioneerboxen
Dat zijn alleen de zuilen om speakers op te zetten, hè heks, ik denk ik zeg het maar even voordat je ze bestelt ...........quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:08 schreef Toverheks het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/h(...)azapricecompare=true
zo duur zijn ze niet zie ik net
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de zuilen om speakers op te zetten, hè heks, ik denk ik zeg het maar even voordat je ze bestelt ...........
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef Jian het volgende:
Wat is die Dotteke stil johDie denkt, "ik heb gvd 12 gitaren in huis, zal ik toch zeker wel verstand van muziek hebben, tis gewoon een kutnummer, wat al die idioten ook zeggen, die hele euforie rond die klote muziek is gewoon een complot"
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de zuilen om speakers op te zetten, hè heks, ik denk ik zeg het maar even voordat je ze bestelt ...........
Deze heb ik onder me favoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Toverheks het volgende:
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=1
altijd handig om dit onder je favo te zetten
Vind deze gids hartstikke goed, kijk ik ook altijd wat er op tv komt!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Toverheks het volgende:
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=1
altijd handig om dit onder je favo te zetten
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef jacqhassel het volgende:
Begint het songfestival weer om 2100 uur?
Anouk zal wel even Apeldoorn bellen als ze wint...quote:
Een betere lancering van haar nieuwe album kan ze zich niet wensenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef ZOA het volgende:
[..]
Anouk zal wel even Apeldoorn bellen als ze wint...
Dat geld ook voor Centraal Beheer...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Een betere lancering van haar nieuwe album kan ze zich niet wensenCommercieel goed over nagedacht.
En nu wil ik het weten: waarom heb jij Ali B als ava?quote:
Jah!!! Waarom heb jij Ali B. als ava?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu wil ik het weten: waarom heb jij Ali B als ava?
Een paar daagjes met mij en ze kan der zo een paar namen aan toe voegen...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef Toverheks het volgende:
Anouk zegt haar kinderen even gedag tussen de bedrijven door.
[ afbeelding ]
hahhaa als het dan maar zo een mooie naam wordt als je jongste prinsesjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een paar daagjes met mij en ze kan der zo een paar namen aan toe voegen...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een paar daagjes met mij en ze kan der zo een paar namen aan toe voegen...
Jij vraagt aan mij waarom ik Ali B als mijn ava hebtquote:
Zo te zien, Anouk is creatief genoeg dus dat zal wel lukkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa als het dan maar zo een mooie naam wordt als je jongste prinsesje
Nee joh .. het was een bevestiging van ook mijn nieuwschierigheid en dus dezelfde vraag ook aan slakkie gerichten jij hebt een eend als avaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vraagt aan mij waarom ik Ali B als mijn ava hebt
Ik dacht al, ik lijk er niet opquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee joh .. het was een bevestiging van ook mijn nieuwschierigheid en dus dezelfde vraag ook aan slakkie gerichten jij hebt een eend als ava
Dierlijke ava's zijn hot ...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik lijk er niet op
Goed gezien, die eend![]()
Gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee joh .. het was een bevestiging van ook mijn nieuwschierigheid en dus dezelfde vraag ook aan slakkie gerichten jij hebt een eend als ava
wees eigenlijk maar blij met Ali inplaats van het Duitse nationale voetbalelftalquote:
Ik zit het net ook te luisteren op TV , ongelooflijk zeg Marktplaats is uitkijken du squote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef Toverheks het volgende:
zo 40.000 keer op marktplaats opgelicht verleden jaar, echt dat marktplaats is echt 9 van de 10 keer oplichting
ja die meiden bestellen eens wat op marktplaats ben er echt niet dol opquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef selam het volgende:
[..]
Ik zit het net ook te luisteren op TV , ongelooflijk zeg Marktplaats is uitkijken du s
Ik ook wel eens, maar het blijft dus uitkijken !quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die meiden bestellen eens wat op marktplaats ben er echt niet dol op
Dat hoeft niet ..Anouk wintquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:56 schreef Margo37 het volgende:
Wrom is ter geen poll voor vanavond? Hup Heks zet eens ff in de OP
Ik verkoop wel eens wat, altijd afhalen. Nooit geen probleem gehad. Ja wel een debiel over de vloer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef selam het volgende:
[..]
Ik ook wel eens, maar het blijft dus uitkijken !
Zei je ook van Taylorquote:
'Anouk eindigt in de top 10'quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:56 schreef Margo37 het volgende:
Wrom is ter geen poll voor vanavond? Hup Heks zet eens ff in de OP
Het 'zou zomaar kunnen' heb ik alweer genoeg gelezenquote:
Wacht het dan gewoon af .. en vraag niks!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het 'zou zomaar kunnen' heb ik alweer genoeg gelezen
Weet je het zal me een worst zijn. Ik vind het wel grappig allemaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het 'zou zomaar kunnen' heb ik alweer genoeg gelezen
Lul je nou, ik had het over een poll.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wacht het dan gewoon af .. en vraag niks!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Toverheks het volgende:
Poll: WINT ANOUK HET EUROVISIESONGFESTIVAL!!!
• ANOUK WINT HET EUROVISIESONGFESTIVAL JA
• ANOUK WINT NIET HET EUROVISIESONGFESTIVAL MAAR EINDIGT WEL IN DE TOP 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Doet het, maar weinig optiesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef Toverheks het volgende:
DOET IE HET??? IS ME 1E KEER DAT IK EEN POLL MAAK HE
sorry caps
Ja het duurde even denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:16 schreef Toverheks het volgende:
DOET IE HET??? IS ME 1E KEER DAT IK EEN POLL MAAK HE
sorry caps
beetje gekleurde poll heksquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Toverheks het volgende:
Poll: WINT ANOUK HET EUROVISIESONGFESTIVAL!!!
• ANOUK WINT HET EUROVISIESONGFESTIVAL JA
• ANOUK WINT NIET HET EUROVISIESONGFESTIVAL MAAR EINDIGT WEL IN DE TOP 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Was een oefenpoll denkquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Toverheks het volgende:
speciaal een nieuwe voor jullie gemaakt![]()
Poll: Krijgt Heks gelijk en wint ANOUK het Eurovisie
• krijgt Heks vanavond gelijk en gaat Anouk winnen
• Gaat Heks vanavond huilend en teleurgesteld naar haar bedstee als Anouk niet wint?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Had ik maar niks gezegdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Toverheks het volgende:
speciaal een nieuwe voor jullie gemaakt![]()
Poll: Krijgt Heks gelijk en wint ANOUK het Eurovisie
• krijgt Heks vanavond gelijk en gaat Anouk winnen
• Gaat Heks vanavond huilend en teleurgesteld naar haar bedstee als Anouk niet wint?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat is die Carlo een azijnpisser zeg... goed dat ie niet stemtquote:
1 Anoukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:42 schreef Toverheks het volgende:
mijn voorspelling
1 Anouk
2 Noorwegwen
3 denemarken
4 roemenie omdat het TE is
5 italie
Is dat allesquote:
Nah....is te onthullendquote:
ja en straks me kaarsjes aan en dan flink duimen draaienquote:
Een streaker tijdens haar optredenquote:
Doen die ook mee?quote:
Hup... gewoon dekentje erover en verplicht kijkenquote:
Met een joint erbij moet het te doen zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hup... gewoon dekentje erover en verplicht kijken
En dikke sokkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hup... gewoon dekentje erover en verplicht kijken
Dan maak ik Anouk niet eens meer meequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Met een joint erbij moet het te doen zijn.
Ohhquote:
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
Aan de kleding te zien zijn die act's het zelfde als in de voorrondes. Wat saai
Ik had ook wel andere outfits verwacht om af te zeiken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
Aan de kleding te zien zijn die act's het zelfde als in de voorrondes. Wat saai
Ja dat dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook wel andere outfits verwacht om af te zeiken.
Ja duurt nog even.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
hup hup Anouk
ze gaat winnen PB hoe vaak moet ik dan nu nog zeggenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Het vertrouwen groeit niet echt.
[ afbeelding ]
Dit is Anouk niet, dit is Lithouwen en het klinkt ruk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
hup hup Anouk
Dan moet je snel je slag slaan bij Bet Fairquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze gaat winnen PB hoe vaak moet ik dan nu nog zeggen
waar was je nou ppffft denk moeten we zonder jou vanavondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben binnen, niet zoveel gemist denk ik
Ik werk gewoon op zaterdag hè, had een klusje dat moest afgerond, maar ik zit nu klaar met een patatje en kroketjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar was je nou ppffft denk moeten we zonder jou vanavond![]()
![]()
![]()
Hij krijgt er voor betaaldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
Kan die Jan *** Smit niet gewoon zijn bakkes houden?
Ja dat is jammer, net als die KUT hyves plaatjes hierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
Kan die Jan *** Smit niet gewoon zijn bakkes houden?
Smakelijk!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik werk gewoon op zaterdag hè, had een klusje dat moest afgerond, maar ik zit nu klaar met een patatje en kroketje
Ook dat nogquote:
Anouk ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik werk gewoon op zaterdag hè, had een klusje dat moest afgerond, maar ik zit nu klaar met een patatje en kroketje
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan is een YT beterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is jammer, net als die KUT hyves plaatjes hier
quote:
Ow oke die heb ik dan gemist op mijn trouwdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |