Vast nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:05 schreef Toverheks het volgende:
had niet in de gaten dat ik de laatste was, echt waar.
deze keer echt waarquote:
Deze keer wel dusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze keer echt waarlas het van Coos dacht even antwoorden en wilde toen Dees quote en werd de pagina roze
Zelf de TT niet veranderd![]()
Oh kutquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:04 schreef Jian het volgende:
VI is wel aardig met Verbeek.
Ja, je zit het weer te missen hè muis .........
Begin je nou weer over homo's, je weet dat Dotteke daar een hekel aan heeft, doe nou eens normaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Louis Theroux: America's most hated family in crisis
Amerikaanse familie Phelps protesteert tegen homoseksualiteit.
die maffe familie straks op 3, VI kijk ik morgenochtend wel, ben weer aan het Anouken
Ik weet het niet kijk morgen het eerste half uur welquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Begin je nou weer over homo's, je weet dat Dotteke daar een hekel aan heeft, doe nou eens normaal
Echt genoeg gehad van die Anouk ellendequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
echt ken hem helemaal uit me hoofd dit is het mooiste nummer van het Album Jian, godver wat vind ik dit mooi
Ja graagquote:
ja, ik vind 'm ook mooi.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
echt ken hem helemaal uit me hoofd dit is het mooiste nummer van het Album Jian, godver wat vind ik dit mooi
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, ik vind 'm ook mooi.![]()
Laat die muis maar lekker lullen, die heeft overval wat op te janken
oh ja ... Anouk morgenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee ik ben lief voor haar, nog wel
want morgen hebben we een feestje hier
We zijn het ook niet gewend om in de finale van het esf te staan...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
kwas het ook bijna vergeten, het is goed dat Heks het zo terloops nog even aanstipt .....
Nee ik moest even kijken. Oud west ook niet, wel stroom uiteraardquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:10 schreef tonja het volgende:
Straatverlichting doet het hier niet in Amsterdam, Bos en Lommer. Hebben meer Amsterdammers dat?
Nu je het zegt ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Toverheks het volgende:
maar meisjes is het jullie niet opgevallen dat ze steeds zwakker branden, of er een dimmer op gezet is.
De lampen zijn vervangen (spaar) verder valt het me niet opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Toverheks het volgende:
maar meisjes is het jullie niet opgevallen dat ze steeds zwakker branden, of er een dimmer op gezet is.
Hier ook, hahaha wat kan jou dat boeien btwquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef tonja het volgende:
Hier doet de verlichting het weer. Er zal wel een uitzendkracht aan de knoppen gezeten hebben
Spanning ende Sensatiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook, hahaha wat kan jou dat boeien btw
Oh vandaar, ik woon 4 hoog en dan merk je dat nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef Toverheks het volgende:
Ja viel me al tijdje op, ik hem een lataarn vlak voor mijn keukenraam, en het scheen echt fel maar laatste tijd gelukkig veel minder
Hahahaquote:
We kunnen de straat weer op damesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |