Ik heb vandaag nog betaald met zo'n kaart bij de FRS.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:58 schreef delano.888 het volgende:
Je kunt ze nu al niet meer uitgeven. Kijk maar op frs.nl staat duidelijk in beeld. Maar kunnen ze dat officieel wel maken nu de winkels nog open zijn?
Daar is het mij gelukt.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan je hem niet in een filiaal uitgeven?
De winkels zijn toch ook allemaal nog open?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:08 schreef Kowloon het volgende:
En weer een webshop die nog gewoon open is na een faillissement. Buitengewoon slechte zaak dat curatoren die eigenlijk nooit gelijk dicht gooien.
Het faillissement is nog niet uitgesproken...quote:Op maandag 27 mei 2013 14:08 schreef Kowloon het volgende:
En weer een webshop die nog gewoon open is na een faillissement. Buitengewoon slechte zaak dat curatoren die eigenlijk nooit gelijk dicht gooien.
Maak wel een verschil. In een winkel ligt betaling en levering op hetzelfde moment, bij een webshop niet en dus is de kans enorm groot dat je je geld kwijt bent als je bij een failliete webshop besteld. In het verleden is daar ook al veel gedonder mee geweest, kijk maar eens in het nieuwsarchief van Tweakers.net.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De winkels zijn toch ook allemaal nog open?
Hmmm, werkelijk? Waarom lees ik dan overal dat het failliet is? Wat een pauperlui zijn het toch ook die journalisten.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het faillissement is nog niet uitgesproken...
Het lijkt mij ook een kwestie van goed lezen hoor, want ik haal mijn informatie gewoon uit de pers. Daar staat dat het vandaag is aangevraagd.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:12 schreef Kowloon het volgende:
Hmmm, werkelijk? Waarom lees ik dan overal dat het failliet is? Wat een pauperlui zijn het toch ook die journalisten.
De een zijn dood...quote:Op maandag 27 mei 2013 14:43 schreef Boldface het volgende:
Stelletje lijkenpikkers... - nooit komen ze bij Free Record Shop, maar nu de winkel op sterven na dood is, komen ze ineens als vliegen op de stront af...
Je vraagt faillisement aan, vervolgens spreekt de rechter uit of dat terrecht is, overigens hebben wij een grappige situatie, na het faillisement van DSB werd deze klant bij onsquote:Op maandag 27 mei 2013 14:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, werkelijk? Waarom lees ik dan overal dat het failliet is? Wat een pauperlui zijn het toch ook die journalisten.
Ook Nintendo spellen?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:15 schreef Mattt het volgende:
Net even bij de FRS geweest, bijna alles 50% korting.. Winkel was aardig leeg aan het raken.
Welke curatoren?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:08 schreef Kowloon het volgende:
Daar heb ik niet opgelet. Maar bepaalde xbox 360 games waren wel allemaal 50%.quote:
gift card in een filiaal kan nog welquote:Op maandag 27 mei 2013 14:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar is het mij gelukt.
Ik denk dat daar ook het probleem zit. Ze willen niet dat je er online aankopen mee doet. Ook niet netjes, maar te omzeilen.
Je kunt natuurlijk ook concluderen dat dit nog eens benadrukt dat FRS een veel te dure winkel was.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:43 schreef Boldface het volgende:
Stelletje lijkenpikkers... - nooit komen ze bij Free Record Shop, maar nu de winkel op sterven na dood is, komen ze ineens als vliegen op de stront af...
Ben ook geweest helaas de echt nieuwe games niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:15 schreef Mattt het volgende:
Net even bij de FRS geweest, bijna alles 50% korting.. Winkel was aardig leeg aan het raken.
Die bovendien niet met zijn tijd meeging.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:27 schreef Ferdo het volgende:
Je kunt natuurlijk ook concluderen dat dit nog eens benadrukt dat FRS een veel te dure winkel was.
nog nietquote:Op maandag 27 mei 2013 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben ook geweest helaas de echt nieuwe games niet.
Hier zei de verkoper dat ze naar een ander filiaal werden gestuurd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
nog nietToch maar even in de gaten houden.
Mwah, als ze de voorraad gaan verkopen dan is het niet ongebruikelijk om de mindere filialen te gebruiken om de best lopende winkels te bevoorraden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier zei de verkoper dat ze naar een ander filiaal werden gestuurd.
Tenzij hij de Belgische filialen bedoelt kan dat natuurlijk helemaal niet.
Tuurlijk. Maar dat wist iedereen met een IQ boven de 95 al jarenlang.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook concluderen dat dit nog eens benadrukt dat FRS een veel te dure winkel was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |