abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128609926
Wat ik nu totaal niet snap is dat de FRS winkels die restjes willen verkopen. Het ziet er totaal niet uit en volgens mij lijkt geen enkele medewerker er meer plezier in te hebben. Wat heeft dit voor nut?

Bovendien liep ik van de week binnen in Maastricht. Pak de eerste de beste film die me aanspreekt, en die is gewoon 8 euro duurder dan bij de Mediamarkt om de hoek. Tsja, dan vraag je ook om een faillissement...
pi_128610936
Veel te duur inderdaad. Aanzienlijke prijsverschillen met vergelijkbare zaken, of zaken die ook cd's, games en films aanbieden.
pi_128612176
En de webshops, maar iedereen, zelfs tuincentra's, last van hebben.
pi_128612551
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:35 schreef Fargo het volgende:
Wat ik nu totaal niet snap is dat de FRS winkels die restjes willen verkopen. Het ziet er totaal niet uit en volgens mij lijkt geen enkele medewerker er meer plezier in te hebben. Wat heeft dit voor nut?

Bovendien liep ik van de week binnen in Maastricht. Pak de eerste de beste film die me aanspreekt, en die is gewoon 8 euro duurder dan bij de Mediamarkt om de hoek. Tsja, dan vraag je ook om een faillissement...
Ja, inderdaad. Laatst nog een winkel binnengelopen, en de winkelvloer was halfleeg. En wat er nog was aan films was ongeordend op een hoop gegooid ergens in een hoek.
pi_128612605
quote:
4s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef donald_dick het volgende:
Grappig bedrijf, die FRS. Games die ik direct na de faillissement heb gekocht liggen nu voor een tientje duurder in de schappen. Gek dat het niet verkoopt...
Wílden ze hun spullen eigenlijk wel kwijt? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:40:36 #31
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_128612683
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:35 schreef Fargo het volgende:

Dat die medewerkers geen zin meer hebben is logisch.
En die prijs, tsja, het verschil met de buren is te groot.
De Blokker zit 50 meter verderop en die heeft sommige van de films ook voor euro's goedkoper. Dan ben je stom als je die 50 meter niet loopt.
How can I make this topic about me?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:44:14 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128612796
het enige voordeel was, is dat ze groot assortiment hadden als het ging om series en films die over het algemeen moeilijk te vinden waren.
En 2e hands games.
het grote nadeel was, via internet kan je het zelfde vinden voor de helft.
of gewoon downloaden dan maar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128612931
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef theguyver het volgende:
het enige voordeel was, is dat ze groot assortiment hadden als het ging om series en films die over het algemeen moeilijk te vinden waren.
En 2e hands games.
het grote nadeel was, via internet kan je het zelfde vinden voor de helft.
of gewoon downloaden dan maar.
2e hands vind ik alleen game mania goedkoop. FRS is erg duur in dat opzicht.

Of nieuw zelfs. Dit soort shit heeft ze kapot gemaakt.

En nog uit te komen spel. Een die ik zelf niet speel ( heel het genre niet..) maar een goed voorbeeld.

De prijs bij FRS
http://www.freerecordshop(...)tion-3-5030917126062

De prijs bij BOL.com

http://www.bol.com/nl/p/call-of-duty-ghosts/9200000013557570/

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2013 10:55:38 ]
pi_128613296
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:35 schreef heite het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Laatst nog een winkel binnengelopen, en de winkelvloer was halfleeg. En wat er nog was aan films was ongeordend op een hoop gegooid ergens in een hoek.
Maar zelfs dat enigszins afprijzen, ho maar...
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:00:39 #35
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_128615524
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:48 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

2e hands vind ik alleen game mania goedkoop. FRS is erg duur in dat opzicht.

Of nieuw zelfs. Dit soort shit heeft ze kapot gemaakt.

En nog uit te komen spel. Een die ik zelf niet speel ( heel het genre niet..) maar een goed voorbeeld.

De prijs bij FRS
http://www.freerecordshop(...)tion-3-5030917126062

De prijs bij BOL.com

http://www.bol.com/nl/p/call-of-duty-ghosts/9200000013557570/
Hmmja. Da's nogal fors. Zowat 20%.
How can I make this topic about me?
pi_128618063
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat die medewerkers geen zin meer hebben is logisch.
En die prijs, tsja, het verschil met de buren is te groot.
De Blokker zit 50 meter verderop en die heeft sommige van de films ook voor euro's goedkoper. Dan ben je stom als je die 50 meter niet loopt.
Dat was vroeger al zo. In de tijd dat ik nog PC games kocht, ging ik ook altijd bij de FRS 'uitzoeken' en het vervolgens in de intertoys recht ernaast kopen. Één keer was het spel bij de FRS nog meer dan 50 euro, en bij de Intertoys 1,95 :')_!
pi_128642292
En, is de Nederlandse muziekindustrie al kapot? Zoals voorspeld door enkelen bij een faillissement van FRS..
  Donald Duck held vrijdag 5 juli 2013 @ 23:19:40 #38
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_128642691
De overname door ProCures van de Belgische FRS's en GameMania (die dus eerst veilig leken te zijn) is op last van de curatoren nu teruggedraaid. De FRS interesseert me echt niks, maar ik hoop dat toch dat GameMania het wel overleeft.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')