Ja, inderdaad. Laatst nog een winkel binnengelopen, en de winkelvloer was halfleeg. En wat er nog was aan films was ongeordend op een hoop gegooid ergens in een hoek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:35 schreef Fargo het volgende:
Wat ik nu totaal niet snap is dat de FRS winkels die restjes willen verkopen. Het ziet er totaal niet uit en volgens mij lijkt geen enkele medewerker er meer plezier in te hebben. Wat heeft dit voor nut?
Bovendien liep ik van de week binnen in Maastricht. Pak de eerste de beste film die me aanspreekt, en die is gewoon 8 euro duurder dan bij de Mediamarkt om de hoek. Tsja, dan vraag je ook om een faillissement...
Wílden ze hun spullen eigenlijk wel kwijt?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef donald_dick het volgende:
Grappig bedrijf, die FRS. Games die ik direct na de faillissement heb gekocht liggen nu voor een tientje duurder in de schappen. Gek dat het niet verkoopt...
Dat die medewerkers geen zin meer hebben is logisch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:35 schreef Fargo het volgende:
Wat ik nu totaal niet snap is dat de FRS winkels die restjes willen verkopen. Het ziet er totaal niet uit en volgens mij lijkt geen enkele medewerker er meer plezier in te hebben. Wat heeft dit voor nut?
Bovendien liep ik van de week binnen in Maastricht. Pak de eerste de beste film die me aanspreekt, en die is gewoon 8 euro duurder dan bij de Mediamarkt om de hoek. Tsja, dan vraag je ook om een faillissement...
2e hands vind ik alleen game mania goedkoop. FRS is erg duur in dat opzicht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef theguyver het volgende:
het enige voordeel was, is dat ze groot assortiment hadden als het ging om series en films die over het algemeen moeilijk te vinden waren.
En 2e hands games.
het grote nadeel was, via internet kan je het zelfde vinden voor de helft.
of gewoon downloaden dan maar.
Maar zelfs dat enigszins afprijzen, ho maar...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:35 schreef heite het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Laatst nog een winkel binnengelopen, en de winkelvloer was halfleeg. En wat er nog was aan films was ongeordend op een hoop gegooid ergens in een hoek.
Hmmja. Da's nogal fors. Zowat 20%.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
2e hands vind ik alleen game mania goedkoop. FRS is erg duur in dat opzicht.
Of nieuw zelfs. Dit soort shit heeft ze kapot gemaakt.
En nog uit te komen spel. Een die ik zelf niet speel ( heel het genre niet..) maar een goed voorbeeld.
De prijs bij FRS
http://www.freerecordshop(...)tion-3-5030917126062
De prijs bij BOL.com
http://www.bol.com/nl/p/call-of-duty-ghosts/9200000013557570/
Dat was vroeger al zo. In de tijd dat ik nog PC games kocht, ging ik ook altijd bij de FRS 'uitzoeken' en het vervolgens in de intertoys recht ernaast kopen. Één keer was het spel bij de FRS nog meer dan 50 euro, en bij de Intertoys 1,95quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat die medewerkers geen zin meer hebben is logisch.
En die prijs, tsja, het verschil met de buren is te groot.
De Blokker zit 50 meter verderop en die heeft sommige van de films ook voor euro's goedkoper. Dan ben je stom als je die 50 meter niet loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |