Okee. Dank voor je reactie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik vond de oefenexamens moeilijker dan het echte examen. Dus zou best zo kunnen zijn.
En vooral bij gevaarherkenning inderdaad.
Dus komt wel goed. Ik had steeds bij de oefenexamens 10 of 11 fout bij gevaarherkenning. Op het echte examen had ik er maar 4 fout.quote:
Precies zelfde hier.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dus komt wel goed. Ik had steeds bij de oefenexamens 10 of 11 fout bij gevaarherkenning. Op het echte examen had ik er maar 4 fout.
Sowieso heb je er niks aan tijdens het autorijden zelf.
Dit had ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dus komt wel goed. Ik had steeds bij de oefenexamens 10 of 11 fout bij gevaarherkenning. Op het echte examen had ik er maar 4 fout.
Dat is wel balen inderdaad. Maar soms kan het ook wel helpen. Ik had tijdens mijn lesperiode drie weken niet meer gereden, en daarna ging het een stuk beter dan daarvoor. Blijkbaar had ik toen wat rust nodig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:26 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Dit had ik ook
Ik zit overigens op 12 lessen van een uur en 1 les van anderhalf uur.
Ze is nu 2 weken op vakantie en daar baal ik wel van.
Ik had laatst ook een periode van 3 weken niet lessen. Eerste les daarna ging misschien het beste tot nu toe.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dat is wel balen inderdaad. Maar soms kan het ook wel helpen. Ik had tijdens mijn lesperiode drie weken niet meer gereden, en daarna ging het een stuk beter dan daarvoor. Blijkbaar had ik toen wat rust nodig.
Hoeveel onzinvragen zaten eigenlijk ertussen? Zoals: wat is de minimale profieldikte van een autoband, of welke kant van het Europees schadeformulier moet je samen met de andere betrokkene invullen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik kreeg de vraag over de minimale profieldikte en ook de vraag 'zit er in een glas bier evenveel alcohol als in een glaasje jenever?'quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:05 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Hoeveel onzinvragen zaten eigenlijk ertussen? Zoals: wat is de minimale profieldikte van een autoband, of welke kant van het Europees schadeformulier moet je samen met de andere betrokkene invullen?
Okee, misschien is het dan wel goed jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dat is wel balen inderdaad. Maar soms kan het ook wel helpen. Ik had tijdens mijn lesperiode drie weken niet meer gereden, en daarna ging het een stuk beter dan daarvoor. Blijkbaar had ik toen wat rust nodig.
Hm, wat hebben die dingen precies met elkaar te maken dan? waarom zou je ineens minder lessen moeten nemen omdat je theorie-examen hebt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:14 schreef Braddie het volgende:
Had nog 16 les uur geplanned staan voor deze maand, hebben ze me bij m`n rijschool aangeradde om het naar 8 uur te verlagen, omdat ik toch m`n theorie weer heb binnenkort._______!
Ja, dat vroeg ik me dus ook af....quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hm, wat hebben die dingen precies met elkaar te maken dan? waarom zou je ineens minder lessen moeten nemen omdat je theorie-examen hebt?
Succes!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:40 schreef Kartmans het volgende:
Vandaag eindexamenuitslag, morgen praktijkexamen voor het rijbewijs. Twee spannende dagen!
Stuk of 4.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:05 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Hoeveel onzinvragen zaten eigenlijk ertussen? Zoals: wat is de minimale profieldikte van een autoband, of welke kant van het Europees schadeformulier moet je samen met de andere betrokkene invullen?
Die werd mij ook gesteld aan het begin van het rijexamen. Wel handig om die te weten dus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:05 schreef delano.888 het volgende:
Ik kreeg oa de vraag, hoeveel mm profiel moet je minimaal hebben. 1,4/1,6/1,8
Tja, toen begon ik toch ff te twijfelen
Ik weet het ook, maar vooral omdat er 3 getallen werden gegeven die op elkaar leken begon ik te twijfelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:06 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Die werd mij ook gesteld aan het begin van het rijexamen. Wel handig om die te weten dus.
Die vraag heb ik volgens mij ook gehad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:05 schreef delano.888 het volgende:
Ik kreeg oa de vraag, hoeveel mm profiel moet je minimaal hebben. 1,4/1,6/1,8
Tja, toen begon ik toch ff te twijfelen
Gewoon onthouden die poep. De vragen op de anwb cdrom zijn trouwens makkelijker en meer op het niveau van het examen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:57 schreef Mark031 het volgende:
Die oefenexamens van veka-best zijn echt lastig hoor. Vooral gevaarherkenning is echt hopeloos bij mijIn veel situaties kan je echt niet duidelijk oordelen of je moet remmen of dat gas loslaten al voldoende is.
En dan heb je ook nog maar 8 seconden de tijd
Als je ze vaak doet leer je de logica van het CBR wel begrijpen. Want heel vaak zijn het vergelijkbare situaties. Kinderen op straat? Altijd remmen. Bal op straat gephotoshopt? Altijd remmen. Sneeuw? Altijd gas terugnemen of niks doen. Een beetje zoeken naar overeenkomsten tussen foto's dus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:57 schreef Mark031 het volgende:
Die oefenexamens van veka-best zijn echt lastig hoor. Vooral gevaarherkenning is echt hopeloos bij mijIn veel situaties kan je echt niet duidelijk oordelen of je moet remmen of dat gas loslaten al voldoende is.
En dan heb je ook nog maar 8 seconden de tijd
heel veel succes, en je moet het niet zien als rijles. Gewoon alsquote:
Mooie uitspraak, maar dat gaat natuurlijk alleen op bij het examen slimmerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
heel veel succes, en je moet het niet zien als rijles. Gewoon als
Een stuk rijden met toevallig iemand naast je die er voor opgeleid is haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |