Heb ik nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat had je voor m&o? Of heb je dat niet?
Nice, ik ook. En economie was nog wel een van de vakken die ik niet zeker wist.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:38 schreef Push. het volgende:
8,8 gehaald. 0.1 te weinig voor m'n 9.Wel veel hoger dan ik had verwacht eigenlijk.
Op de havo had ik een 7,7 voor mijn ce (nauwelijks geleerd), nu een 5,5quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:18 schreef Sokz het volgende:
Sowieso bij economie vrij weinig middenmoot omdat je simpelweg die click van het economisch denken moet doorhebben.
Ja ik ook. Extra zuur nu dat ik heb lopen kloten bij economie en wiskundequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:54 schreef koenie95 het volgende:
Ook hier een 8,8 maar dat had makkelijker hoger kunnen zijn als ik die laatste paar vragen niet zo stom had gedaan...
Volgend jaar btw ook economie & bedrijfskunde aan de UvA
Ik hebveen 6.5 nodig voor een 7, maar ik ga het niet meer herkansenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:10 schreef chapel24 het volgende:
Ik ga eco herkansen, heb een 6.8 gehaald en heb een 6.9 nodig voor een 7 voor economie op mijn eindlijst. Ben benieuwd!
Mooi! Ga het (pilot) examen herkansen en haal het hele jaar al vieren dus is alle hulp welkom!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:09 schreef Ensemble het volgende:
Als iemand nog eco vragen heeft, post ze maar. Ik ben hier sowieso nog wel te vinden.
Tering, dit heeft me wel even aan het denken gezet...quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:56 schreef Neraice het volgende:
[..]
Economie en Bedrijfskunde aan de UvA.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tering, dit heeft me wel even aan het denken gezet...
Wat vind je leuker?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik twijfel al een week of twee tussen bedrijfseconomie en bedrijfskunde
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:09 schreef Ensemble het volgende:
Als iemand nog eco vragen heeft, post ze maar. Ik ben hier sowieso nog wel te vinden.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoe bereid jij je voor op je mondelingen?
Welke lesbrieven vond je het leukst bij eco?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet ik dus niet zeker, maar ik denk bedrijfseconomie
Voor mensen die hun vwo-deelcertificaat halen buiten een middelbare school om.quote:
Poeh, moet ik straks even kijken thuis. Iig vond ik modellen best interessant, wisselkoersen en comparatieve voordelen eveneensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:36 schreef Sokz het volgende:
[..]
Welke lesbrieven vond je het leukst bij eco?
Globalisering en Modellen dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:36 schreef Sokz het volgende:
[..]
Welke lesbrieven vond je het leukst bij eco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |