Die was flauw ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:59 schreef Push. het volgende:
Bij die vraag van werkgelegenheid eerst de gestippelde lijn en daarna de doorgetrokken lijn genomen.Lekker zonde.
Gewoon dom gekeken in m'n snelheid.. Veel te veel tijd aan vraag 10 besteedquote:
Ja precies, bij die 2e daalde het BBP, en kon je dus niet spreken van jobless growthquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef Rave_NL het volgende:
Ik snapte er ook geen kut van bij die grafiek dat de werkgelegenheid hetzelfde bleef.
Lag het aan mij of was dat zowel in 2001-2002 als in 2010-2011?
Edit: zeker alleen bij economische groei?
Ja, bij 2010-2011 was er namelijk een daling van de groei van het BBP.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef Rave_NL het volgende:
Ik snapte er ook geen kut van bij die grafiek dat de werkgelegenheid hetzelfde bleef.
Lag het aan mij of was dat zowel in 2001-2002 als in 2010-2011?
Edit: zeker alleen bij economische groei?
Same here. Huilen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:59 schreef Push. het volgende:
Bij die vraag van werkgelegenheid eerst de gestippelde lijn en daarna de doorgetrokken lijn genomen.Lekker zonde.
ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:48 schreef jordyqwerty het volgende:
En bij de allerlaatste vraag: Als er meer werklozen bijkomen. Door middel van uitkeringen kunnen zij toch blijven besteden waardoor de conjuctuurgolf wordt tegengaan.
Dat is iig wel goed toch?
Volgens mij niet, ik heb ook zoiets, maar omdat ze alsnog erop achteruit gaan als ze een uitkering krijgen. Je moest echt aangeven onder welke voorwaarden dat beleid zou leiden tot een anticyclische beweging. 0 punten heb ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:48 schreef jordyqwerty het volgende:
En bij de allerlaatste vraag: Als er meer werklozen bijkomen. Door middel van uitkeringen kunnen zij toch blijven besteden waardoor de conjuctuurgolf wordt tegengaan.
Dat is iig wel goed toch?
Ik hoop maar op een zesjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef nuckythompson het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb ook zoiets, maar omdat ze alsnog erop achteruit gaan als ze een uitkering krijgen. Je moest echt aangeven onder welke voorwaarden dat beleid zou leiden tot een anticyclische beweging. 0 punten heb ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |