Gefaalde jinxquote:
Ik ben dus eigenlijk de enige faler die elk toernooi meedoet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, doet ratjetoe ook niks meer ... zo kom ik nooit onderaan
Oei, dat gaat best beroerd ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:57 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik ben dus eigenlijk de enige faler die elk toernooi meedoet.
In mijn verdediging kan ik wel zeggen dat ik wel drie Roowbin heb gekozen.
Vaduz is meer van de pm's, ik hou liever de stand bijquote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooie PM trouwens, Vaduz! Wanneer doet norich er eentje?
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef XL het volgende:
Gaan die PM's van norich niet naar iedereen? Vond ze al behoorlijk pikant...
Dat doe je dan ook met verve!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:06 schreef norich het volgende:
[..]
Vaduz is meer van de pm's, ik hou liever de stand bij
Ja. Nee. Nee, toernooi is al klaar. Ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:06 schreef doornbossie het volgende:
Dit spel lijkt me best leuk, ik wil best mee gaan doen, maar als ik het goed begrijp is dat je op de 1ste iemand kiest en die gaat eruit je dat toernooi niet meer kan meedoen?
vandaag is rome begonnen ik kan nu niks meer kiezen of wel? alles is al begonnen vandaag toch?
dus dan moet ik wachten tot volgende toernooi?
We zijn vandaag begonnen met het toernooi van Nice, als je snel bent kan je nog iemand van deze 2 wedstrijden kiezen: Hewitt - Andujar & Hanescu - Ramos. Verliest je keuze dan kan je de rest van het toernooi niet meer meedoen inderdaad, wint je keuze dan zit je zelf ook nog in het toernooi maar mag je die speler vervolgens niet nog een keer kiezen. Regels staan op pagina 1. Succes.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:06 schreef doornbossie het volgende:
Dit spel lijkt me best leuk, ik wil best mee gaan doen, maar als ik het goed begrijp is dat je op de 1ste iemand kiest en die gaat eruit je dat toernooi niet meer kan meedoen?
vandaag is rome begonnen ik kan nu niks meer kiezen of wel? alles is al begonnen vandaag toch?
dus dan moet ik wachten tot volgende toernooi?
check mijn stem-tijdstip. Onder invloed pick ik beterquote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef heywoodu het volgende:
De 4 mensen die iemand anders dan Seppi hadden, gefeliciteerd
Welkom.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:30 schreef doornbossie het volgende:
nee haha, ben nieuw op fok, volgde het wel beetje maar had nooit account. en volg tennis eigenlijk altijd wel dus leek me wel leuk om mee te doen.
welkomquote:Op maandag 20 mei 2013 17:30 schreef doornbossie het volgende:
nee haha, ben nieuw op fok, volgde het wel beetje maar had nooit account. en volg tennis eigenlijk altijd wel dus leek me wel leuk om mee te doen.
Switchen mag nog, de partij is nog niet begonnen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef doornbossie het volgende:
thankss, ik denk dat ik wel meteen verkeerd heb ingezet de quoteringen zijn tegen hanescu, maar hopen op een stunt dan maar, nice is trouwens niet op tv of wel?
Goed begin!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:37 schreef doornbossie het volgende:
nee ik switch niet zul je straks ineens zien dat hanescu toch wint als ik switch.
Niet zo gek, want toen ik de lijst postte was de wedstrijd nog bezigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:39 schreef Mercurial het volgende:
Mensen met Ramos en Hanescu staan beide bij in.
Ik dacht dat ik weer een tweede dag had gehaaldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:27 schreef norich het volgende:
[..]
Niet zo gek, want toen ik de lijst postte was de wedstrijd nog bezig
Volg je het wel goed genoeg, waarde Intel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik weer een tweede dag had gehaald
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:27 schreef norich het volgende:
[..]
Niet zo gek, want toen ik de lijst postte was de wedstrijd nog bezig
Het maximum wat je met dit toernooi kan halen is 250 punten. Dus als je de finale wint, dan heb je totaal 250 punten verdiend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef doornbossie het volgende:
dag 3: CARLOS BERLOQ
me eerste game en meteen dag 3 en hoop op verder.
edit: hoe zit het trouwens met de score?
stel ik heb heel het toernooi goed, heb ik dan 250 punten of krijg ik voor alleen finale goed al 250 punten?
of heeft dat er niks mee te maken die getallen op de eerste pagina?
je weet dat als je de naam van je pick fout schrijft, de pick ongeldig is hè. De OOP maakt wel es grapjes. Beter kun je dus de schuilnamen gebruiken als je niet zeker bent als Stippelnek enzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef doornbossie het volgende:
dag 3: CARLOS BERLOQ
me eerste game en meteen dag 3 en hoop op verder.
edit: hoe zit het trouwens met de score?
stel ik heb heel het toernooi goed, heb ik dan 250 punten of krijg ik voor alleen finale goed al 250 punten?
of heeft dat er niks mee te maken die getallen op de eerste pagina?
is dit echt zo? dus mijn keuze is ongeldig nu?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je weet dat als je de naam van je pick fout schrijft, de pick ongeldig is hè. De OOP maakt wel es grapjes. Beter kun je dus de schuilnamen gebruiken als je niet zeker bent als Stippelnek enzo.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef doornbossie het volgende:
[..]
is dit echt zo? dus mijn keuze is ongeldig nu?
mooi dan kies ik dag 3: Monfils
haha mooi ditquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef doornbossie het volgende:
[..]
Give the man his Monfilsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef doornbossie het volgende:
[..]
Nog zo'n gekke regel:quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:34 schreef doornbossie het volgende:
hopppa, mooie overwinning monfils
dag 4: ALBERT MONTANES of Albert Montañés ( kijk maar welke goed geschreven is)
Zijn keuze voor Berlocq telde toch niet omdat hij het fout had geschreven? Dus toen wijzigde hij naar Monfils. Die heeft gewonnen, dus mag hij toch door?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:29 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Nog zo'n gekke regel:
Je mag niet pick 4 doen als pick 3 fout is.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Zijn keuze voor Berlocq telde toch niet omdat hij het fout had geschreven? Dus toen wijzigde hij naar Monfils. Die heeft gewonnen, dus mag hij toch door?
Als iedere pick die fout geschreven is niet telt, dan moeten nog heel wat mensen heel wat punten inleveren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Zijn keuze voor Berlocq telde toch niet omdat hij het fout had geschreven? Dus toen wijzigde hij naar Monfils. Die heeft gewonnen, dus mag hij toch door?
Het was een grapje, maar dat begreep hij niet dus hij veranderde zijn pick. Met succes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:47 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Als iedere pick die fout geschreven is niet telt, dan moeten nog heel wat mensen heel wat punten inleveren.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:02 schreef norich het volgende:
* IN
Ambrosius: Haase, Mathieu, Andujar, Querrey
Mercurial: Berlocq, Fognini, Andujar
mickael79: Haase, Mathieu, Andujar, Monfils
PurePoisonPerfume: Andujar, Fognini, Montanes, Querrey
rhubarb: Haase, Fognini, Andujar, Monfils
Salamando: Haase, Fognini, Querrey, Mathieu
stefan92: Haase, Fognini, Andujar
Vaduz: Andujar, Fognini, Roger-Vasselin
Pick 3:
doornbossie: Hanescu, Mathieu, Berlocq
Dat weet ik maar me eerste pick 3 was ongeldig is gezegd dus toen koos ik monfils en die is wel gewoon door.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:29 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Nog zo'n gekke regel:
Je mag niet pick 4 doen als pick 3 fout is.
Leuk, een nieuwkomer die wil winnen door vals te spelen. Welkom!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef doornbossie het volgende:
toch hetzelfde als dat ik bijvoorbeeld haase wil kieze
Voor mij valt er na vanavond niet veel meer te picken denk ik, want Haase zal dit toernooi wel pakken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog 2 picks hierna overigens. Een halve finale en finalepick.
Precies waarom deze regel is ingevoerd. Becker is ook altijd een lastige. Die vermijd ik dan altijd ook. Game on!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef doornbossie het volgende:
[..]
Dat weet ik maar me eerste pick 3 was ongeldig is gezegd dus toen koos ik monfils en die is wel gewoon door.
dus dan mag ik wel een pick 4 kiezen toch?
edit: maar ik zei een berloq maar die bestaat niet dus dan heb ik feitelijk nog niemand gekozen toch?
Dit is toch hetzelfde als dat ik bijvoorbeeld haase wil kiezen maar ik schrijf per ongeluk haas dan heb ik haas gekozen. maar nu kies ik iemand die niet bestaat en daarna verander ik voordat monfils begint monfils. dus dan mag ik toch door?
Je moet eens weten wat de organisatie allemaal moet doorpluizen met die fanaten hier. Sommigen gebruiken het koosnaampje van de schoonmoeder van de speler om een pick door te geven. Maar je bent dus niet door.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef doornbossie het volgende:
[..]
Dat weet ik maar me eerste pick 3 was ongeldig is gezegd dus toen koos ik monfils en die is wel gewoon door.
dus dan mag ik wel een pick 4 kiezen toch?
edit: maar ik zei een berloq maar die bestaat niet dus dan heb ik feitelijk nog niemand gekozen toch?
Dit is toch hetzelfde als dat ik bijvoorbeeld haase wil kiezen maar ik schrijf per ongeluk haas dan heb ik haas gekozen. maar nu kies ik iemand die niet bestaat en daarna verander ik voordat monfils begint monfils. dus dan mag ik toch door?
waarom?quote:
Had ik dat nou goed gespeld? Om gedoe te voorkomen:quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef mickael79 het volgende:
Nou lekker dan Simon, daar gaat mijn kans op uitspelen.
pick 5: die ene die 28 November 1983 geboren is.
En mocht die winnen dan:
6. -
Je mist een e op het eindquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:57 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Had ik dat nou goed gespeld? Om gedoe te voorkomen:
5. Roger-Vasselin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij bij 5. Roger-Vasselin had en die verloor?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:47 schreef BeamofLight het volgende:
Waarom heeft Mickael Montanes niet gepickt??? Die nu 5-0 voorstaat.
Ghehe, ja redelijk goede reden op zichquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:59 schreef norich het volgende:
[..]
Omdat hij bij 5. Roger-Vasselin had en die verloor?
Maandag.quote:
Ik denk dat ik nog maar eens goed ga trainen.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:59 schreef Szura het volgende:
Ik doe vast een oefenpick, kan geen kwaad om ff lekker te trainen.
Allemaal goeie jongens in dit topic.
0. Sousa
quote:Op zondag 26 mei 2013 10:59 schreef Szura het volgende:
Ik doe vast een oefenpick, kan geen kwaad om ff lekker te trainen.
Allemaal goeie jongens in dit topic.
0. Sousa
Verdasco speelt volgens mij dinsdag pas of ik moet hem over het hoofd hebben gezien.quote:
Je bent scherp. Dank!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef PimFR het volgende:
[..]
Verdasco speelt volgens mij dinsdag pas of ik moet hem over het hoofd hebben gezien.
1. Robredo
Safin.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
fuck ik weet niet op wie ik moet stemmen
quote:
Nou ik had eigenlijk een spelfout. Het lijkt nu of er Stepanek staat, maar ik probeerde eigenlijk Sijsling te schrijven.quote:
volgens mij zijn alle wedstrijden gestart bij de mannen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Heb ik uberhaupt nog mogelijkheden om te picken?
Helemaal vergeten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |