quote:
Gelukkig ken ik de ONZ-baggeraars nog goed. Ik hou je in de gaten, knulletje!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik de ONZ-baggeraars nog goed. Ik hou je in de gaten, knulletje!
Once you go bagger you never go back! Dat is tegenwoordig het motto van die ONZ-baggeraarsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik de ONZ-baggeraars nog goed. Ik hou je in de gaten, knulletje!
Forum, niet subforum.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:34 schreef Iwanius het volgende:
Weer iemand die teruggaat naar het zwart?Of is het zoals dit subfora betaamt ONZ?
Lekker wijf? Dat verklaard misschien wel waarom ik altijd dacht dattie hommo wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Je was een goeie mod en een lekker wijf, ik ga je missen
[..]
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker wijf? Dat verklaard misschien wel waarom ik altijd dacht dattie hommo was![]()
Nee, maar dat is ook niet relevant enzo, want ik ben reeds voorzien van een lekker wijfquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet relevant enzo, want ik ben reeds voorzien van een lekker wijf![]()
![]()
Aan je tetten zitten is fijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ookeik ben ik ook geen vrouw
jammer wel, had ik de hele dag aan m'n tetten kunnen zitten.
Je mag die van mij wel even lenen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aan je tetten zitten is fijn
Maar jij kan dan weer de hele dag aan je piemel zitten, daar ben ik dan weer jaloers op
Ik kom hem gewoon wel even brengen. KLM-CARGO moet ik een week van tevoren reserveren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoera
Hoeveel betaal ik voor de verzendkosten?
Past het door de brievenbus?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kom hem gewoon wel even brengen. KLM-CARGO moet ik een week van tevoren reserveren.
Lompehork, je gaat toch niet stoppen als Moderator hequote:
Met je grootste voorbinddildo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:40 schreef Tally het volgende:
LH mag ik je dan nu eindelijk in je kont batsen?
DUH!quote:
JAquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:40 schreef Tally het volgende:
LH mag ik je dan nu eindelijk in je kont batsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |