quote:
Gelukkig ken ik de ONZ-baggeraars nog goed. Ik hou je in de gaten, knulletje!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik de ONZ-baggeraars nog goed. Ik hou je in de gaten, knulletje!
Once you go bagger you never go back! Dat is tegenwoordig het motto van die ONZ-baggeraarsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik de ONZ-baggeraars nog goed. Ik hou je in de gaten, knulletje!
Forum, niet subforum.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:34 schreef Iwanius het volgende:
Weer iemand die teruggaat naar het zwart?Of is het zoals dit subfora betaamt ONZ?
Lekker wijf? Dat verklaard misschien wel waarom ik altijd dacht dattie hommo wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Je was een goeie mod en een lekker wijf, ik ga je missen
[..]
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker wijf? Dat verklaard misschien wel waarom ik altijd dacht dattie hommo was![]()
Nee, maar dat is ook niet relevant enzo, want ik ben reeds voorzien van een lekker wijfquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet relevant enzo, want ik ben reeds voorzien van een lekker wijf![]()
![]()
Aan je tetten zitten is fijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ookeik ben ik ook geen vrouw
jammer wel, had ik de hele dag aan m'n tetten kunnen zitten.
Je mag die van mij wel even lenen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aan je tetten zitten is fijn
Maar jij kan dan weer de hele dag aan je piemel zitten, daar ben ik dan weer jaloers op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |