abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129080356
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:52 schreef zlotka het volgende:

[..]

56 A380's en 68 T7.. :{

Dat is gewoon ziek als je dat al in bestelling hebt staan :')
5 x daags de A380 naar Londen, binnenkort vier keer daags de A380 naar HK en drie x per dag naar Auckland enzovoorts enzovoorts. :')
pi_129080381
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Leatherface het volgende:

[..]

5 x daags de A380 naar Londen, binnenkort vier keer daags de A380 naar HK en drie x per dag naar Auckland enzovoorts enzovoorts. :')
En dan maar 1 keer per dag naar EHAM :'(
pi_129080468
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef zlotka het volgende:

[..]

En dan maar 1 keer per dag naar EHAM :'(
Kleine markt he. Ook vrij weinig high yielding passagiers vergeleken bij bijvoorbeeld Londen, lijkt me zo.

Aan de andere kant, grote (of snel groeiende) luchthavens als Atlanta, Chicago, Istanbul en Jakarta hebben nog geen A380-diensten.
pi_129080515
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:11 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Kleine markt he. Ook vrij weinig high yielding passagiers vergeleken bij bijvoorbeeld Londen, lijkt me zo.

Aan de andere kant, grote (of snel groeiende) luchthavens als Atlanta, Chicago, Istanbul en Jakarta hebben nog geen A380-diensten.
Hmm ja, denk inderdaad dat Londen wel een grotere markt is.

Verder vind ik het toch wel jammer dat we hier maar een A380 hebben, zou er graag nog een andere livery bij zien.
pi_129080569
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:12 schreef zlotka het volgende:

[..]

Hmm ja, denk inderdaad dat Londen wel een grotere markt is.

Verder vind ik het toch wel jammer dat we hier maar een A380 hebben, zou er graag nog een andere livery bij zien.
Waren geruchten dat Malaysia Airlines een A380 op Amsterdam wil inzetten. Tot nu toe gebruikt MAS zijn A380's op routes naar Londen (2x), Parijs en Hong Kong. Maar ze willen er een aantal bij bestellen, dacht ik.
pi_129080600
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Waren geruchten dat Malaysia Airlines een A380 op Amsterdam wil inzetten. Tot nu toe gebruikt MAS zijn A380's op routes naar Londen (2x), Parijs en Hong Kong. Maar ze willen er een aantal bij bestellen, dacht ik.
Die livery van Malaysia is :9~

Net als die van Thai en de aankomende van Qatar :@
pi_129080687
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:15 schreef zlotka het volgende:

[..]

Die livery van Malaysia is :9~

Net als die van Thai en de aankomende van Qatar :@
Ik heb wel eens Malaysia gevlogen naar Bali (vanuit Amsterdam met tussenstop op KL). Op dat stuk van Schiphol gebruikten ze een oude 747, naar Bali weet ik niet meer. Misschien is er markt voor een A380 Amsterdam - KL, maar ik weet niet precies hoe het met de bezettingsgraad zit.
pi_129080805
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ik heb wel eens Malaysia gevlogen naar Bali (vanuit Amsterdam met tussenstop op KL). Op dat stuk van Schiphol gebruikten ze een oude 747, naar Bali weet ik niet meer. Misschien is er markt voor een A380 Amsterdam - KL, maar ik weet niet precies hoe het met de bezettingsgraad zit.
Zou ik ook niet weten. Maar had ook niet verwacht dat Amsterdam-Dubai elke keer vrij druk bezet zou zijn. Maar goed, wie weet wat er komen gaat.
pi_129081064
Nu ik toch Bali noemde, raar dat Emirates daar nog niet heen vliegt. Moet toch best lucratief zijn om vanuit KL, Singapore of Jakarta daar heen te vliegen.
pi_129081781
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef zlotka het volgende:
En dan maar 1 keer per dag naar EHAM :'(
Heb ergens gelezen (Financiėle Telegraaf / Scramble) dat Emirates een tweede vlucht naar Schiphol wil; of een 777 of een A380. In het geval van het laatse krijgen we zulke taferelen:


(Een A380 van Emirates richting Londen op 2 december 2012 die was uitgeweken naar Schiphol vanwege brandstoftekort; paar maanden later (19 maart 2013) nog een keer (nu een bound for New York) vanwege medische noodsituatie; zie hier)

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 18-07-2013 13:54:04 ]
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:44:39 #236
355735 Koning_Kaak
Fan van reizen!
pi_129081849
Ik heb van een Emirates collega begrepen dat de "double daily" naar Amsterdam zou worden aangekondigd op de eerste dag dat concurrent Etihad zou gaan vliegen, mooi actie met een dikke middelvinger maar helaas niet gebeurt.
pi_129082588
Had Emirates niet wel aal slotrequests ingediend voor een 2e dagelijkse vlucht? (met 77W)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_129083225
777 is ook een erg mooi toestel. Zitten ook zeker een paar heeeele mooie livery's tussen, ben benieuwd!
pi_129119953


De eerste A380 van BA in Manston. Ziet er goed uit.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:41:18 #240
408037 de__vakantieman
Wanneer ga ik weg?
pi_129133198
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:04 schreef Thetallguy het volgende:
Had Emirates niet wel aal slotrequests ingediend voor een 2e dagelijkse vlucht? (met 77W)
Wel ingediend, maar nooit goedgekeurd omdat de aanvraag weer ingetrokken is. Wacht maar, die double daily komt nog wel:)
pi_129153404
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef Leatherface het volgende:
Nu ik toch Bali noemde, raar dat Emirates daar nog niet heen vliegt. Moet toch best lucratief zijn om vanuit KL, Singapore of Jakarta daar heen te vliegen.
Misschien de afstand? :? ( ik roep maar wat)

Daarbij verbaast het mij dat je Air Malaysia vloog. Van te voren kon je weten dat deze maatschappij nou niet een aanbeveling is om mee te vliegen. Dan ga ik nog 10 keer liever met China Airline ....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2013 14:25:01 ]
pi_129153508
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:24 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Misschien de afstand? :? ( ik roep maar wat)

Daarbij verbaast het mij dat je Air Malaysia vloog. Van te voren kon je weten dat deze maatschappij nou niet een aanbeveling is om mee te vliegen. Dan ga ik nog 10 keer liever met China Airline ....
Ik vond Malaysia Airlines alleszins meevallen hoor.
pi_129163229
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:24 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Misschien de afstand? :? ( ik roep maar wat)

Daarbij verbaast het mij dat je Air Malaysia vloog. Van te voren kon je weten dat deze maatschappij nou niet een aanbeveling is om mee te vliegen. Dan ga ik nog 10 keer liever met China Airline ....
Twee weken geleden ben ik nog met Cathay Pacific richting Bali gevlogen en die vond ik niet direct beter dan Malaysia Airlines. Bij Malaysia vond ik de stoelen prettiger zitten. Bij die van Cathay kan de rugleuning niet achterover.

Nu is het bij mij al snel goed zolang ik maar wat beenruimte heb, prettig zit en de maatschappij betrouwbaar is/op tijd vliegt. Dat was allemaal prima bij MH. Eten en entertainment vind ik wat minder belangrijk. Echter is het al weer vier jaar geleden dat ik ermee vloog, kan dus goed zijn dat een en ander minder is geworden.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:19:47 #244
408037 de__vakantieman
Wanneer ga ik weg?
pi_129171902
Probeer de Coral Economy van Etihad eens zou ik zeggen, of met een hoger budget, de business class :) Die voldoen beide meer dan prima aan de wensen van de reiziger.
pi_129183460
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:24 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Misschien de afstand? :? ( ik roep maar wat)

Daarbij verbaast het mij dat je Air Malaysia vloog. Van te voren kon je weten dat deze maatschappij nou niet een aanbeveling is om mee te vliegen. Dan ga ik nog 10 keer liever met China Airline ....
Wat is dit voor nonsens? :')

Malaysia Airlines heeft 2 dodelijke incidenten op 1.8 miljoen vluchten
China Airlines heeft 7 dodelijke incidenten op 0.7 miljoen vluchten.

Malaysia heeft dus 1.11 incidenten per 1 miljoen vluchten
China heeft er 10 per 1 miljoen vluchten

Dat is exact 9 keer zoveel.
I feel kinda Locrian today
pi_129191599
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 12:49 schreef starla het volgende:

[..]

Wat is dit voor nonsens? :')

Malaysia Airlines heeft 2 dodelijke incidenten op 1.8 miljoen vluchten
China Airlines heeft 7 dodelijke incidenten op 0.7 miljoen vluchten.

Malaysia heeft dus 1.11 incidenten per 1 miljoen vluchten
China heeft er 10 per 1 miljoen vluchten

Dat is exact 9 keer zoveel.
Qantas never crashed. :+
pi_129194847
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:24 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Qantas never crashed. :+
B*llsh*t... Ze hebben nooit een jet gecrashed, maar er zijn wel degelijk vroeger qantas toestellen naar beneden gekomen. Echter sinds 1951 hebben ze geen doden meer gehad aan boord (door "eigen" schuld) maar wel degelijk ongelukken.
Bij een ongeluk hebben ze zelfs tegen alle economische redenen in het toestel (een 747) weer opgelapt om vol te kunnen houden dat ze nog nooit een jeti vliegtuig hebben verloren.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_129194895
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:19 schreef The_stranger het volgende:

[..]

B*llsh*t... Ze hebben nooit een jet gecrashed, maar er zijn wel degelijk vroeger qantas toestellen naar beneden gekomen. Echter sinds 1951 hebben ze geen doden meer gehad aan boord (door "eigen" schuld) maar wel degelijk ongelukken.
Bij een ongeluk hebben ze zelfs tegen alle economische redenen in het toestel (een 747) weer opgelapt om vol te kunnen houden dat ze nog nooit een jeti vliegtuig hebben verloren.
Rainman, de film. ;)
pi_129201441
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:20 schreef Leatherface het volgende:

[..]

i vliegtuig hebben verloren.
Rainman, de film. ;)
[/quote]
I know, maar nog steeds stierepoep ;)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 22 juli 2013 @ 02:24:55 #250
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_129209394
Na wat te hebben gegoogled over de A380 kwam ik wat foto's van de cockpit tegen die me verbaasden. Er zat namelijk in mijn ogen conventioneel stuurknuppel in waarmee je het vliegtuig bestuurd maar een stick die je tegen komt in helikopters. Hoe high tech is die A380 eigenlijk wel niet?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')