5 x daags de A380 naar Londen, binnenkort vier keer daags de A380 naar HK en drie x per dag naar Auckland enzovoorts enzovoorts.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:52 schreef zlotka het volgende:
[..]
56 A380's en 68 T7..![]()
Dat is gewoon ziek als je dat al in bestelling hebt staan
En dan maar 1 keer per dag naar EHAMquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
5 x daags de A380 naar Londen, binnenkort vier keer daags de A380 naar HK en drie x per dag naar Auckland enzovoorts enzovoorts.
Kleine markt he. Ook vrij weinig high yielding passagiers vergeleken bij bijvoorbeeld Londen, lijkt me zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef zlotka het volgende:
[..]
En dan maar 1 keer per dag naar EHAM
Hmm ja, denk inderdaad dat Londen wel een grotere markt is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kleine markt he. Ook vrij weinig high yielding passagiers vergeleken bij bijvoorbeeld Londen, lijkt me zo.
Aan de andere kant, grote (of snel groeiende) luchthavens als Atlanta, Chicago, Istanbul en Jakarta hebben nog geen A380-diensten.
Waren geruchten dat Malaysia Airlines een A380 op Amsterdam wil inzetten. Tot nu toe gebruikt MAS zijn A380's op routes naar Londen (2x), Parijs en Hong Kong. Maar ze willen er een aantal bij bestellen, dacht ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:12 schreef zlotka het volgende:
[..]
Hmm ja, denk inderdaad dat Londen wel een grotere markt is.
Verder vind ik het toch wel jammer dat we hier maar een A380 hebben, zou er graag nog een andere livery bij zien.
Die livery van Malaysia isquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waren geruchten dat Malaysia Airlines een A380 op Amsterdam wil inzetten. Tot nu toe gebruikt MAS zijn A380's op routes naar Londen (2x), Parijs en Hong Kong. Maar ze willen er een aantal bij bestellen, dacht ik.
Ik heb wel eens Malaysia gevlogen naar Bali (vanuit Amsterdam met tussenstop op KL). Op dat stuk van Schiphol gebruikten ze een oude 747, naar Bali weet ik niet meer. Misschien is er markt voor een A380 Amsterdam - KL, maar ik weet niet precies hoe het met de bezettingsgraad zit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:15 schreef zlotka het volgende:
[..]
Die livery van Malaysia is![]()
Net als die van Thai en de aankomende van Qatar
Zou ik ook niet weten. Maar had ook niet verwacht dat Amsterdam-Dubai elke keer vrij druk bezet zou zijn. Maar goed, wie weet wat er komen gaat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb wel eens Malaysia gevlogen naar Bali (vanuit Amsterdam met tussenstop op KL). Op dat stuk van Schiphol gebruikten ze een oude 747, naar Bali weet ik niet meer. Misschien is er markt voor een A380 Amsterdam - KL, maar ik weet niet precies hoe het met de bezettingsgraad zit.
Heb ergens gelezen (Financiėle Telegraaf / Scramble) dat Emirates een tweede vlucht naar Schiphol wil; of een 777 of een A380. In het geval van het laatse krijgen we zulke taferelen:quote:
Wel ingediend, maar nooit goedgekeurd omdat de aanvraag weer ingetrokken is. Wacht maar, die double daily komt nog wel:)quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:04 schreef Thetallguy het volgende:
Had Emirates niet wel aal slotrequests ingediend voor een 2e dagelijkse vlucht? (met 77W)
Misschien de afstand?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef Leatherface het volgende:
Nu ik toch Bali noemde, raar dat Emirates daar nog niet heen vliegt. Moet toch best lucratief zijn om vanuit KL, Singapore of Jakarta daar heen te vliegen.
Ik vond Malaysia Airlines alleszins meevallen hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien de afstand?( ik roep maar wat)
Daarbij verbaast het mij dat je Air Malaysia vloog. Van te voren kon je weten dat deze maatschappij nou niet een aanbeveling is om mee te vliegen. Dan ga ik nog 10 keer liever met China Airline ....
Twee weken geleden ben ik nog met Cathay Pacific richting Bali gevlogen en die vond ik niet direct beter dan Malaysia Airlines. Bij Malaysia vond ik de stoelen prettiger zitten. Bij die van Cathay kan de rugleuning niet achterover.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien de afstand?( ik roep maar wat)
Daarbij verbaast het mij dat je Air Malaysia vloog. Van te voren kon je weten dat deze maatschappij nou niet een aanbeveling is om mee te vliegen. Dan ga ik nog 10 keer liever met China Airline ....
Wat is dit voor nonsens?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien de afstand?( ik roep maar wat)
Daarbij verbaast het mij dat je Air Malaysia vloog. Van te voren kon je weten dat deze maatschappij nou niet een aanbeveling is om mee te vliegen. Dan ga ik nog 10 keer liever met China Airline ....
Qantas never crashed.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:49 schreef starla het volgende:
[..]
Wat is dit voor nonsens?![]()
Malaysia Airlines heeft 2 dodelijke incidenten op 1.8 miljoen vluchten
China Airlines heeft 7 dodelijke incidenten op 0.7 miljoen vluchten.
Malaysia heeft dus 1.11 incidenten per 1 miljoen vluchten
China heeft er 10 per 1 miljoen vluchten
Dat is exact 9 keer zoveel.
B*llsh*t... Ze hebben nooit een jet gecrashed, maar er zijn wel degelijk vroeger qantas toestellen naar beneden gekomen. Echter sinds 1951 hebben ze geen doden meer gehad aan boord (door "eigen" schuld) maar wel degelijk ongelukken.quote:
Rainman, de film.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
B*llsh*t... Ze hebben nooit een jet gecrashed, maar er zijn wel degelijk vroeger qantas toestellen naar beneden gekomen. Echter sinds 1951 hebben ze geen doden meer gehad aan boord (door "eigen" schuld) maar wel degelijk ongelukken.
Bij een ongeluk hebben ze zelfs tegen alle economische redenen in het toestel (een 747) weer opgelapt om vol te kunnen houden dat ze nog nooit een jeti vliegtuig hebben verloren.
Rainman, de film.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |