HIIEEEEEHAAAAAquote:
Jaja Krulspeldenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Het heeft nu wel jouw aandacht
Ik dacht dat ik tegen een muur aan het praten was...
Ik moest er wel om lachenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Een ikea paard, weet jij veel, het zou kunnen
Truste Latersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
Meisjes...
Ik vond het best wel weer gezellig... Maar morgen moet ik weer dus trusten ,,, Kusjes en gedraag jullie. doe geen dingen die ik ook niet zou doen ....
vertel!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
doe geen dingen die ik ook niet zou doen ....
Hoi sjoef, truste sjoefquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
Meisjes...
Ik vond het best wel weer gezellig... Maar morgen moet ik weer dus trusten ,,, Kusjes en gedraag jullie. doe geen dingen die ik ook niet zou doen ....
Te laatquote:
Foto's postenquote:
Je kan het niet laten he?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Laters Muis
[..]
Ik ga naar bed Sas
[..]
Laters Tonja
Met handschoenen wel ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Met koperdraadje in een stopcontact poeren zonder rubber handschoenen? Zou ik nooit doen iig.
Ik stuur de foto's wel via pmquote:
poeren vind ik een vies woordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Voelde het alsof ik ergens bij jouw zat te poeren ?
Nastyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Voelde het alsof ik ergens bij jouw zat te poeren ?
Kan je er niet mee omgaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat was jij ... Ja zoveel aandacht...
Chufi wordt nog blauw binnenkortquote:
Op zich best wel. maar het is al laat en ik moet er morgen weer staan op mn werk ...quote:
Wat wordt ergerquote:
Als in mod blauwquote:
Ga dan slapen. Truste!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich best wel. maar het is al laat en ik moet er morgen weer staan op mn werk ...
Maar wil het best een andere keer proberen
Lul dan nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Laters Muis
[..]
Ik ga naar bed Sas
[..]
Laters Tonja
Dat was een hazeslaapjequote:
Zou een haas echt maar zo kort slapen?quote:
een angsthaas wel denk ik ... Maar zo'n honkbalknuppel doet wonderenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou een haas echt maar zo kort slapen?
Bij jou voor eeuwig denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou een haas echt maar zo kort slapen?
Haas heb ik nog nooit gegeten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week konijn , nu haas ... Toe maar
Wel waterkonijn in Belgie. Waterrat noemen we dat hier. Was erg lekker btwquote:
Geef me dan maar een Zeeduivel ... Ben niet zo in wild... Alhoewel ooit een authentiek everzwijn mogen eten in Spaans bergdorpje ... NomNomNom lekker was ie ... Gejaagd door de kennis waar we aten ...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel waterkonijn in Belgie. Waterrat noemen we dat hier. Was erg lekker btw
Oh dat lijkt ook wel wat, zo'n asterix en obelix zwijn aan het spitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef me dan maar een Zeeduivel ... Ben niet zo in wild... Alhoewel ooit een authentiek everzwijn mogen eten in Spaans bergdorpje ... NomNomNom lekker was ie ... Gejaagd door de kennis waar we aten ...
Nee Die strip verhalen kenden ze daar nog niet , Weet het recept niet meer, maar wel dat het lekker wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:21 schreef Deisyy het volgende:
En dan ket zo'n everzwijn wel worden opgediend met een appel in zijn mond.
Dat is best snel dan qua eten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef chufi het volgende:
Ze hadden het zeg 2 dagen ervoor gevangen ....
Ja maar dan wel vers everzwijn... Kan toch lekker zijn ... Heb dat ooit ook met vers stierevlees gehad... van de dag ervoor ... Maar daar ga ik verder niet meer op in ...quote:
Wild moet toch een beetje afsterven. Doodbloeden en rijpen. Maar daar heb ik geen verstand van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan wel vers everzwijn... Kan toch lekker zijn ... Heb dat ooit ook met vers stierevlees gehad... van de dag ervoor ... Maar daar ga ik verder niet meer op in ...
Everzijn is gewoon een varken... .. Ja waar liggen de verschillen en wat te doen ... Vaak weten de lokale mensen het best hoe er mee om te gaan,,,,quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wild moet toch een beetje afsterven. Doodbloeden en rijpen. Maar daar heb ik geen verstand van.
Piet weet het beter
Dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Everzijn is gewoon een varken... .. Ja waar liggen de verschillen en wat te doen ... Vaak weten de lokale mensen het best hoe er mee om te gaan,,,,
Nou mijn zus en moeder hebben ooit een koe laten slachten en het vlees verdeeld. Dat kan, en het is puur en lekker. Maar ja dat kost wat en ook qua ruimte.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas hebben wij Nederlanders niet zoveel culinair erfgoed
Daarvoor werd de vrieskist uitgevonden voor de particulier en natuurlijk voor Sig001 en zn paardenvleesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mijn zus en moeder hebben ooit een koe laten slachten en het vlees verdeeld. Dat kan, en het is puur en lekker. Maar ja dat kost wat en ook qua ruimte.
Wiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef chufi het volgende:
ff RTL4 boulevardje er tussendoor ... De in eerste instantie gestenigde Yolanthe in Turkije. Schijnt het nu goed te doen met haar Istanboel jewellry line ... Hoe hoerig moet je je voelen ...?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat grote meisje naast die kleine Wesley die nu in Turkije moet voetballen van zn vrouw
Nou nouquote:
Voetballers, domme debielen met veel te veel geldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:43 schreef chufi het volgende:
Voetbalvrouwen in het algemeen ... Slettebakken
En knie blessure heeft me er ooit voor beschermd om me dom te laten zijn..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Voetballers, domme debielen met veel te veel geldEn een kut magneet
Wees blij anders had je zo'n langharige "domme" snol aan je fiets hangenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En knie blessure heeft me er ooit voor beschermd om me dom te laten zijn..
Ja ... Maar die knie heb ik nog steeds last van ...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij anders had je zo'n langharige "domme" snol aan je fiets hangen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Maar die knie heb ik nog steeds last van ...
Neem een nieuwequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja blijft gewoon kut.. Niet die mogelijke carriere , maar die verdomde knie
Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft idd een issue / onderwerp .. Eerst maar eens met de huisarts od de fysio checken
Dus die is eigenlijk alleen nuttig als je boven de 65 bent?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb begrepen dat een nieuwe knie maar zo'n 15 jaar mee gaat en dat zoiets maar één keer kan.
Ik heb net maar even wat research gedaan op de kunstknieenwebsite en het blijkt dus allemaal wel mee te vallen. Na 20 jaar werkt de knie bij 80% nog naar behoren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus die is eigenlijk alleen nuttig als je boven de 65 bent?
Dat is lekker.... die doen er toch het minst mee.
Het is goddomme net een Porsche, zo'n ding; tegen de tijd dat je hem kunt krijgen ben je er te oud voor om er nog echt lol van te hebben
Ja, en soms op hele stomme manieren;quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Houden die jongetjes jou niet de hele dag bezig, ook als je niet op Fok! zit?
Nee hoor, mijn pa heeft al dik 30 jaar zo'n kunstknie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb begrepen dat een nieuwe knie maar zo'n 15 jaar mee gaat en dat zoiets maar één keer kan.
Ja, ik ken dat gevoel wel, het went hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en soms op hele stomme manieren;
Gisteren dacht ik "Om 17.00 komt B thuis, hij moet vanavond sporten, even denken wat we met het eten doen" om me te realiseren dat hij niet thuis zou komen omdat hij sinds dinsdagavond in z'n eigen huisje zit, hier om de hoek.
En dat was al een beetje een leeg gevoel, je kent het vast wel, zo'n kind dat net een dag de deur uit is.
Direct daarna realiseerde ik me dat de moeder van die jongetjes inmiddels waarschijnlijk wel weet dat haar kindjes nooit meer thuiskomen, en dat ze niet veilig in hun eigen huisje om de hoek zitten, maar dat ze geen flauw idee heeft waar ze zijn en daar misschien ook nooit achterkomt![]()
Daar werd ik echt even verdrietig van.
Na mijn research was ik alweer terug gekomen op die 15 jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn pa heeft al dik 30 jaar zo'n kunstknie.
20 maxquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na mijn research was ik alweer terug gekomen op die 15 jaar
De kunstknieenwebsite heeft het over minimaal 20 jaar (bij 80% van dr kunstknieers).quote:
Ja ik weet dat het wel went en eigenlijk is het wel heel fijn dat hij (letterlijk) om de hoek woont.... vanmiddag ging ik boodschappen doen, zie ik z'n auto staan, kofferbak open, motorkap open, was hij een koplamp aan het verwisselen, en dat is gewoon raar, als je eigen kind verderop in de straat aan z'n auto staat te prutsen terwijl je niet eens wist dat hij "thuis" was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat gevoel wel, het went hoor![]()
B. kan nog thuis komen eten, ik lees heel veel mee in dat topic, maar neem er bewust ook afstand van, want zoiets kan me helemaal meeslepen. Het is zo triest en ik kan me nog steeds niet voorstellen dat die vader dit alles zo uitgedacht heeft om zijn ex een lelijke loer te draaien. Maar dat zal helaas wel mijn naïviteit zijn![]()
Wel vreemd zeker dat je dat huis weer voor jezelf hebt?
Dat soort dingen gebeuren met de jaren Leandra... Niet echt mogen meemaken met mn eigen dochter helaas... Je hebt weer een hele jeugd te gaan met die kleine van jequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het wel went en eigenlijk is het wel heel fijn dat hij (letterlijk) om de hoek woont.... vanmiddag ging ik boodschappen doen, zie ik z'n auto staan, kofferbak open, motorkap open, was hij een koplamp aan het verwisselen, en dat is gewoon raar, als je eigen kind verderop in de straat aan z'n auto staat te prutsen terwijl je niet eens wist dat hij "thuis" was.
Oh, en hij hoefde niet mee te eten (vriendin werkt vrijdagavond), want hij had nog over van gisteren![]()
Mannen mogen huilen remlof... Ik laat regelmatig een traan om om niets of iets .....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:55 schreef remlof het volgende:
Kom ik door een domme e-mail van Youtube zomaar dit nummer tegen:
Zit ik met tranen in m'n ogen terug te denken aan hoe mijn moeder me toen ik 6 jaar was (en zij net iets jonger dan ik nu ben) me meenam naar een openluchtconcert van Rob de Nijs
dan moet je vanavond naar het songfestival kijken met chips en kindercolaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:03 schreef chufi het volgende:
Trusten En voor diegene die denken dat ik vandaag iets heb... Nee dat is van de baan...
Heb je een blauwtje gelopen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 04:03 schreef chufi het volgende:
Trusten En voor diegene die denken dat ik vandaag iets heb... Nee dat is van de baan...
Jij ja ... Veel plezier .. Kijkt Aap mee?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef sacha het volgende:
[..]
dan moet je vanavond naar het songfestival kijken met chips en kindercola
Borrelnootjes en grotemensencola!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef sacha het volgende:
[..]
dan moet je vanavond naar het songfestival kijken met chips en kindercola
Nee maar NL zit sinds 10 jaar of zo weer eens in de finale met Anouk... Maar volgens mij ben jij nog zoekende en zo ...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:05 schreef sig000 het volgende:
Ik heb die shit al werkelijk waar al sinds ergens jaren 80 niet meer gekeken.
Is het de moeite waard vanavond?
Ja hoe druk kun je met 1 topic zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar NL zit sinds 10 jaar of zo weer eens in de finale met Anouk... Maar volgens mij ben jij nog zoekende en zo ...
Nog snel ff een flessie halen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh ja, dat is echte grotemensencola!
Nee, we drinken niet. In principe, niet uit principe.quote:
Grote mensen drinken bruine rum met beetje ijs.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh ja, dat is echte grotemensencola!
Of single malt zonder ijsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Grote mensen drinken bruine rum met beetje ijs.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ja ... Veel plezier .. Kijkt Aap mee?
geen idee, wij maken het de moeite waard uit nostalgische overwegingenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:05 schreef sig000 het volgende:
Veel plezier vanavond Sas ... see U aroundquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de inzending van Roemenie maakt het kijken al de moeite waardquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:05 schreef sig000 het volgende:
Ga je toch wel kijken Lien, jij vond er toch geen zak aan?quote:
Ja, geweldig, ik heb er over op zitten scheppenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen de inzending van Roemenie maakt het kijken al de moeite waard![]()
![]()
![]()
nee, dat was de Ierse heksquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je toch wel kijken Lien, jij vond er toch geen zak aan?
dat was ik wel van planquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:38 schreef sig000 het volgende:
*btw in dit topic is toch de ruimte om elk nummer tot het bot af te kraken?
het lukt mij niet het filmpje uit te kijkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar begin ik niet eens aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:41 schreef sacha het volgende:
[..]
het lukt mij niet het filmpje uit te kijken
O die, ik dacht even dat ik je verkeerd verstondquote:
Gordon's nieuwe huismaatje?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stalkerquote:
hoop dat ik de laptop straks kan kapenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
Ik ga straks ook gewoon naar ESF om hier de boel niet te veel te bevuilen van onzin.
Succesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
Ik ga straks ook gewoon naar ESF om hier de boel niet te veel te bevuilen van onzin.
En wat draait er momenteel RLS?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef Soury het volgende:
RLS is ook gezellig, ik ken die gasten in ESF niet, en daar gaat het helemaal bére snel.
Nu nog niks, 21:00 gaat het los, met chips cola en drankquote:
moet ik daar heen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu nog niks, 21:00 gaat het los, met chips cola en drank
Je moet helemaal niksquote:
Klinkt als ESFquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu nog niks, 21:00 gaat het los, met chips cola en drank
Zo snel tikken ze daar niet hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef sacha het volgende:
[..]
dan krijg je 5 pagina's met de post 'over 3 minuten begint Anouk'
Eerst in bad en met natte haartjes voor de buisquote:
Badder ze ..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst in bad en met natte haartjes voor de buis
Dat was vroegerquote:
*schud sjoef de handquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
Sas is van God los of zo... Kan r niet volgen...
in mijn duster (badjas) met een bakje chipsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst in bad en met natte haartjes voor de buis
Dus jij gaat hier en in esf de boel vol spammenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:41 schreef sacha het volgende:
ik heb toestemming om de laptop vanavond te gebruiken
En een flesje prik limonadequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
in mijn duster (badjas) met een bakje chips
ja, heb ik toestemming?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus jij gaat hier en in esf de boel vol spammen
Je mag zelfs met je chips gaan gooienquote:
Is die Laptop niet van jouw en bem jij niet de baas in huis by Default?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:41 schreef sacha het volgende:
ik heb toestemming om de laptop vanavond te gebruiken
Hahaha ja en ondanks dat je omviel van de slaap, Uhh Néé hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef sacha het volgende:
[..]
en een moeder die zegt 'je mag wel naar bed als je moe bent hoor...'
iedereen heeft hier zijn eigen spullenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die Laptop niet van jouw en bem jij niet de baas in huis by Default?
en dat je dan de volgende ochtend bij Willem Duys het liedje van Teach-in op de radio hoort omdat ze gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja en ondanks dat je omviel van de slaap, Uhh Néé hoor
Mine minequote:
Ik kijk ALTIJD.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je toch wel kijken Lien, jij vond er toch geen zak aan?
Die vallen nog wel mee, die loeren op Sacha's laptopquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Aap roept bij het zien van dat plaatje meteen: 'mij, mij, mij!'
Het is jammer dat ze het in de pan niet zo goed doenquote:
Aap kijkt gewoon mee, geen schooldag en zie bovenquote:
Ooit eens een soepje van mogen nuttigen, maar nee niet mn dingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze het in de pan niet zo goed doen
Jan Wolkersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef tonja het volgende:
http://t-over-leven.dansfans.be/index.php/meeuwen-en-eieren
Van mij mag het hoor... Ik ben geen strenge ouder of zo... Mijn dochter was ook regelmatig tot laat op ... toen ze nog een kind was en onder mn hoede viel....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Aap kijkt gewoon mee, geen schooldag en zie boven
Ze vallen vanzelf om volgens mijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor... Ik ben geen strenge ouder of zo... Mijn dochter was ook regelmatig tot laat op ... toen ze nog een kind was en onder mn hoede viel....
Nee baksteenquote:
Ohquote:
Niks meer helaasquote:
Ohh maar die mogen niet meer verkocht wordenquote:
Oh heb ik iets gemist? Vanwege het papier?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh maar die mogen niet meer verkocht worden
Nou als choco peuken niet meer mogen lijken de sigaren het zelfde oordeelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh heb ik iets gemist? Vanwege het papier?
Dat gaat je punten kostenquote:
Ik zeg maar even niksquote:
Heeft Spanje ooit weleens gewonnen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef chufi het volgende:
Ik kijk de Spaanse deelnames van alle jaren ... Ook leuk
Maar ik heb meer metquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Madrid 1969
Salomé | Vivo Cantando
London 1968
Massiel | La, La, La...
ah, dacht even dat ik hier alleen zatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zweeds kennisje van me kwam als kind bij ABBA over de vloer ...
Because of the shoes I'm wearing today.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat een s zien ... Wat heb je aan vandaag?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
En nu niets of je sloffen ...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Because of the shoes I'm wearing today.
Vanmorgen mijn loopschoenen en vanmiddag mijn laarsjes
Alleen sokken, anders mogen ze niet op de bankquote:
Jij ziet alleen maar tietenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef sig000 het volgende:
Ze zingt wat vreemd maar niet verkeerd, jammer van dat geschreeuw.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef chufi het volgende:
Finnland
http://cadfael.tv/image/src/1368905564708.gif
Hier ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef sacha het volgende:
het beeld valt hier telkens uit en de microfoon staat nog open
ja, die worden ook weg gepieptquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft af en toe manische gedachtes...
Dat was de halve finale waar waarschijnlijk Turkije niet niet aan mee deed.. Ik heb geen of ze in de finalezitten, maar wees gerust dat ze het nu wel uitzendenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik bedoel de reden dat het niet in Turkije wordt uitgezonden
Ja net al een verhaal over een kennis bij ABBA, nu id Boney M .. Ik ken een Spaanse die als au-pair daar bij Boney M niet echt vrolijk werd in Lelystad...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |