HIIEEEEEHAAAAAquote:
Jaja Krulspeldenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Het heeft nu wel jouw aandacht
Ik dacht dat ik tegen een muur aan het praten was...
Ik moest er wel om lachenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Een ikea paard, weet jij veel, het zou kunnen
Truste Latersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
Meisjes...
Ik vond het best wel weer gezellig... Maar morgen moet ik weer dus trusten ,,, Kusjes en gedraag jullie. doe geen dingen die ik ook niet zou doen ....
vertel!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
doe geen dingen die ik ook niet zou doen ....
Hoi sjoef, truste sjoefquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
Meisjes...
Ik vond het best wel weer gezellig... Maar morgen moet ik weer dus trusten ,,, Kusjes en gedraag jullie. doe geen dingen die ik ook niet zou doen ....
Te laatquote:
Foto's postenquote:
Je kan het niet laten he?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Laters Muis
[..]
Ik ga naar bed Sas
[..]
Laters Tonja
Met handschoenen wel ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Met koperdraadje in een stopcontact poeren zonder rubber handschoenen? Zou ik nooit doen iig.
Ik stuur de foto's wel via pmquote:
poeren vind ik een vies woordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Voelde het alsof ik ergens bij jouw zat te poeren ?
Nastyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Voelde het alsof ik ergens bij jouw zat te poeren ?
Kan je er niet mee omgaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat was jij ... Ja zoveel aandacht...
Chufi wordt nog blauw binnenkortquote:
Op zich best wel. maar het is al laat en ik moet er morgen weer staan op mn werk ...quote:
Wat wordt ergerquote:
Als in mod blauwquote:
Ga dan slapen. Truste!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich best wel. maar het is al laat en ik moet er morgen weer staan op mn werk ...
Maar wil het best een andere keer proberen
Lul dan nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Laters Muis
[..]
Ik ga naar bed Sas
[..]
Laters Tonja
Dat was een hazeslaapjequote:
Zou een haas echt maar zo kort slapen?quote:
een angsthaas wel denk ik ... Maar zo'n honkbalknuppel doet wonderenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou een haas echt maar zo kort slapen?
Bij jou voor eeuwig denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou een haas echt maar zo kort slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |