PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
moet jij dan geen examens maken jongequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
Kan echt niet wachten tot dat die nieuwe xbox uitkomt en fifa 14.
Ga die hele fifa handelen, reviews maken en squidbuilders.
En aan het eind een super team maken met TOTS spelers.
Eigenlijk zijn die het alleen waard.
Doe Nasri danquote:
Ja, ik heb echt niks met Menezquote:
Maveren over de kwaliteiten van Nasri.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt niks met Menez![]()
Ik vind het wel een tof team, alleen Nasri en Menez maver ik over
Ik heb Nasri nu al een maand op CAM staan, begint wat saai te wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maveren over de kwaliteiten van Nasri.
Beter post je het team ook danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Dit team is gewoon zo overpowered, dat is gewoon niet normaal meer.Iedereen presteert gewoon zo goed, het lijkt wel alsof ze een extra boost krijgen, want ze rennen echt naar hun directe tegenstander toe alsof ze voor hun leven spelen. Abate maakt de ene naar de andere goal. Pato is veruit de beste CAM die ik gehad heb (ja ook beter dan Götze
).
![]()
[ afbeelding ]
Er stonden eerst wat cijfertjesquote:
Die verdediging heb ik ook in een team, Bizar sterkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Dit team is gewoon zo overpowered, dat is gewoon niet normaal meer.Iedereen presteert gewoon zo goed, het lijkt wel alsof ze een extra boost krijgen, want ze rennen echt naar hun directe tegenstander toe alsof ze voor hun leven spelen. Abate maakt de ene naar de andere goal. Pato is veruit de beste CAM die ik gehad heb (ja ook beter dan Götze
).
![]()
[ afbeelding ]
Standaard is het niet eens, want ik kom deze spelers best weinig tegen in tegen stelling tot BPL en Bundesliga teams.quote:
Lloris zou nog een upgrade kunnen zijn ja, maar Marchetti is echt een top keeper geweest voor mij. Ik heb hem vanaf het begin van FIFA13 al.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die verdediging heb ik ook in een team, Bizar sterkWel Lloris als keeper in dat team.
Ik vind je team echtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef detennismaster het volgende:
Nog 560K voor TOTS Benteke, Hazard, IF Aguilar en IF Vertonghen.
[ afbeelding ]
Ja naja vooral dat het allemaal net niet lekker doorspeeldequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:21 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had echt hele erg last van lag rick, jij ook??
Nee maar echt lagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja naja vooral dat het allemaal net niet lekker doorspeeldeWerd het spel heel sloom van
Beetje, maar niet heel ergquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar echt lagAls in het happeren van het beeld etc
O, ik ga even potje online doen misschien zit ons vader wel te downloaden en lag het daaraan. Toch GGquote:
Ja je was weer eens veel beter GGquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O, ik ga even potje online doen misschien zit ons vader wel te downloaden en lag het daaraan. Toch GG
Was ook wel het betere team hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja je was weer eens veel beter GG
Belgie viel me wel tegenquote:
Ik speel ook alleen H2H, dus ben hier aan gewendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik begrijp wel waarom het zo sloom aanvoeldeVerschil tussen H2H en Fut
Verklaart ook waarom jij altijd mijn aanvallen al doorziet, gaat gewoon te traag
Kompany, alleen al om het prijsverschil en de workrates.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef detennismaster het volgende:
Kompany of IF Vertonghen? Ik heb te weinig wedstrijden met beide gespeeld om een goed oordeel te kunnen geven.
Is idd een mooi team, denk je alleen niet dat Dos Santos gaat tegenvallen?quote:
Ik vond hem erg fijn de vorige keer. En anders kan ik hem altijd wisselen in de wedstrijd voor bijvoorbeeld Bermudez of Fabian.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is idd een mooi team, denk je alleen niet dat Dos Santos gaat tegenvallen?
Kompany NIF was voor mij echt een beest. Vertonghen NIF maakte mij verkoudenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef detennismaster het volgende:
Kompany of IF Vertonghen? Ik heb te weinig wedstrijden met beide gespeeld om een goed oordeel te kunnen geven.
Hmmm, ik vind beide IRL ook enorme bazen en Superman eigenlijk nog meer dan the Komp. Qua stats ziet Vertonghen er wel iets beter uit. Verdedigend is Kompany wel beter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kompany NIF was voor mij echt een beest. Vertonghen NIF maakte mij verkouden
Je haalt een verdediger om te verdedigen lijkt mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind beide IRL ook enorme bazen en Superman eigenlijk nog meer dan the Komp. Qua stats ziet Vertonghen er wel iets beter uit. Verdedigend is Kompany wel beter.
Ik heb eigenlijk nooit last van die WR van verdedigers. Badunka Donk is ook een baasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je haalt een verdediger om te verdedigen lijkt mijVertonghen loopt altijd voorin
loltwitter:hazardeden10 twitterde op donderdag 16-05-2013 om 23:51:40Si Zulte est champion dimanche je me rase la tete. #promesse reageer retweet
Ik vond Kompany erg goed en de normale vertonghen maar bout. Kompany stond er echt centraal achterin terwijl vertonghen teveel voorin liep.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit last van die WR van verdedigers. Badunka Donk is ook een baas
http://wefut.nl/player_compare/1927/12277
Man in black manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand die nog een gave actie film o.i.d weet?
Maar dat zwarte kaartje is zo mooi.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond Kompany erg goed en de normale vertonghen maar bout. Kompany stond er echt centraal achterin terwijl vertonghen teveel voorin liep.
Met zwart win je nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar dat zwarte kaartje is zo mooi.
Vond Parker wel grappig laatstquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
Nieuwe Die Hard?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom doe je dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef pascal08 het volgende:
Ik gooi net m'n controller op grond en nu kan ik de batterij niet meer vinden.
RAGEEEEEEEEquote:
Ik rage verbaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
RAGEEEEEEEE
Ik smijt die van mij de laatste tijd ook vaak op de vloer.
hardop lachenquote:
Ik soms ook maar dat vindt mijn moeder niet zo leuk dus smijt ik soms dat ding weg.quote:
Ragen inderdaad. M'n keeper pakt de bal van de voet van een speler. 90e minuut. Penalty. 3-2 verloren. Weg titel.quote:
welke wil je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:53 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand die voor mij verkleinen naar UI formaat?
Scholes>Lampard>Gerrard.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:53 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand die voor mij verkleinen naar UI formaat?
Standaard. De potjes zijn ook geeneens leuk omdat iedereen defensief speelt en maar loopt te draaien en keren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:58 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben weer klaar met dit spel. 300.000 kansen niet geen erin. Hij 3 kansen, 3-0. Aidsgrafspel.
Ik word er gewoon gek van. Ik kan m'n woede ook op niemand afreageren. Online spelen is gewoon aids. Ik moet iemand naast me hebben om een paar stompen te verkopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Standaard. De potjes zijn ook geeneens leuk omdat iedereen defensief speelt en maar loopt te draaien en keren.
Niet.. efficiency. En die Benfieka spelers hadden veel meer geel verdiend. Oscar krijgt geel voor een schouderklopje, die mongol van een matic vliegt er 13x lomp in en krijgt niks.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vieze Chelski wat wederom onterecht een finale wint
Ok VDM.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet.. efficiency. En die Benfieka spelers hadden veel meer geel verdiend. Oscar krijgt geel voor een schouderklopje, die mongol van een matic vliegt er 13x lomp in en krijgt niks.
Ik mis de one vs one games van vorig jaar. Daar kon je altijd even lekker iemand vernederen, was goed voor het zelfvertrouwen en waren goud-zilver teams nog leuk omdat je ook tegen dat soort teams kwam.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik word er gewoon gek van. Ik kan m'n woede ook op niemand afreageren. Online spelen is gewoon aids. Ik moet iemand naast me hebben om een paar stompen te verkopen.
Omdat je ongelijk hebt ga je maar zo doenquote:
Ik zou de console door het raam van de buren smijten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:02 schreef dion_v_k het volgende:
Ik scoor net een goaltje hoor![]()
![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/157258902
![]()
![]()
![]()
Stuur dat naar AirJapes..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:02 schreef dion_v_k het volgende:
Ik scoor net een goaltje hoor![]()
![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/157258902
![]()
![]()
![]()
Hoe die keeper naderhand in de lucht kijkt, zo van; Godverdommeeee *zucht*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou de console door het raam van de buren smijten.
quote:
Prijzen worden toch alleen maar hogerquote:
Abramovic als verlegen jongen... ja paultjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was zo mooi. Abramovic stond als zo'n verlegen jongetje erbij, en stiekem wilde hij ook even de beker vasthouden. Drogba
Ik moet altijd zo hard lachen om die Low-hanging Fruit.quote:
ZO STOND HIJ ERBIJ TOEN JAquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Abramovic als verlegen jongen... ja paultje![]()
Ok.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ZO STOND HIJ ERBIJ TOEN JA
Rotte vent
Ik moet dit weekend juist super veel lerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ok.
Mja ik ga slapen, morgen vroeg eruit en zaterdag hele dag zuipen dus moet topfit zijn
Houdoe gasten
Hij is nu uit packs en dalen zal hij dan niet zo veel meer, lijkt me...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:11 schreef Bmo89 het volgende:
Gaat motm ivanovic nog stijgen denken jullie. zit nu op 230k op ps3
Happy kitty sleepy kitty Pur pur purrrrrrrquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:09 schreef vandermar het volgende:
Soft kitty warm kitty little ball of flur.
Slapen, tabé
Ok walking beertenderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ok.
Mja ik ga slapen, morgen vroeg eruit en zaterdag hele dag zuipen dus moet topfit zijn
Houdoe gasten
Prachtige wedstrijd ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was zo mooi. Abramovic stond als zo'n verlegen jongetje erbij, en stiekem wilde hij ook even de beker vasthouden. Drogba
Lapoquote:
Hij betaalde er ten slotte voorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Picsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:44 schreef Zhano het volgende:
Mogguh. Lekker met n harde Tokkel voor Ned 1
Arsenal heeft meer prijzen geloof ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
je mag niets tegen hem over chelsea zeggen dan begint hij meteen over arsenal en prijze
was alleen PC en PS3 (quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van 7-8 maar ik had nergens last van. Refreshen?
Het is met andere websites nu ook hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:27 schreef Zhano het volgende:
Dan zou ik zeggen dat het aan de EA kant ligt...
Spyware in je browserquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is met andere websites nu ook hetzelfde liedje.
Godver die prijs is wel flink gestegen zeg...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen neus en lippen door even 45K winst gepakt. Lekker
Godver dan is hij weer flink gestegenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker, volgende week weer hetzelfde doen zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Na elk happy hour denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker, volgende week weer hetzelfde doen zeker?
Wel heel veel risicoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na elk happy hour denk ik
Nu 1 voor 420 gekocht, voor 449 te koop. 7K netto winst zou dat op moeten leveren. Leuker dit dan aantobben met fitnesskaartjes.
Ongelooflijk he, ik dacht dat het de zoon van Torres was ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Oh je hebt Molfan geblokkeerd.quote:
In het ergste geval heb ik m voor 420K gekocht. Min de 45K winst van vannacht is 375K. Zou ik geen moeite mee hebben. Als Fellaini, Vertonghen en Cazorla binnengehaald zijn, zou ik nog 1.2 miljoen moeten hebben voor de volgende TOTSquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel heel veel risico
Ik denk dat er dinsdag nog wel een happyhour komt, dan sla ik mijn slag.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:12 schreef Thorb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hufterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, die Molfan. Heb m geblockt, nu hoef ik z'n dagelijkse portie flauwekul niet meer te lezenquote:![]()
En je wisselgeld geef je dan aan mij?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het ergste geval heb ik m voor 420K gekocht. Min de 45K winst van vannacht is 375K. Zou ik geen moeite mee hebben. Als Fellaini, Vertonghen en Cazorla binnengehaald zijn, zou ik nog 1.2 miljoen moeten hebben voor de volgende TOTS
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hufter
[..]
Nee, die Molfan. Heb m geblockt, nu hoef ik z'n dagelijkse portie flauwekul niet meer te lezen
Over geld gesproken... Al klaar met de unibet bonus?quote:
Abbonement gekocht voor 1,70 per maand. Heb er nu al meer plezier van dan bijvoorbeeld de garderobe betalen bij een kroegquote:
Geilquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
En geen reclame, en een prive forum voor de elite.
Zijn daar dan ook meer vrouwen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
En geen reclame, en een prive forum voor de elite.
Blote vrouwen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof je het zelf. Ze lezen het gewoon hoor allang opgemerktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:23 schreef Thorb het volgende:
Die Molfan steeds reageren op Toefjes en Patje terwijl ze het niet kunnen lezen
Ja joh, was binnen een week al klaar toen. Iets van 110/120 winst gepakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over geld gesproken... Al klaar met de unibet bonus?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:23 schreef Thorb het volgende:
Die Molfan steeds reageren op Toefjes en Patje terwijl ze het niet kunnen lezen
Ik zit op 34%, maar mijn saldo is 170 euro nu. dus als ik terugval naar 150, zit ik sowieso op 37%. Staat nog een tientje op Nadal to win Roland Garros. Hoef nog maar 394 euro in te zetten tot ik klaar ben. Dat zal een extratje worden op het salaris van juni. Lekker, zo een maand na het vakantiegeldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:25 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ja joh, was binnen een week al klaar toen. Iets van 110/120 winst gepakt.
Gratis geldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit op 34%, maar mijn saldo is 170 euro nu. dus als ik terugval naar 150, zit ik sowieso op 37%. Staat nog een tientje op Nadal to win Roland Garros. Hoef nog maar 394 euro in te zetten tot ik klaar ben. Dat zal een extratje worden op het salaris van juni. Lekker, zo een maand na het vakantiegeld
Denken dat Nadal Roland Garros wintquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit op 34%, maar mijn saldo is 170 euro nu. dus als ik terugval naar 150, zit ik sowieso op 37%. Staat nog een tientje op Nadal to win Roland Garros. Hoef nog maar 394 euro in te zetten tot ik klaar ben. Dat zal een extratje worden op het salaris van juni. Lekker, zo een maand na het vakantiegeld
Wie dan wel?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:30 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Denken dat Nadal Roland Garros wint
Heb die keuze gemaakt toen Djokovic een blessure kreeg en verloor van Dimitrov. Straks worden de wedstrijden langer en de tegenstanders beter. Ik zou niet weten wie in staat is Nadal op gravel te verslaan. Murray bakt er tot nu toe weinig van, en Federer is over zijn top heen. Wie denk jij dan dat er gaat winnen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:30 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Denken dat Nadal Roland Garros wint
Nadal is ook een tijdje eruit geweest met een blessure, denk niet dat het bevorderlijk is voor die lange wedstrijden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb die keuze gemaakt toen Djokovic een blessure kreeg en verloor van Dimitrov. Straks worden de wedstrijden langer en de tegenstanders beter. Ik zou niet weten wie in staat is Nadal op gravel te verslaan. Murray bakt er tot nu toe weinig van, en Federer is over zijn top heen. Wie denk jij dan dat er gaat winnen?
jij weet niets van tennis rijstquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:34 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Nadal is ook een tijdje eruit geweest met een blessure, denk niet dat het bevorderlijk is voor die lange wedstrijden.
We zullen het zien. Als al deze voorbeschouwingen gecombineerd worden, kan er ook een hele verrassende winnaar uitkomen, uit de categorie Del Potro, Tsonga, Wawrinka of iets dergelijks. Het is in elk geval prettiger om voor Nadal te wedden, dan tegen hem is mijn ervaringquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:34 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Nadal is ook een tijdje eruit geweest met een blessure, denk niet dat het bevorderlijk is voor die lange wedstrijden.
Absoluut hij is zeker een kanshebber. Maar persoonlijk denk ik als Djokovic zijn niveau haalt hij over Nadal heen walst.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zullen het zien. Als al deze voorbeschouwingen gecombineerd worden, kan er ook een hele verrassende winnaar uitkomen, uit de categorie Del Potro, Tsonga, Wawrinka of iets dergelijks. Het is in elk geval prettiger om voor Nadal te wedden, dan tegen hem is mijn ervaring
Het is ook maar een tientje hoor die ik heb ingezet, is vooral voor het kijkplezier. Zo ben je toch weer 2 weken zoetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:39 schreef detennismaster het volgende:
Tennisdiscussies hierzo, interesting.
Maar nee hoor Nadal en Djokovic zitten zooooo dicht bij elkaar. Het ligt heel erg aan de loting. Zoals Federer deze week is teruggekomen in Rome maakt hij gewoon weer kans. Niet normaal hoe hij staat te spelen. Het zal wel door zijn nieuwe kapsel komen.Murray kan je afschrijven voor RG. De kans is groot dat hij niet mee doet.
Als hij zijn lijn van deze week doortrekt maakt hij zeker kans.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is ook maar een tientje hoor die ik heb ingezet, is vooral voor het kijkplezier. Zo ben je toch weer 2 weken zoetvolg het niet erg op dit moment, zou wel heel vet zijn als de oude baas nog 1 keer RG zal pakken, daar heb ik wel een tientje voor over. Iedereen gunt het m wel denk ik
Ik weet de odd niet hoor, maar het kan daarnaast toch een prima bet zijn ook al liggen Djoko en Nadal dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is ook maar een tientje hoor die ik heb ingezet, is vooral voor het kijkplezier. Zo ben je toch weer 2 weken zoetvolg het niet erg op dit moment, zou wel heel vet zijn als de oude baas nog 1 keer RG zal pakken, daar heb ik wel een tientje voor over. Iedereen gunt het m wel denk ik
Ik begin een beetje zenuwen te krijgen voor half 2. Ik blijf sommige vragen echt heel moeilijk vinden.quote:
Welk examen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik begin een beetje zenuwen te krijgen voor half 2. Ik blijf sommige vragen echt heel moeilijk vinden.
Ik heb veel geoefend dus meer kan ik niet doen. Denk dat het wel gaat lukken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik begin een beetje zenuwen te krijgen voor half 2. Ik blijf sommige vragen echt heel moeilijk vinden.
Ik heb ook wel veel geoefend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb veel geoefend dus meer kan ik niet doen. Denk dat het wel gaat lukken.Ook als iets niet in het antwoordmodel staat, kan het nog goed zijn hè
Ik heb Wawrinka in die davis cup wedstrijd tegen Haase gezien. Maar wat een briljante tennisser is dat zegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als hij zijn lijn van deze week doortrekt maakt hij zeker kans.
Edit: En dan heb je het groepje erachter met Berdych, DelPo, Tsonga, Ferrer en WaWa maar die zie ik niet all the way gaan. Puur omdat het een major is en de big4 zo ongelooflijk moeilijk te verslaan is in best of 5 sets.
Klopt hele goede speler, maar zelfs in absolute topvorm verliest hij van Federer, Nadal en Djoko.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Wawrinka in die davis cup wedstrijd tegen Haase gezien. Maar wat een briljante tennisser is dat zegIk denk dat hij iedereen zou kunnen verslaan, als je naar het technische gedeelte kijkt. Alleen is hij mentaal minder sterk. Die backhand van hem, echt, zo vreselijk goed
Als hij de mentale capaciteiten van Nadal of Djokovic zou hebben dan weet ik het niet hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt hele goede speler, maar zelfs in absolute topvorm verliest hij van Federer, Nadal en Djoko.
Een rit van 2 uur waar ik normaal 20 minuten over doe.quote:
Maccie gedaan fftjes? Of KFCtje?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een rit van 2 uur waar ik normaal 20 minuten over doe.
Ja maar die heeft die niet, daarom verliest hij. En het voetenwerk van Nadal en Djokovic is ook nog wel wat beter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als hij de mentale capaciteiten van Nadal of Djokovic zou hebben dan weet ik het niet hoor
waarom?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval een vraag over de hypotheekrente verwachten.
Klopt, daar heb ik ook al het één en ander over opgezocht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval een vraag over de hypotheekrente verwachten.
Erg actueel en het komt in meerdere examens voor. Ik heb zo'n gevoel dat het de betoogvraag is.quote:
Omdat het actueel was in die tijd maar dan kan je ook iets over crisis, AOW, pensioenfondsen etc verwchten.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Erg actueel en het komt in meerdere examens voor. Ik heb zo'n gevoel dat het de betoogvraag is.
Alle informatie wordt dan toch gegeven dusja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik ook al het één en ander over opgezocht.
Nou ik hoop het niet. Die betoogvraag was helemaal kut.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:06 schreef Thorb het volgende:
Hopelijk is het examen net zoals 2011-2 trouwens, die is echt chill
De Mediamarkt man komt een keer langs met zijn tandenborstel en meteen weer ads
[ afbeelding ]
Bij dat betoog was veel meer mogelijk dan bij de antwoorden stond volgens mij. Het wordt bijvoorbeeld ook duurzamer doordat er een visquota komt, dat is best logisch volgens mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet. Die betoogvraag was helemaal kut.
Alles staat er in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Hebben jullie allemaal informatie in je GR staan?
Ik heb wat uit het economie topic gehaald van fok maar het past er bij mij lang niet allemaal op. Gebruik het waarschijnlijk toch niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Hebben jullie allemaal informatie in je GR staan?
Antwoordenmodellen. Ik had mijzelf maar 1 punt gegeven, terwijl ik het nog best logisch vond.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij dat betoog was veel meer mogelijk dan bij de antwoorden stond volgens mij. Het wordt bijvoorbeeld ook duurzamer doordat er een visquota komt, dat is best logisch volgens mij
2011-2 is echt het kutste examen wat ik heb geoefendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:06 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb er helemaal niets in staan, omdat het denk ik niet nodig is. Die oude examens vragen ook zelden een begrip.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb wat uit het economie topic gehaald van fok maar het past er bij mij lang niet allemaal op. Gebruik het waarschijnlijk toch niet.
Same herequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er helemaal niets in staan, omdat het denk ik niet nodig is. Die oude examens vragen ook zelden een begrip.
Ik had 2 vragen wel eens in een toets gehad, maar ging net die even maken en zit dan wel tussen de 8 en de 9. Lekker weinig rekenwerkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
2011-2 is echt het kutste examen wat ik heb geoefend
Ja, dat is dus kutquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had 2 vragen wel eens in een toets gehad, maar ging net die even maken en zit dan wel tussen de 8 en de 9. Lekker weinig rekenwerk
Examens zijn al jaren oudquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:16 schreef Thorb het volgende:
Over dat iets actueel is trouwens... bij Nederlands dachten mensen dat ook en toen kwam er een tekst uit 2009
economie = makkelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sukkeltjes maken nu Latijn en de bazen gaan zometeen aan economie.
Hyp. rente is al jaren actueel, zo ook AOW en vele andere onderwerpen die nu nog actueel zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Worden een jaar van te voren gemaakt hoor. Dus 1.5-1 jaar zou logisch zijn.
Sonicarequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:06 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme die prijs.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nu staan er geen kaarten meer onder de 450K op.
We hadden niet veel alternatieven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:37 schreef Toefjes het volgende:
Willems afgevallen voor Oranje onder de 21Zou Bert al door hebben dat hij een gigantische blunder gemaakt heeft door hem op te stellen tijdens het EK?
Buttner!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We hadden niet veel alternatieven.
Boumaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We hadden niet veel alternatieven.
Over 6 dagen is het weer woensdag Maver. Komt goedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:40 schreef Maver24 het volgende:
goedemorgen
Ik had wel een idee dat ik die TOTS spelers op een woensdagavond moest kopen, alles stijgt maar verder, goffer
abonnequote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over geld gesproken... Al klaar met de unibet bonus?
[..]
Abbonement gekocht voor 1,70 per maand. Heb er nu al meer plezier van dan bijvoorbeeld de garderobe betalen bij een kroeg
Mathijsenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef Toefjes het volgende:
Als BMI zelfs op LB kan spelen kan elke CB daar spelen
Ik heb een fout gemaaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:41 schreef poker4lifee het volgende:
morgen
[..]
abonne
En @Molfan, FYI: medicijnen hoor je in te nemen
Ja, die had ik toen het liefste op LB gezien. Daarna Buttner. Onbegrijpelijke keuzes waren dat, geloof dat Bert zijn medicijnen toen ook niet ingenomen had. Wat een idioot.quote:
Ik heb Bert ook geblokkeerd op FOK!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die had ik toen het liefste op LB gezien. Daarna Buttner. Onbegrijpelijke keuzes waren dat, geloof dat Bert zijn medicijnen toen ook niet ingenomen had. Wat een idioot.
Wel als jij begint te zeiken over het beleid etc ja..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
je mag niets tegen hem over chelsea zeggen dan begint hij meteen over arsenal en prijze
BMI was dan ook in de jeugd een linksbackquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef Toefjes het volgende:
Als BMI zelfs op LB kan spelen kan elke CB daar spelen
In de wandelgangen noemen ze hem ook Bert van Voorvochtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb Bert ook geblokkeerd op FOK!
Mafkees.
Dan mag ook niemand kritiek hebben op Ajax? Ook al zouden ze elk jaar 100 miljoen uitgevenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel als jij begint te zeiken over het beleid etc ja..
Dat doe je goed zeg, zeker bij het uur gehaald gister voor 200k ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen
Geen idee hoe, maar mijn internet lijkt weer gefixed. Gisteren Jantje Vertonghen voor 200k gekocht, zie nu dat hij al 300k is
Ja, ik had 'm vrij snel binnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat doe je goed zeg, zeker bij het uur gehaald gister voor 200k ?
Gewoon verkopen en bij het volgende HH weer terugkopen. Heb zelf zo 60K op Benteke gepakt. Was wel nodig, want heb voor 100K aan packs geopend. Autist als ik ben wil ik dat weer terug verdienen, anders slaap ik niet goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, ik had 'm vrij snel binnen
Die 100k winst is trouwens een leuk weetje, maar ik heb er niks aan. Denk dat ik 'm ga houden
E: Ivanovic wordt ook alleen maar duurder
Da's inderdaad een goede tip. Maar de tijd dat ik een beetje van het ene HH naar het andere leefde, is wel een beetje voorbijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon verkopen en bij het volgende HH weer terugkopen. Heb zelf zo 60K op Benteke gepakt. Was wel nodig, want heb voor 100K aan packs geopend. Autist als ik ben wil ik dat weer terug verdienen, anders slaap ik niet goed.
Jawel maar de manier waarop jij kritiek hebt is vaak echt van ja arsenal is geweldig die geven geen centjes uit..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan mag ook niemand kritiek hebben op Ajax? Ook al zouden ze elk jaar 100 miljoen uitgeven
Al met Ivanovic gespeeld?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, ik had 'm vrij snel binnen
Die 100k winst is trouwens een leuk weetje, maar ik heb er niks aan. Denk dat ik 'm ga houden
E: Ivanovic wordt ook alleen maar duurder
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel maar de manier waarop jij kritiek hebt is vaak echt van ja arsenal is geweldig die geven geen centjes uit..
Een potje, tegen een tegenstander die het bij de rust voor gezien hield. Stond 4-0. Geen graadmeter dus.quote:
Jawel. Lege pakjes verkopen ze immers niet. De duurste waren Wallcott en Muller. Wat dat betreft was het +2000 coins kaartje dat er in zat net zo waardevol.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's inderdaad een goede tip. Maar de tijd dat ik een beetje van het ene HH naar het andere leefde, is wel een beetje voorbij
Zat er niks in je packs dan?
Ik heb oor- en voorhoofdholte ontsteking. En mijn tandvlees is ook ontstoken volgens de tandarts. heb een ontstoken hoofd dusquote:
Gerrard IF ook wel aardig?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Maver24 het volgende:
Ivanovic wel gehaald gisteravond, die wordt inderdaad nu ook duurder, ik twijfel trouwens wie ik op CDM ga neerzetten naast Arteta. TOTS Carrick of TOTS Fellaini,
Dat is toch niet zon moeilijke keuze?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Maver24 het volgende:
Ivanovic wel gehaald gisteravond, die wordt inderdaad nu ook duurder, ik maver trouwens wie ik op CDM ga neerzetten naast Arteta. TOTS Carrick of TOTS Fellaini,
Beterschapquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb oor- en voorhoofdholte ontsteking. En mijn tandvlees is ook ontstoken volgens de tandarts. heb een ontstoken hoofd dus
Oke. Dat noem ik bijna niksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel. Lege pakjes verkopen ze immers niet. De duurste waren Wallcott en Muller. Wat dat betreft was het +2000 coins kaartje dat er in zat net zo waardevol.
Die jasquote:
Is hij voor Ajax?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Djeetje het volgende:
Er traint ook nu aldoor een zon jongen mee van een andere club (die lager speelt) en hij maakt al ruzie met iedereen niemand mag hem ook.
Hij gaat in duscussie als iemand wat tegen hem zegt.
Ben je nieuw verpest je het nu al voor je zelf, omdat je denk dat je de beste bent
Arteta heeft maar 77 defending dus ik moet naast hem wel iemand hebben staan die 85+ defending heeft, Gerrard heeft maar 80 defending en TOTS Carrick 86 defendingquote:
Het is ook moeilijk om als supertalent in een kneuzenteam mee te spelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Djeetje het volgende:
Er traint ook nu aldoor een zon jongen mee van een andere club (die lager speelt) en hij maakt al ruzie met iedereen niemand mag hem ook.
Ben je nieuw verpest je het nu al voor je zelf, omdat je denk dat je de beste bent
Je krijgt altijd ruzie met mensen die eigenlijk heel veel op jezelf lijken zegt menquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Djeetje het volgende:
Poe....dan kan het vanaf nu alleen maar beter gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb oor- en voorhoofdholte ontsteking. En mijn tandvlees is ook ontstoken volgens de tandarts. heb een ontstoken hoofd dus
Scheelt toch wel wat hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Toch wel, Carrick is namelijk een heel stuk goedkoper en heeft ook zeer goede stats
Gates heeft SWAG op die fotoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Dat noem ik bijna niks
[..]
Die jasHet lijkt verdomme wel een Obersturmbannfuhrer...ofzoiets.
Fellaini, Benteke en Vertonghen zijn spelers waar ik sowieso mee ga spelen Cazorla 80% zeker. Ik sluit niet uit dat ik Fellaini ooit als CAM ga gebruiken, omdat ik heel graag cross. Met 3 beestachtige koppers voor de goal zou dat echt briljant zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Toch wel, Carrick is namelijk een heel stuk goedkoper en heeft ook zeer goede stats
Das Ps3 neem ik aanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTS Cazorla voor 438k BIN. Ik ben enorm aan het maveren nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |