PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
moet jij dan geen examens maken jongequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
Kan echt niet wachten tot dat die nieuwe xbox uitkomt en fifa 14.
Ga die hele fifa handelen, reviews maken en squidbuilders.
En aan het eind een super team maken met TOTS spelers.
Eigenlijk zijn die het alleen waard.
Doe Nasri danquote:
Ja, ik heb echt niks met Menezquote:
Maveren over de kwaliteiten van Nasri.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt niks met Menez![]()
Ik vind het wel een tof team, alleen Nasri en Menez maver ik over
Ik heb Nasri nu al een maand op CAM staan, begint wat saai te wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maveren over de kwaliteiten van Nasri.
Beter post je het team ook danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Dit team is gewoon zo overpowered, dat is gewoon niet normaal meer.Iedereen presteert gewoon zo goed, het lijkt wel alsof ze een extra boost krijgen, want ze rennen echt naar hun directe tegenstander toe alsof ze voor hun leven spelen. Abate maakt de ene naar de andere goal. Pato is veruit de beste CAM die ik gehad heb (ja ook beter dan Götze
).
![]()
[ afbeelding ]
Er stonden eerst wat cijfertjesquote:
Die verdediging heb ik ook in een team, Bizar sterkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
Dit team is gewoon zo overpowered, dat is gewoon niet normaal meer.Iedereen presteert gewoon zo goed, het lijkt wel alsof ze een extra boost krijgen, want ze rennen echt naar hun directe tegenstander toe alsof ze voor hun leven spelen. Abate maakt de ene naar de andere goal. Pato is veruit de beste CAM die ik gehad heb (ja ook beter dan Götze
).
![]()
[ afbeelding ]
Standaard is het niet eens, want ik kom deze spelers best weinig tegen in tegen stelling tot BPL en Bundesliga teams.quote:
Lloris zou nog een upgrade kunnen zijn ja, maar Marchetti is echt een top keeper geweest voor mij. Ik heb hem vanaf het begin van FIFA13 al.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die verdediging heb ik ook in een team, Bizar sterkWel Lloris als keeper in dat team.
Ik vind je team echtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef detennismaster het volgende:
Nog 560K voor TOTS Benteke, Hazard, IF Aguilar en IF Vertonghen.
[ afbeelding ]
Ja naja vooral dat het allemaal net niet lekker doorspeeldequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:21 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had echt hele erg last van lag rick, jij ook??
Nee maar echt lagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja naja vooral dat het allemaal net niet lekker doorspeeldeWerd het spel heel sloom van
Beetje, maar niet heel ergquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar echt lagAls in het happeren van het beeld etc
O, ik ga even potje online doen misschien zit ons vader wel te downloaden en lag het daaraan. Toch GGquote:
Ja je was weer eens veel beter GGquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O, ik ga even potje online doen misschien zit ons vader wel te downloaden en lag het daaraan. Toch GG
Was ook wel het betere team hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja je was weer eens veel beter GG
Belgie viel me wel tegenquote:
Ik speel ook alleen H2H, dus ben hier aan gewendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik begrijp wel waarom het zo sloom aanvoeldeVerschil tussen H2H en Fut
Verklaart ook waarom jij altijd mijn aanvallen al doorziet, gaat gewoon te traag
Kompany, alleen al om het prijsverschil en de workrates.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef detennismaster het volgende:
Kompany of IF Vertonghen? Ik heb te weinig wedstrijden met beide gespeeld om een goed oordeel te kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |