Je bent autistquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
Nu ook weer geen zoom op D16 en D8
Ben ik de enige autist die het opvalt?
Nee, is inderdaad hinderlijk. Terwijl ze allemaal extra camera's hebben voor een '3d effect'quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
De rest haalt z'n ogen niet van het topic af waarschijnlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
Optimisme en gekleurde meningen vieren het hoogtij bij de commentatoren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
"Dit kan niet meer fout gaan", ze hebben Taylor nog nooit zien spelen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
De rest haalt z'n ogen niet van het topic af waarschijnlijk
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef Zorro het volgende:
Als Visschraper en Nieuwlaat zeggen dat het niet meer fout kan, dan weet je dat het fout gaat...
Die 160 finish net, dat was toch briljant.quote:
Heeft Van Gerwen wel de intelligentie om spanning te voelen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Taylor heeft zijn zenuwen veel beter onder controle zo te zien
Want dat maakt uit?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:13 schreef Shreyas het volgende:
En gelukkig ook met 2 legs verschil gewonnen
Goed gevondenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef Silfen het volgende:
Van Gerwen is weer een paar pondjes rijker.
Duidelijk gevalletje bipolaire stoornis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:13 schreef Shreyas het volgende:
En gelukkig ook met 2 legs verschil gewonnen
Dat zou kut zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Het is wachten tot RTL het afkapt om die kut marcel met zijn kut gezever te tonen..
Net als de EL finale. Ik heb de huldiging gemist omdat ik geen zin meer had in reclamequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Het is wachten tot RTL het afkapt om die kut marcel met zijn kut gezever te tonen..
Que?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Bij deze dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Mag ik ook een leven hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]leef jij ook nog, denk je bent ontvoerd en in 4 sporttassen gestopt.
Schrijf dat maar op je CVquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef ejfaar het volgende:
De TS van het topic waarin MVG de PL-titel pakt
Hierquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef ejfaar het volgende:
Waar zijn die gasten die zeiden dat MVG zou verliezen?
darts leeft niet op de FPquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef Hi_flyer het volgende:
Trouwens, blauwen hier, regel es snel een FP-bericht!
Die Shreyas is hem ook al gepeerd, echte joodquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef ejfaar het volgende:
Shreyasquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die Shreyas is hem ook al gepeerd, echte jood![]()
GVD heerlijke finale zeg, genieten.
nee van die andere faaldarterquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ben jij niet geïnteresseerd in de analyse van co stompe dan?
Die dacht ook tot aan het laatste fluitsignaal van de kampioenswedstrijd dat we het niet zouden reddenquote:
Ah, multitasken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Huiswerk, heb het allemaal vanaf de bank gevolgd.
Nee man dit is juist authentiek, past toch bij hem, laat toch gaan johquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef OverRated het volgende:
MVG's Engels blijft huilen. Hij kan beter eens een cursus nemen voor het volgende grote toernooi begint
In vergelijking met Barney vind ik zijn Engels nog geen eens zo slecht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef OverRated het volgende:
MVG's Engels blijft huilen. Hij kan beter eens een cursus nemen voor het volgende grote toernooi begint
Ach ja, op zich. Heeft ook wel wat hequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee man dit is juist authentiek, past toch bij hem, laat toch gaan joh
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In vergelijking met Barney vind ik zijn Engels nog geen eens zo slecht.
Haha.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Stompe in combinatie met Ronald Scholten vind ik wel wat hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Paul99 het volgende:
Kan die Stompe niet gewoon van de buis geschopt worden. Wat een irritante kerel zeg...
Make that the cat wise, maar dan in het echt.quote:
Inderdaad. Die verkrachting ok, maar zo lullig doen tegen Barney dat kon echt dus niet door de beugel.quote:
Dat was zo'n onzin. Barney negeerde Taylor eerst en toen Taylor daarna boos deed had hij het opeens gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Die verkrachting ok, maar zo lullig doen tegen Barney dat kon echt dus niet door de beugel.
Toen heeft ie af gedaan bij mij.
Mooi dat MVG hem die 160 liet gooien en nog mooier dat ie hem met Taylor op tops uitgooit met 132
En dat Engels is echt om je te schamen![]()
Dat interview daarna was ook priceless.quote:
twitter:SkySportsDarts twitterde op donderdag 16-05-2013 om 23:21:39STATS! MVG averaged 103, hit nine 180's, had a 38% checkout ratio and a high finish of 132 in that sensational win. reageer retweet
Wat valt er te lachen, die man is een baas pur sang. Hij tikt een 180'er en onderwijl neukt hij je schoonmoeder.quote:
quote:
heeft net als z'n pa een hoofd dat een stuk smaller is dan die van de gemiddelde darter.quote:
Ik heb gewon heel de wedstrijd meegepost hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef ejfaar het volgende:
Precies en normaal blijft en niet zoals Barney overdreven zich als " the legend " al vroeg gaat dopen om maar een gimmick te hebben. Ik vind trouwens dat Barney maar wat minder hoog van de toren moet blazen gezien zijn constante verlies tegen Taylor. Ik bedoel daarmee dat Taylor zo langzamerhand in zijn nadagen zit is als groot kampioen, en dan nog heeft Barney de grootste moeite van hem te winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:42 schreef Joene het volgende:
Wat een onwijze BAAS is die van Gerwen.
Ik zeg die gaat Barney dik voorbijstreven in titels.
Barney geeft sowieso snel op . Je ziet altijd bij hem de frustratie ook zo duidelijk dan weet je genoeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Die jongen is mentaal ongelooflijk. Als je op een gegeven moment 5-2 achterstaat...en dan terugkomt tot 5-7. Pfff...
Barney had het allang opgegeven.
Afgelopen week No Country for Old Men gezien. Volgens mij heeft Javier Bardem zijn moeder gedaan.quote:
Barney kon in zijn beginjaren twee grote titels per jaar winnen, later kwamen de IDL en WDT daarbij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:42 schreef Joene het volgende:
Wat een onwijze BAAS is die van Gerwen.
Ik zeg die gaat Barney dik voorbijstreven in titels.
Barney bleef nu anders tot het laatst toe gewoon keihard doorspelen. Nog opweg voor een 9-darter terwijl hij al 6-3 achterstond ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Barney geeft sowieso snel op . Je ziet altijd bij hem de frustratie ook zo duidelijk dan weet je genoeg.
Net als ongeveer het hele spelersveld. Je wilt toch niet zeggen dat van Gerwen een walk-over had. En die jongen wordt momenteel toch echt als, met afstand, de beste darter van de wereld gezien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies en normaal blijft en niet zoals Barney overdreven zich als " the legend " al vroeg gaat dopen om maar een gimmick te hebben. Ik vind trouwens dat Barney maar wat minder hoog van de toren moet blazen gezien zijn constante verlies tegen Taylor. Ik bedoel daarmee dat Taylor zo langzamerhand in zijn nadagen zit is als groot kampioen, en dan nog heeft Barney de grootste moeite van hem te winnen.
MvG staat bovendien al veel jonger aan de top.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:46 schreef glaciest het volgende:
[..]
Barney kon in zijn beginjaren twee grote titels per jaar winnen, later kwamen de IDL en WDT daarbij.
Tegenwoordig zijn er jaarlijks 8 majors te winnen in de PDC, 9 als je de World Cup meetelt.
Dus dat MvG Barney voorbij gaat streven qua aantal titels lijkt me logisch.
ik heb ook gekeken en ik weet wat Barney gooide gister.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Barney bleef nu anders tot het laatst toe gewoon keihard doorspelen. Nog opweg voor een 9-darter terwijl hij al 6-3 achterstond ofzo.
Stierenpoep dus. De laatste anderhalf jaar heeft hij daar behoorlijke stappen in gemaakt.
Nou misschien moet je dan vaker gaan kijken, want dat is dus simpelweg al een heel poosje niet meer zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ook gekeken en ik weet wat Barney gooide gister.
ik vind vooral dat zn dubbels ernstig beter zijn , maar hij is nog steeds degene die sneller zn kop laat hangen dan ander.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dat is dus simpelweg al een heel poosje zo.
Ik vind toch echt van wel, zie je vooral aan z'n houding, mimiek en uitstraling. Het is al een stuk beter dan het geweest is, dat zeker!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou misschien moet je dan vaker gaan kijken, want dat is dus simpelweg al een heel poosje niet meer zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |