Ongelooflijk hequote:Op maandag 20 mei 2013 00:50 schreef DO2 het volgende:
Wat The Beatles hebben gedaan is eigenlijk niet van deze wereld.
Tegenwoordig is het al heel wat als een band elke 3 jaar met een goed album op de proppen komt.
Je moet voor de gein eens op Allmusic kijken wat The Beatles hebben voortgebracht in 7 tot 8 jaar tijd.
Klassieker na klassieker na klassieker. Voor elk jaar minstens 1. Volstrekte waanzin.
Gaat echt nooit meer gebeuren.
Het zal er wel mee te maken hebben dat ze minder lang hoefde te toeren. Plus de drugs, uiteraardquote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ongelooflijk he
Al valt me wel altijd op dat bands in die tijd bijna allemaal veeel productiever waren met vaak wel 2 albums per jaar en zo. Dat zie je ook niet meer. Komt dat door die tijd? Of waren ze gewoon allemaal beter en productiever dan hedendaagse artiesten? Of is het de drugs?
En vlak de singles, die puur werden geschreven om de honger van het publiek te stillen om niet telkens 6 hele maanden te hoeven wachten op een album, niet uitquote:Op maandag 20 mei 2013 00:50 schreef DO2 het volgende:
Wat The Beatles hebben gedaan is eigenlijk niet van deze wereld.
Tegenwoordig is het al heel wat als een band elke 3 jaar met een goed album op de proppen komt.
Je moet voor de gein eens op Allmusic kijken wat The Beatles hebben voortgebracht in 7 tot 8 jaar tijd.
Klassieker na klassieker na klassieker. Voor elk jaar minstens 1. Volstrekte waanzin.
Gaat echt nooit meer gebeuren.
Jij zal vast wel weten dat juist The Beatles tot mid-1966 non-stop aan het toeren waren.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het zal er wel mee te maken hebben dat ze minder lang hoefde te toeren. Plus de drugs, uiteraard
Jup, ik weet alle tourschema's van meer dan 25 jaar voor mijn geboorte.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En vlak de singles, die puur werden geschreven om de honger van het publiek te stillen om niet telkens 6 hele maanden te hoeven wachten op een album, niet uit.
[..]
Jij zal vast wel weten dat juist The Beatles tot mid-1966 non-stop aan het toeren waren.
Soms teveel ruimte. Je hoort het te vaak, platenmaatschappijen die een volledig afgewerkt album zijn releasedate maar blijven vooruitschuiven, tot het momentum compleet weg is.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:17 schreef DO2 het volgende:
De platenmaatschappijen wilden vooral zo snel mogelijk zo veel mogelijk verdienen aan de bands die een beetje populair werden, omdat ze ook wel begrepen dat die bands ieder moment uit elkaar konden vallen. Dus de druk was ook veel groter. De bands moesten ieder jaar wel met minimaal 1 album komen. Compleet andere tijd, natuurlijk. Nu krijgen bands alle ruimte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Norrage het volgende:
Zo, die nieuwe Anouk wordt alom gewaardeerd door iedereen, ook indie-liefhebbers op musicmeter. Wat vinden jullie??Het songfestival effect of iets anders?
Ik ga hem nu eens opzettenIk trek haar stem niet zo goed. Verder is het niet echt slecht of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb exact hetzelfde.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik trek haar stem niet zo goed. Verder is het niet echt slecht of zo.
For Bitter or Worse is verder best een leuk liedje. Maar het was beter geweest als het door iemand anders was gezongenquote:
Het viel me op dat Boys don't cry van The Cure zo erg op The Smiths lijkt qua stemquote:Op maandag 20 mei 2013 15:01 schreef Norrage het volgende:
Haar stem doet me trouwens enorm, enorm, bijna exact denken aan Janne Schra op dit album.(wat in ballad-modus ook zo'n enorm 13 in een dozijn is)
Wat is dit voor bruggetje?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het viel me op dat Boys don't cry van The Cure zo erg op The Smiths lijkt qua stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |