quote:
quote:
Well, that escalated quicklyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:52 schreef DO2 het volgende:
Oh jee, ik heb een kettingreactie veroorzaakt, geloof ik.
Wat een baasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Bill heeft overeenkomsten met Norrage!
Ja, dat zie ik nu ook in alle media staan maar dat is ook al echt zo lang bekend, zowel van die sample als van het betalen van Gotye. Journalistiek anno 2013.. Zucht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef Tchock het volgende:
*proest*
Horen jullie 'm? Het is Somebody That I Used to Know van Gotye. En Gotye is blijkbaar zo stom geweest om 45% van alle royalties te betalen voor dat sampletje, dus de nabestaanden van Luiz Bonf hebben al een miljoen gecasht hier mee
Is it a bird? Is it a plane? It's Potatowoman!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef DO2 het volgende:
Ja, zo kan het natuurlijk ook,. Wat een vreemde hoes eigenlijk, he.
ik snap de ophef sowieso niet. Is het bijzonder dat ie zich aan de regels heeft gehouden ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nu ook in alle media staan maar dat is ook al echt zo lang bekend, zowel van die sample als van het betalen van Gotye. Journalistiek anno 2013.. Zucht.
Ja, vanaf dag 1 al netjes royalties betaald (overbetaald weliswaar, maar dat geheel terzijde). Maar dat is blijkbaar nieuws.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik snap de ophef sowieso niet. Is het bijzonder dat ie zich aan de regels heeft gehouden ofzo?
Viel me laatst ook op inderdaad, de Volkskrant dacht dat de kaarten van Best Kept Secret al waren uitverkocht vrdat er berhaupt maar n naam bekend was gemaakt. En dat terwijl je nu, nu de hele line-up toch wel bekend is, je nog steeds kaartjes kunt kopen.....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Sowieso is zker op gebied van muziek, de journalistiek zo rot. En dan heb ik nog niet eens over dingen als OOR maar gewoon algemene kranten (die zichzelf kwaliteitskranten noemen) die zo vaak berichten posten die foutief zijn, uit de context gerukt of gewoon weken (of jaren zelfs in dit geval) te laat zijn.
Link? Haal je nu geen kranten door elkaar? VK vind ik de enige krant die het namelijk meestal wel goed doetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:03 schreef neohu het volgende:
[..]
Viel me laatst ook op inderdaad, de Volkskrant dacht dat de kaarten van Best Kept Secret al waren uitverkocht vrdat er berhaupt maar n naam bekend was gemaakt. En dat terwijl je nu, nu de hele line-up toch wel bekend is, je nog steeds kaartjes kunt kopen.....
Heb hem vast nog wel ergens liggen, dan maak ik even een fotootje!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Link? Haal je nu geen kranten door elkaar? VK vind ik de enige krant die het namelijk meestal wel goed doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |