Aah zo. Ik vind Watson zijn stem wel wat anders gebruiken. En de muziek zelf vind ik vooral niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zingen jammeren op precies dezelfde manier?
En ook te vinden op de alleraardigste DVD Fragments Of A Rainy Season. Volgens mij is dat concert ook in iets andere vorm op CD verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1991, van de uitstekende tribute-cd I'm Your Fan.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef methodmich het volgende:
Homer met een Mart Smeets-trui. Kan een goede uitzending worden.
Met het verhaal van antiheld Carl Verheijenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef methodmich het volgende:
Homer met een Mart Smeets-trui. Kan een goede uitzending worden.
quote:
quote:
Well, that escalated quicklyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:52 schreef DO2 het volgende:
Oh jee, ik heb een kettingreactie veroorzaakt, geloof ik.
Wat een baasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Bill heeft overeenkomsten met Norrage!
Ja, dat zie ik nu ook in alle media staan maar dat is ook al echt zo lang bekend, zowel van die sample als van het betalen van Gotye. Journalistiek anno 2013.. Zucht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef Tchock het volgende:
*proest*
Horen jullie 'm? Het is Somebody That I Used to Know van Gotye. En Gotye is blijkbaar zo stom geweest om 45% van alle royalties te betalen voor dat sampletje, dus de nabestaanden van Luiz Bonf hebben al een miljoen gecasht hier mee
Is it a bird? Is it a plane? It's Potatowoman!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef DO2 het volgende:
Ja, zo kan het natuurlijk ook,. Wat een vreemde hoes eigenlijk, he.
ik snap de ophef sowieso niet. Is het bijzonder dat ie zich aan de regels heeft gehouden ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nu ook in alle media staan maar dat is ook al echt zo lang bekend, zowel van die sample als van het betalen van Gotye. Journalistiek anno 2013.. Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |