quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:08 schreef Tchock het volgende:
Oh, Norrage haat het weer, hoor. Overhyped nog wel. Surprrrise. Is het ook pretentieus?
Hear, hear. De versie waar Buckley het van gejat heeft idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Hallelujah coveren staat synoniem voor pretentie volgens mij. Ik ben ook geen fan van de Buckley-versie. Beste versie vind ik van Jon Cale (velvet Underground)
Wut? Buckley gejat? Hoe dat zo? Die van Cale is toch enkel piano zonder gitaar, of haal ik dingen door elkaar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hear, hear. De versie waar Buckley het van gejat heeft idd.
Sorry, ik bedoelde geïnspireerd. De Cale versie was de 1e bekende cover, anders dan het origineel en voer voor alle herbewerkingen.quote:
Ohh, op die manier. Dat wist ik niet, geen idee hoe oud die van Cale is. Maar een mooie cover is het wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde geïnspireerd. De Cale versie was de 1e bekende cover, anders dan het origineel en voer voor alle herbewerkingen.
Die had ik er nog even tussen gesmokkeldquote:
1991, van de uitstekende tribute-cd I'm Your Fan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohh, op die manier. Dat wist ik niet, geen idee hoe oud die van Cale is. Maar een mooie cover is het wel.
Buckley, Watson...ik zie de overeenkomsten niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En het is natuurlijk ook jammer dat we hoogstwaarschijnlijk door Buckley nu met die wanker van een Patrick Watson opgescheept zitten.
Wanneer gaat die zwemmen?
Ze zingen jammeren op precies dezelfde manier?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Buckley, Watson...ik zie de overeenkomsten niet?
Aah zo. Ik vind Watson zijn stem wel wat anders gebruiken. En de muziek zelf vind ik vooral niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zingen jammeren op precies dezelfde manier?
En ook te vinden op de alleraardigste DVD Fragments Of A Rainy Season. Volgens mij is dat concert ook in iets andere vorm op CD verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1991, van de uitstekende tribute-cd I'm Your Fan.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef methodmich het volgende:
Homer met een Mart Smeets-trui. Kan een goede uitzending worden.
Met het verhaal van antiheld Carl Verheijenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef methodmich het volgende:
Homer met een Mart Smeets-trui. Kan een goede uitzending worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |