Dat heb ik dus ook waardoor ik er nooit echt in kon komen. Wel een paar hele toffe nummersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Ben zelf erg verdeeld over GKMC, er staan zowel hele goeie nummers op als bagger, naar mijn mening. De "singles" Poetic Justice, Swimming Pools vind ik erg sterk bijvoorbeeld
Vorig jaar was ook dan niet echt een bijstergoed Hip-Hop jaar. In andere muziek wel hoor. Maar bijvoorbeeld een Returnof4eva van Big K.R.I.T. uit 2011 was op alle fronten beter.quote:
Poetic Justice, door eerdergenoemde Drake.quote:
Ik vind de productie wat veilig en saai, zitten een paar hele matige beats tussen. Dan weet ik wel dat Kendrick zegt dat hij de beats lowkey wilde houden omdat het dan niet ten koste van het lyricisme gaat, maar dat was bij Illmatic toch ook niet zo, of bij Internal Affairs? Meer lyricaal dan dat ga je het niet krijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:26 schreef DO2 het volgende:
Vind alle nummers erg sterk, eigenlijk. Staat echt geen zwak nummer op, hoor.
En wat is er in vredesnaam mis met de productie? Klinkt toch erg verzorgd, als je het mij vraagt.
Het enige smetje op die plaat zijn misschien de skits... Die halen de flow er wel een beetje uit.
Maar ook daar kan ik prima mee leven.
Mede omdat de skits een toegevoegde waarde hebben in het verhaal dat vertelt wordt.
Hmm kan ik begrijpen, weet niet wat je Hip-Hop verleden is verder, maar als je geen pure Hip-Hop luisteraar bent kan ik dat zeker begrijpen. Ik vind zelf overigens GKMC behoorlijk eentonig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:44 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik vind Illmatic eigenlijk een tikkie ééntonig. Erg goed hoor, daar niet van. Maar een tikkie eentonig
Ah dan begrijp ik het ja, binnen een paar jaar vind je Illmatic wss de beste hiphop plaat die er is dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:20 schreef Bol_Wan het volgende:
Hip-hop verleden.. Ik ben eigenlijk pas sinds een jaar ofzo wat dieper in de hiphop gaan duiken. Sinds El-P en Killer Mike die geweldige platen uitbrachten, om precies te zijn..
Dream-dance.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:48 schreef Norrage het volgende:
Zo dit is best fijne muziek zeg! Staan op BKS, dus ging dit eens luisteren, echt heel goed
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef Tchock het volgende:
*proest*
Horen jullie 'm? Het is Somebody That I Used to Know van Gotye. En Gotye is blijkbaar zo stom geweest om 45% van alle royalties te betalen voor dat sampletje, dus de nabestaanden van Luiz Bonfá hebben al een miljoen gecasht hier mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |