Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef InfinityEdge het volgende:
Ik vind het nu maar irritant worden, elke keer dat Euphoria deuntje (?) voor elke act
Oh, ik dacht al. Die heeft geen vagina meer maar een groot gapend gat waar je je hele huisraad in kan bewarenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
GROOTGEBRACHT, niet gebaard off course
Met dat worteltaartmens inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit kinderprogramma van Land van Ooit
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef InfinityEdge het volgende:
Ik vind het nu maar irritant worden, elke keer dat Euphoria deuntje (?) voor elke act
Idd, ik snap die oma echt nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ze hadden de zanger beter het hele nummer kunnen laten doen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik krijg Toppers visioenen![]()
Die dame die mobiel dj aan het spelen was.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef GekkePoes het volgende:
Als wij in deze poule zaten waren we nummer 5 geworden
Of een permanente rits in haar buik. Handig jonguh!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al. Die heeft geen vagina meer maar een groot gapend gat waar je je hele huisraad in kan bewaren
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al. Die heeft geen vagina meer maar een groot gapend gat waar je je hele huisraad in kan bewaren
Wel meer winkans voor Anouk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit door gaat sterf ik een beetje van binnen.
zo ziet ze er wel uit...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou als dit de halve finales weet door te komen dan vrees ik ook het ergste voor Anouk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
juist wel, maken wij weer meer kans
first thought exactlyquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
wat zou het lachen zijn als hij door de glazen kooi valt
vooral mannen volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:21 schreef Onnoman het volgende:
ik heb zo het idee dat een paar dames hier aan het wegsoppen zijn
Zou hem neuken tot ie om zijn moesje roeptquote:
Ik hoor iets als "So love me"quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:21 schreef alors het volgende:
Ik vind hem wel cutemaar zingt hij nou Engels?
Ik ben toch bang dat Denemarken hoger gaat eindigen. Maar zo te zien zaten de grootste concurrenten in de eerste halve finale.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anouk is gewoon de beste, dan kan het ons toch weinig schelen of deze liedjes nou wel of niet goed zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Azer koopt gewoon stemmen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:21 schreef Pluto1975 het volgende:
Dit gaat wel scoren, ondanks dat het echt geen ene fuck voorstelt op muzikaal gebied
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou hem neuken tot ie om zijn moesje roept
Eens. Gewoon een leuke gimmick.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet goed gezongen, maar de act is wel erg tof.
roflquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Onnoman het volgende:
zometeen stopt die gast zn schwanz door het glas.. en gaat die ander dr aan zuigen
Wat vindt je man daarvan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou hem neuken tot ie om zijn moesje roept
Dat zou wel een aparte wending zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Onnoman het volgende:
zometeen stopt die gast zn schwanz door het glas.. en gaat die ander dr aan zuigen
alleen komen wij nooit op het idee zoiets te sturen dus dat weten we nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Sorry hoor... maar het is een mierzoete kutmeuk en echt matig gezongen... als wij dit hadden gestuurd waren we kansloos uitgeschakeld
Zou wel een opzienbarende act zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef GekkePoes het volgende:
voor de liefhebbersnou ja, het lekkerste ding tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben veel, maar ben zeker geen damequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Little_Dolls het volgende:
En alle dames vinden dat glad geval weer prachtig natuurlijk
Daar hebben ze zelfs een term voor bedacht... Modulatie... Zo uniek is dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
en jawel hoor, het laatste reffrein een toon hoger, ook nog nooit eerder vertoond
Wel een geluidsdichte danquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien hadden wij de Toppers ook in een glazen hok kunnen doen.
Absoluut.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef superniger het volgende:
Gaan we straks ook allemaal kankeren dat Israël niet bij Europa hoort?
zonder zuurstofquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef superniger het volgende:
alles als het concurentie is, dat is onze strategiequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef superniger het volgende:
Zonder luchttoevoerquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe groot had dat hok moeten zijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wil je nog specifieke bewoordingen doorgeven zodat ik alvast kan oefenen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef superniger het volgende:
aandachtslesbiquote:
dochter van bonnie tylerquote:
iets met jodenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je nog specifieke bewoordingen doorgeven zodat ik alvast kan oefenen?
Beetje het 3fm glazen huis idee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe groot had dat hok moeten zijn?
die roze elementen zijn ook wel leukquote:
Ik kijk zaterdag naar de BBC met Grahamquote:
Chantal Janzenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef alors het volgende:
Ze lijkt wel wat op die hockeyster, kom even niet op haar naam.
Fatima?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef alors het volgende:
jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Potjandriedubbeltjes, wat een joden!
Zo goed?
die met die stick?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef alors het volgende:
Fatima?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef alors het volgende:
nee.. kutschetenquote:
Hopelijk smelt haar gezicht helemaal weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Bonnie_Tyler__.html
Hele scherm onder het bier, bedankt hequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou ze ook slagroom uit d'r tieten spuiten?
Hola unblocker downloaden voor chrome en dan live op bbc iplayer kijken.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hele scherm onder het bier, bedankt he
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |