CL, wanneer gaan we sandwichen? sandwich eten?quote:
Roep maar een datum, ik heb toch geen levenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL, wanneer gaan we sandwichen? sandwich eten?
Wil je met of zonder?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Roep maar een datum, ik heb toch geen leven
Vandaar dat het hier nauwelijks voorkomtquote:
Overrated gedoe.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaar dat het hier nauwelijks voorkomt.
quote:
Precies!quote:
Shirt uit, zwembroek aan, balkondeur open!quote:
Witbiertje er bij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Shirt uit, zwembroek aan, balkondeur open!
Nu pas? Die staat hier al dagen te loeien. De Gasunie is blij met me.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n verwarming sloeg net ook ineens aan ja
Gelukkig komt er regen aan hier, hoef ik niet mee te doen aan die malligheid.quote:
Ontzettende vieze vuile smerige lijer dat je er bent!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Witbier25 graden hier!
Vanavond BBQ!
Zondag BBQ!
Maandag zeilen!
Ik ben vrijgevig, iedereen mag hier komen en meedoen hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontzettende vieze vuile smerige lijer dat je er bent!
Wel het land dat jou heeft voortgebracht!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik even een hekel heb aan Nederland geloof ik.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik elke dag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:26 schreef CherryLips het volgende:
En toch binnen zitten FOK!kenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Witbier25 graden hier!
Vanavond BBQ!
Zondag BBQ!
Maandag zeilen!
Je bent toch vertaler en werkt vanuit huis? Dan is verhuizen niet zo'n probleem natuurlijk. Denk in oplossingen!quote:
Mijn weekend begint zondag pasquote:
Hij had gisteren geen bier.quote:
Jawel. Dat horen we wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen chocolade maar je hoort mij niet miepen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen chocolade maar je hoort mij niet miepen
quote:
Alles wat jij zegt of doet is terug te leiden tot chocola.quote:
Net als ik dat heb met bier.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt of doet is terug te leiden tot chocola.
met bier?quote:
Thatta girl.quote:
Best of both worlds!quote:
Do want!quote:
Heel ander soort chocolade smaak lijkt me.quote:
Gij snapt wel da ge oe eigen zo nie heul populair moakt hier hè menneke?quote:
Onze knuffelnicht kan dat vast wel voor je ontcijferen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet iemand wat die gast hierboven probeert te zeggen?
Om mij gegrillde kip te komen brengen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn plan om in bed te blijven liggen tot het droog is zo maar op ga geven.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Het blijft nog wel even regenen zie ik. Ik wilde net op de fiets stappen
Gezelligquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:42 schreef L-E het volgende:
Ik kan er niet meer tegenIk laat alles achter en ga bij Barb wonen.
Ohnoesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Het heeft ook weinig zin om naar de kapper te gaan, het zit al kut voor ik thuis ben.
Om gegrilde kip op te bellen denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om mij gegrillde kip te komen brengen?
Zou de gegrilde kip opnemen denk je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Om gegrilde kip op te bellen denk ik.
Die Kobi klinkt als een fidele kerel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Kobi wel.
En die grillt dan een kip voor mij.
That's wrong in so many ways..quote:
Ook jij kunt de loterij winnen hoorquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook jij kunt de loterij winnen hoor
demit ik dacht dat je zo'n "this could be you" plaatje quootte
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook jij kunt de loterij winnen hoor
demit ik dacht dat je zo'n "this could be you" plaatje quootte
MissB! MissB! MissB! Check:quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
MissB! MissB! MissB! Check:
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Don't make me come down there and kick your ass! Oh wait..
De eerste keer was ie al niet leuk, de tweede keer nog minder maar nu vraag je gewoon om een pak rammel!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
MissB! MissB! MissB! Check:
[ afbeelding ]
Ik ga wel mee!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Don't make me come down there and kick your ass! Oh wait..
Van MissBquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De eerste keer was ie al niet leuk, de tweede keer nog minder maar nu vraag je gewoon om een pak rammel!
Je kan het goedmaken als je bij aankomst een bierbeque geeftquote:
Op het strand!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan het goedmaken als je bij aankomst een bierbeque geeft
quote:
Het kan allemaal hier!quote:
Nee, mijn vrouw, drie kinderen en de labrador. Spreken we wel bij jou af hoor. Zorg je dan wel dat je huis kindproof is. Straks bezeren ze zich nog enzo. En ze zijn allergisch voor cavia's dus die moeten maar ff naar een oppasadres. En onze engeltjes drinken alleen limonade van een A-merk.quote:
Onze bengeltjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw, drie kinderen en de labrador. Spreken we wel bij jou af hoor. Zorg je dan wel dat je huis kindproof is. Straks bezeren ze zich nog enzo. En ze zijn allergisch voor cavia's dus die moeten maar ff naar een oppasadres. En onze engeltjes drinken alleen limonade van een A-merk.
Of we spreken samen af...
De liefste kinderen ooit.quote:
Suikervrij? Dan worden ze niet zo lekker druk en irritant.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Limonade? Geen suiker-, zuivel- en glutenvrije brouwsels in gerecyclede flessen?
En iedere dag een dieet van dit natuurlijk, zodat ze helemaal onhandelbaar worden door de sugarrush:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Suikervrij? Dan worden ze niet zo lekker druk en irritant.
Ah, een ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:32 schreef Barbusse het volgende:
En iedere dag een dieet van dit natuurlijk, zodat ze helemaal onhandelbaar worden door de sugarrush:
[ afbeelding ]
Dat ook natuurlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:02 schreef MissMSX het volgende:
Dat van die suiker en hyperen is bewezen onzin. Die buurkinderen zijn dus gewoon slecht opgevoed
Naar Malta? Ow wacht, het ging om de kinderen die náást je ouders woonden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Dat ook natuurlijkGelukkig voor mijn ouders zijn ze verhuisd.
Ik was en ben heul rustig hoor, zowel als kind als volwassenequote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar Malta? Ow wacht, het ging om de kinderen die náást je ouders woonden.
Partypooper!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:02 schreef MissMSX het volgende:
Al die excuses die ouders tegenwoordig zoeken voor het wangedrag van hun nageslacht
Naar Den Haag?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een reis had geboekt
Wie de schoen past?quote:
Eerst zou ik naar Peru gaan. En toen op het laatste moment in het vliegtuig naar Los Angeles gestapt.quote:
Het is een beetje als het huis schoonmaken voor de schoonmaker komt. Niet doen dus. Wel een beetje fatsoeneren voor je de deur uitgaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Schop me eens het bed uit, ik moet naar de kapper. En ik weet nooit of ik dan m'n haar moet wassen.
Bijkomend voordeel is dat je nog 10 minuten langer in bed kan liggen stinken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:42 schreef AirwiN het volgende:
Het is een beetje als het huis schoonmaken voor de schoonmaker komt. Niet doen dus. Wel een beetje fatsoeneren voor je de deur uitgaat natuurlijk.
Ja daarom, maar ze wassen het niet bij elke kniptoko alsnog.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een beetje als het huis schoonmaken voor de schoonmaker komt. Niet doen dus. Wel een beetje fatsoeneren voor je de deur uitgaat natuurlijk.
Als ik niet hoef te douchen scheelt het wel meer dan tien minuten hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat je nog 10 minuten langer in bed kan liggen stinken.
Als je het vraagt toch wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, maar ze wassen het niet bij elke kniptoko alsnog.
"Wat wilt u mevrouw?"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ja daarom, maar ze wassen het niet bij elke kniptoko alsnog.
Ik doe de aanname dat je wel gaat douchen en alleen het wassen van je haar skipt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Als ik niet hoef te douchen scheelt het wel meer dan tien minuten hoor.
Nee, je blonde lokken kunnen niet lang genoeg zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt vaker naar de kapper gaan.
Ze zijn wel een beetje dood nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, je blonde lokken kunnen niet lang genoeg zijn.
Beetje conditioner erin, beetje bijpunten en klaar.quote:
"Nur für Dich hab' ich meine Hare schön."quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, je blonde lokken kunnen niet lang genoeg zijn.
Kreeg je op je donder van hem?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ekstensjuns!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje conditioner erin, beetje bijpunten en klaar.
Hailaijts!quote:
Foto!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Mijn haarMiep heeft een half uur zitten stylen met allemaal goedjes en prutjes erin, het is 100 meter naar m'n huis en daar was alles alweer uitgezakt
Hetis eens wat anders dan een drugsspuitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ze net gewisthet zit alweer voor geen meter. Ga er even een ozonlaag aan haarlak in spuiten.
De kapper vindt dat ik te vaak langskom.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:49 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ze net gewisthet zit alweer voor geen meter. Ga er even een ozonlaag aan haarlak in spuiten.
Ja, dat heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Mijn haarMiep heeft een half uur zitten stylen met allemaal goedjes en prutjes erin, het is 100 meter naar m'n huis en daar was alles alweer uitgezakt
waar blijft die foto dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Niet hier.quote:
Verschrikkelijk leuk?quote:
Hoi!quote:
Tijdens kantooruren is het wel altijd drukker ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
het is vast omdat de kantoren dicht zijn
of zijn die niet dicht op pinksteren?
haiquote:
oho waarom gaat het kut?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:05 schreef Tally het volgende:
Met mij gaat het op het moment eigenlijk best kut.
E n met de verse baby steeds beter! Hopelijk bevestigd de kinderarts dat vrijdag
En met rhubje?
ook dat mag op de foto, want jijquote:
wat hij zegtquote:
Je had alvast geoefend met GTA?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:05 schreef Q. het volgende:
Net voor het eerst in 5 jaar weer autogereden en volgens mij heb ik niemand dodelijk verwond!
quote:
Was iedereen maar zo goed als jij hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas dat HP in z'n scansoftware scannen heeft vertaald met zoekenEn ik maar zoeken naar die knop scannen
De knop liet me wel zoeken, dus het deed wat het beloofde.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was iedereen maar zo goed als jij he
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De knop liet me wel zoeken, dus het deed wat het beloofde.
Een van de weinige auto race spellen die ik leuk vondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Q is nog uit de Stunts tijd![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik echt dood gespeeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Q is nog uit de Stunts tijd![]()
[ afbeelding ]
he ja dat vergeet ik ook elke keer en elke keer moet ik weer mijn lief roepen omdat ik er niet uit komquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas dat HP in z'n scansoftware scannen heeft vertaald met zoekenEn ik maar zoeken naar die knop scannen
'Hoe scant ie hem nu? Want ik zie alleen de knoppen Voorbeeld, Zoeken en Annuleren. Hoe scant ie nou?' Ik heb dit apparaat al drie jaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he ja dat vergeet ik ook elke keer en elke keer moet ik weer mijn lief roepen omdat ik er niet uit kom
wij hebben hem ook al jaren, maar ik scan maar heel weinigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Hoe scant ie hem nu? Want ik zie alleen de knoppen Voorbeeld, Zoeken en Annuleren. Hoe scant ie nou?' Ik heb dit apparaat al drie jaar.
Ik scan ook niet vaak maar het is elke keer toch zoekenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij hebben hem ook al jaren, maar ik scan maar heel weinig
maar ik vind het een dom systeem met die knopjes
noem er verdorie gewoon een scannen
ja juist ook omdat je het nooit doetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik scan ook niet vaak maar het is elke keer toch zoeken
ik heb geen werkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat zijn ook van die dingen die je gewoon op je werk moet doen, waar een apparaat staat dat gewoon werkt.
Printen doe ik echt nooit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geen werk
ik merk wel dat ik minder print nu ik geen werk heb
ik printte altijd alles voor school uit, opdrachten die ik moest maken en zo, sheetsquote:
Op school dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geen werk
ik merk wel dat ik minder print nu ik geen werk heb
daar moet ik er ook voor betalen en dat vertik ikquote:
Zit ik toch ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat zijn ook van die dingen die je gewoon op je werk moet doen, waar een apparaat staat dat gewoon werkt.
Ik ook nietquote:
Koop een andere dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Cartridges krijgen bij mij de kans niet om uit te drogen. Nou ja, de kleurencartridge wel. En het fijne aan HP is dat je beide cartridges moet hebben anders doet dat apparaat het niet. Kutding.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pas als deze kapot is.
Maar volgens mij geldt het voor alle printers.
Ik heb een laserprinter. HP LaserJet. Geen last van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Cartridges krijgen bij mij de kans niet om uit te drogen. Nou ja, de kleurencartridge wel. En het fijne aan HP is dat je beide cartridges moet hebben anders doet dat apparaat het niet. Kutding.
Dan neem ik wel zoiets. Als deze kapot is. En voor een printer gaat ie akelig lang mee, dat wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een laserprinter. HP LaserJet. Geen last van.
PC LOAD LETTER
Zelfs dat niet eens. Maar dat is meer omdat ze hier wat achterlopen als het op digitale kaartverkoop aankomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, soms concertkaartjes of voor feestjes.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens. Maar dat is meer omdat ze hier wat achterlopen als het op digitale kaartverkoop aankomt.
Mn vorige heeft het 7 jaar volgehouden. Op 1 toner.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan neem ik wel zoiets. Als deze kapot is. En voor een printer gaat ie akelig lang mee, dat wel.
Geen idee, scheelt ook wel dat ik van dit weer niet zo veel energie krijg.quote:
Natuurlijk, een auto is belangrijker dan mensen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik word echt knettergek
hier in de buurt heeft iemand een geluidsinstalatie steeds hard aanstaan op een lusding
om de vogels weg te jagen anders poepen ze op de autodat mensen van hun geluid weer overlast hebben boeit niet
nu probeer ik al zo'n 4 weken de gemeente te bellen maar ze zijn of nog niet aan het werk, of aan het lunchen of al weer naar huis
aaaaaaaaaaaaaargh!!!
De mijne wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk, een auto is belangrijker dan mensen.
Weet je niet wat vogelpoep met je auto kan doen, die lak, stel je voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik word echt knettergek
hier in de buurt heeft iemand een geluidsinstalatie steeds hard aanstaan op een lusding
om de vogels weg te jagen anders poepen ze op de autodat mensen van hun geluid weer overlast hebben boeit niet
nu probeer ik al zo'n 4 weken de gemeente te bellen maar ze zijn of nog niet aan het werk, of aan het lunchen of al weer naar huis
aaaaaaaaaaaaaargh!!!
ze kunnen hem ook ergens anders neer zetten hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet je niet wat vogelpoep met je auto kan doen, die lak, stel je voor.
Een auto moet je in zicht hebben, stel je voor er lopen van die rampkinderen langs en je krijgt krassen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze kunnen hem ook ergens anders neer zetten he
ik was de zevende die kwam klagen, en gewoon nog niet bereid zijn om je auto ergens anders neer te zetten heecht bizar vind ik dat
dan verhuizen ze maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een auto moet je in zicht hebben, stel je voor er lopen van die rampkinderen langs en je krijgt krassen.
Ik dacht dat jij een overdekte had?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan mijn auto ook niet ergens anders neerzetten. Of ik sloop m'n adresbalkje er ook af en plak die op een andere plek die me wel mooi lijkt.
ze mag hem hier recht voor mijn deur zetten als dat geluid maar stoptquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan mijn auto ook niet ergens anders neerzetten. Of ik sloop m'n adresbalkje er ook af en plak die op een andere plek die me wel mooi lijkt.
1) huur 4 autotrolleysquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik word echt knettergek
aaaaaaaaaaaaaargh!!!
Mijn auto staat ook niet altijd in zicht hoor. Midden in het centrum is dat niet altijd mogelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een auto moet je in zicht hebben, stel je voor er lopen van die rampkinderen langs en je krijgt krassen.
Die van mij staat ook verderop. Het is altijd afwachten wat ik er aantrefquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn auto staat ook niet altijd in zicht hoor. Midden in het centrum is dat niet altijd mogelijk![]()
Al jaren?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn auto staat al jaren bij de dealer.
De nozem vindt dat ik eerst een paar duizend euro naar 'm moet overmaken voordat ik 'm voor mijn deur mag zetten.
Of hij mag de auto niet meenemen omdat ie hem niet gekocht heeftquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al jaren?Achterstallige betaling of zit er een dispuutje aan vast?
bier drinken met je zingende huisartsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:13 schreef Barbusse het volgende:
Of ik doe gewoon een Q-tje, en ga geen bier drinken. Keuzes, keuzes.
O jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of hij mag de auto niet meenemen omdat ie hem niet gekocht heeft
quote:
Het is hetero humorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaSorry, zo flauw werkt mijn geest niet.
sterfquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:13 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Thuis. Nu is de vraag, zal ik een biertje opentrekken op het balkon of op het strand?
Hetero-humor? Is dat zoiets als "Ik ben geen homo, no homo! Ik heb alleen te veel gedronken!" en "Dit doe ik anders nooit hoor"quote:
waar is die smiley die gewoon kei hard een mes door zijn hart geramt krijgt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:13 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Thuis. Nu is de vraag, zal ik een biertje opentrekken op het balkon of op het strand?
Nee...dat is gewoon aandacht-sexuele humorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero-humor? Is dat zoiets als "Ik ben geen homo, no homo! Ik heb alleen te veel gedronken!" en "Dit doe ik anders nooit hoor"
quote:
Ik ook van jullie hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar is die smiley die gewoon kei hard een mes door zijn hart geramt krijgt?
ideaal voor dit soort uitspraken
nou ja dan maar deze
You jelly much now?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You'd do a Q, but you won't do an Ang3l?!
Must be jelly, coz jam don't shakequote:
quote:
Q is good for you.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You'd do a Q, but you won't do an Ang3l?!
Het is net bier.quote:
Past je lekkere sweatvest niet meer?quote:
Ik drink ook bier!quote:
We zijn trots op je.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink ook bier!
Ik zat gister met een flesje pils, een bak chinees en een lekker wijf met haar hoofd op mijn schoot met m'n voeten omhoog naar de TV te kijken man!
quote:
ik verlang zo naar 30 graden en een ijskoude coronaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ga jij nou maar genieten van de regen en trek een herfstbokje open.
22 graden bittequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik verlang zo naar 30 graden en een ijskoude corona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik voelde me erg californication homer simpson stoerquote:
Ik ben ook echt ZO klaar met dit grijze en natte gedoe.....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik verlang zo naar 30 graden en een ijskoude corona
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
nee 30 dan kan ik eindelijk mijn maxi zomerjurk aan![]()
die doet echt wonderen voor mijn decolletéNou, een zwarte jurk zou ik liever met 22 graden dragen dan met 30 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee wacht ho. Niet dat ik jurken draag! Maar stel indien dat dan!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ja maar zwart maakt slank dus ik ben wel wat gewentquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, een zwarte jurk zou ik liever met 22 graden dragen dan met 30 hoor
Nee wacht ho. Niet dat ik jurken draag! Maar stel indien dat dan!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voelde me erg californication homer simpson stoer
Ik heb wel een herfstbok koel liggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ga jij nou maar genieten van de regen en trek een herfstbokje open.
quote:
quote:
En dat pakket is nog niet op?quote:
Ik heb iets van tien pakketten gekregen. Oh ja, that reminds me, ik heb nog drie pakketten in een kast waar ik nooit in kijk gestopt. Ik dacht dat ik er bijna doorheen was.quote:
Dudequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb iets van tien pakketten gekregen. Oh ja, that reminds me, ik heb nog drie pakketten in een kast waar ik nooit in kijk gestopt. Ik dacht dat ik er bijna doorheen was.
Je kan ook langs komen brengen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik pauzeer maar even voordat ze me verplicht in een afkickkliniek stoppen.
Hmmm. Dan blijf ik daar wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kan ook langs komen brengen natuurlijk.
en dan verder gaan waar je gebleven was: fok!enquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:49 schreef Q. het volgende:
Vroeg beginnen + pauze overslaan = 15.40 thuis.
Dat is natuurlijk de verstandigere keuze.quote:
Werk, schmerk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan verder gaan waar je gebleven was: fok!en
Hier is het warmer dan op kantoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan verder gaan waar je gebleven was: fok!en
Waarom denk je dat dat een verschil is met kantoor?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef Barbusse het volgende:
En er is bier begreep ik. Klein, edoch essentieel verschil.
Iets zegt me dat Q al het bier op kantoor reeds heeft opgedronken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat een verschil is met kantoor?
ik heb op kantoor bier, thuis whisk(e)yquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef Barbusse het volgende:
En er is bier begreep ik. Klein, edoch essentieel verschil.
gelukkig is Q. geen collega van mequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Q al het bier op kantoor reeds heeft opgedronken.
Alleen bier en wijn op kantoor helaas. Nog helaascher is het feit dat het achter slot en grendel zit. Daarom ben ik maar vroeg naar huis gegaan.quote:
Wat een kutbaan. Wij hebben tenminste nog een bruine kroeg op kantoor. Niet dat ik daar ooit ben, die gaat pas open als ik al een uur thuis ben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen bier en wijn op kantoor helaas. Nog helaascher is het feit dat het achter slot en grendel zit. Daarom ben ik maar vroeg naar huis gegaan.
Das wel tof, tis maar goed dat ik daar niet werkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een kutbaan. Wij hebben tenminste nog een bruine kroeg op kantoor. Niet dat ik daar ooit ben, die gaat pas open als ik al een uur thuis ben.
Die hebben wij ook op de hoofdvestiging waar ik nooit ben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een kutbaan. Wij hebben tenminste nog een bruine kroeg op kantoor. Niet dat ik daar ooit ben, die gaat pas open als ik al een uur thuis ben.
Verstandig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die hebben wij ook op de hoofdvestiging waar ik nooit ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |