Ohw kan je ook al uit met de bull tegenwoordigquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef Panzaet het volgende:
Taylor pakt zijn eerste leg, met een bull uiteraard.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw kan je ook al uit met de bull tegenwoordig
Die nieuwe hadden volgens mij een roze shaft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef Nappie-Oleon het volgende:
volgens mij gebruikt Phil zn nieuwe pijlen..
Volgens mij ook ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Die nieuwe hadden volgens mij een roze shaft.
kan je er toch opschroevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Die nieuwe hadden volgens mij een roze shaft.
Het bracht met name zijn pijlen omhoog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Grifte het volgende:
Dat stukje chocola brengt meteen zijn spelpeil omhoog
Hij finisht nu iets van 90% ofzo. Heeft niet heel veel met angst te maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij gebruikt de angst en obsessie van Barney heel goed.
Inderdaad, maar dat kan Barney ook, alleen helaas wat minder vaak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo belachelijk goed die gast zeg...
Neuh.quote:
Als Barney dit nog weet te winnen is hij zo goed dat Van Gerwen of Wade zijn borst nog natter mag makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van Gerwen of Wade mag zijn borst maken voor Taylor, tenzij Barney nog wat uit de hoed tovert.
Hoezo nee? Het is een saaie film. Van Barneveld gaat zelfs niet winnen met een 7-0 voorsprongquote:
Hij deed alsof het al 95% zeker was dat Taylor zou winnen. Dat was het simpelweg niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef Panzaet het volgende:
Zo, nog een leg.
[..]
Hoezo nee? Het is een saaie film. Van Barneveld gaat zelfs niet winnen met een 7-0 voorsprong
Nee was 100%quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij deed alsof het al 95% zeker was dat Taylor zou winnen. Dat was het simpelweg niet.
quote:
Hoezo niet? De historie leert dat Van Barneveld nooit de matchdart kan gooien tegen Phil. Zijn pijl schiet automatisch naar alle hoeken en zijden van het bord waar hij niet hoort te zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij deed alsof het al 95% zeker was dat Taylor zou winnen. Dat was het simpelweg niet.
Joh..quote:
Dan snap ik echt totaal niet dat jullie niet allemaal al lang en breed op de Bahama's zitten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Hoezo niet? De historie leert dat Van Barneveld nooit de matchdart kan gooien tegen Phil. Zijn pijl schiet automatisch naar alle hoeken en zijden van het bord waar hij niet hoort te zijn.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan snap ik echt totaal niet dat jullie niet allemaal al lang en breed op de Bahama's zitten.
Wat zijn jullie goed
Eigenlijk zouden er vanaf de halve finales weer sets moeten komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef OverRated het volgende:
Veel te kort eigenlijk voor een halve finale
Kom op man. Taylor tegen Barney is bijna altijd gratis geld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan snap ik echt totaal niet dat jullie niet allemaal al lang en breed op de Bahama's zitten.
Wat zijn jullie goed
Ken je historie. Hij heeft ook wel eens een finale gewonnen van Taylor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Hoezo niet? De historie leert dat Van Barneveld nooit de matchdart kan gooien tegen Phil. Zijn pijl schiet automatisch naar alle hoeken en zijden van het bord waar hij niet hoort te zijn.
Wat? Als het, volgens jou, 95-100% is en je krijgt zo'n 1.45 keer je geld terug bij winst van Taylor (en dus geven de bookmakers, die er wel verstand van hebben, hem ongeveer 70% kans) zijn de bookmakers compleet achterlijk en zou jij inmiddels een vakantie bij elkaar moeten hebben gewedquote:
Nog steeds de mooiste finale die ik ooit gezien heb. WK 2007 was dat toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef Silfen het volgende:
[..]
Ken je historie. Hij heeft ook wel eens een finale gewonnen van Taylor.
Hoewel het wel meer andersom is.
Dat is alweer 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef Silfen het volgende:
[..]
Ken je historie. Hij heeft ook wel eens een finale gewonnen van Taylor.
Hoewel het wel meer andersom is.
Jazeker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog steeds de mooiste finale die ik ooit gezien heb. WK 2007 was dat toch?
Gratis geld bestaat niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op man. Taylor tegen Barney is bijna altijd gratis geld.
WGP kuch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Gerwen gaat dit niet winnen hoor heren. Die wint nooit een groot TV toernooi. Grandslam, WK...
Vloertoernooien, maar op tv verliest hij de finale steeds.
Barney die won met de bullquote:
rond de 105quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Wat waren de gemiddelden eigenlijk? Gemist
6 jaar geleden alweer. Van Gerwen presteert in een korte periode veel beter dan die postbode.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... net als van Barneveld wel eens wint van Taylor.
Ja... op vloertoernooien. Bedankt voor het bevestigen van m'n punt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef Panzaet het volgende:
[..]
6 jaar geleden alweer. Van Gerwen presteert in een korte periode veel beter dan die postbode.
Wat heeft MVG allemaal verloren aan grote tv-finales dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... op vloertoernooien. Bedankt voor het bevestigen van m'n punt.
Bijna alle finales waar hij in stond.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat heeft MVG allemaal verloren aan grote tv-finales dan?
Jij wil veel te snel je eigen punt bevestigd hebben, makkelijk bezig...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... op vloertoernooien. Bedankt voor het bevestigen van m'n punt.
Dat zijn alleen het WK en de Grand Slam of Darts, lekker makkelijk praten zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bijna alle finales waar hij in stond.
Ik zeg ook nergens dat van Barneveld dat gaat doen. Ik zeg dat de kans dat van Gerwen vanavond de PL wint helemaal niet zo zeker is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Jij wil veel te snel je eigen punt bevestigd hebben, makkelijk bezig...
Van Gerwen presteert op de vloertoernooien goed, in de Premier League klasse, haalt de finale van het PDC WK, Grand Slam of Darts. Wint een zeer lastig toernooi de WGP.
Binnen 1 jaar zie ik dat van Barneveld niet doen.
Jij ziet alleen Van Barneveld als enige godquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat van Barneveld dat gaat doen. Ik zeg dat de kans dat van Gerwen vanavond de PL wint helemaal niet zo zeker is.
Klopt het niet dan? WK had hij makkelijk moeten winnen. GS had hij makkelijk moeten winnen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Dat zijn alleen het WK en de Grand Slam of Darts, lekker makkelijk praten zo.
Je geeft geen antwoord, welke grote finales allemaal dan? Hoeveel waren dat er allemaal?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bijna alle finales waar hij in stond.
Het klopt wel, alleen schrijf jij MVG te snel af. En je argumenten daarvoor zijn erg kinderachtig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Klopt het niet dan? WK had hij makkelijk moeten winnen. GS had hij makkelijk moeten winnen.
Oh ok, 2 finales, die verloor hij. Dus kan hij geen grote finales winnen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Klopt het niet dan? WK had hij makkelijk moeten winnen. GS had hij makkelijk moeten winnen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Jij ziet alleen Van Barneveld als enige god
Ik schrijf niks af, ik zeg alleen dat IK het zekerheidje van van gerwen niet per definitie zie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Het klopt wel, alleen schrijf jij MVG te snel af. En je argumenten daarvoor zijn erg kinderachtig.
In zijn beste jaar waar hij waanzinnig staat te gooien en 'alles' wint heeft hij 3 grote finales en verliest er 2. Je mag het van mij best negeren hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ok, 2 finales, die verloor hij. Dus kan hij geen grote finales winnen.
Goede conclusie onderbouwd met stevige argumenten, geen speld tussen te krijgen
Dus 2 grote finales gewonnen, 2 verloren, nou wat een loserquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef Panzaet het volgende:
Tevens won Van Gerwen ook op jonge leeftijd de Winmau World Masters wat vroeger een 'zeer' groot toernooi was.
66%quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord, welke grote finales allemaal dan? Hoeveel waren dat er allemaal?
Ik weet het niet, maar het klinkt alsof hij er een stuk of 10 van de 10 verloren heeft tot nu toe?
Dit moet een troll zijn....quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In zijn beste jaar waar hij waanzinnig staat te gooien en 'alles' wint heeft hij 3 grote finales en verliest er 2. Je mag het van mij best negeren hoor.
De winmau is 2006quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus 2 grote finales gewonnen, 2 verloren, nou wat een loser
Wat is in godsnaam je punt en wat wil je bewijzen tegen welk argument van welke user?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef Panzaet het volgende:
Tevens won Van Gerwen ook op jonge leeftijd de Winmau World Masters wat vroeger een 'zeer' groot toernooi was.
2/4 is 50%quote:
Dus? Is ook een grote finale. Heeft ie er 4 van gespeeld en de helft gewonnenquote:
Jij slaat louter onzin uit terwijl je je helemaal niet inleest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam je punt en wat wil je bewijzen tegen welk argument van welke user?
Je slaat louter onzin uit waar niemand zich ook maar iets voor interesseert.
Want?quote:
Ik heb het helemaal niet over van Barnveld?? Waarom begin je steeds over van Barneveld?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Panzaet het volgende:
[..]
En jij komt met het argument dat Van Barneveld vroeger goed heeft gepresteerd.....
Originaliteit ten top, inhoudelijk niet bijster sterk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Jij slaat louter onzin uit terwijl je je helemaal niet inleest.
Jij doet alsof hij grote finales niet kan winnen, dat is onzin, want hij heeft de helft gewonnen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want?
Ik geef aan "Jongens, van Gerwen gooit waanzinnig goed, maar voorlopig zijn zijn prestaties in grote TV toernooien nog geen zekerheid". Blijkbaar mag dat niet gezegd worden ofzo?
Mag alleen over van Barneveld wat negatiefs gezegd worden ofzo?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat Barney nog altijd meer heeft bereikt op sportief gebied dan jullie. En waarschijnlijk qua inkomen ook
eh nee?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij doet alsof hij grote finales niet kan winnen
Eh nee, 1 van de 3 dit jaar, waar ik het continue over heb. Dat we er nu opeens ouwe koeien bij willen halen moet je zelf wetenquote:, dat is onzin, want hij heeft de helft gewonnen.
Och, er wordt hier gedaan alsof van Gerwen de overwinning al in zijn zak heeft.quote:Natuurlijk is hij geen zekerheid, dat is geen enkele speler.
Een jeugdtoernooi finalequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef OverRated het volgende:
Hoe lang zit er ongeveer tussen de halve finale en de finale?
Co is wel een meester in de Kraanvogel.quote:
Iedereen die dat doet is gewoon dom, daar zijn we het in elk geval over eensquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Och, er wordt hier gedaan alsof van Gerwen de overwinning al in zijn zak heeft.
Dat titsquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef Caland het volgende:
Ik vind deze tietenmevrouw toch wel verreweg de beste.
Vriendin van Wade toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef Caland het volgende:
Ik vind deze tietenmevrouw toch wel verreweg de beste.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:14 schreef Szura het volgende:
Hoezo? Taylor was ook ooit debutant en won m gelijk.
Phil is Phil.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:14 schreef Szura het volgende:
Hoezo? Taylor was ook ooit debutant en won m gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |