SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef Osuchi het volgende:
[..]Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
osuchi wel, ik stuur nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb jij die link van dat verhaal van willem en **********?
Ik ben weleens in mijn zitzak in slaap gevallen maar die is van nepleer dus ik weet niet of dat hetzelfde is? Wel een beetje plakkerig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leer is al rot als je met je gezicht erop ligt en in slaap valt..voelt zo vies en plakkerig
Oké ten eerste heb ik niks aan die verhalen meegeschreven hij gebruikte gewoon mijn naam omdat zo'n ander wijf, die Sharon dat had gezegdquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb jij die link van dat verhaal van willem en **********?
vond die woorden wel grappig hoor, genotsknobquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nieteens meer, wil er niks van weten
Geen idee, maar weet nog wel dat ik regelmatig in een jeugdhonk in slaap viel waar mijn vader vrijwilligers werk deed (ja door de muziek heen kon ik slapen).quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben weleens in mijn zitzak in slaap gevallen maar die is van nepleer dus ik weet niet of dat hetzelfde is? Wel een beetje plakkerig.
Oké. Wat vind je lastig? Dat er ander verkeer aan komt? Of dat je niet weet wanneer je moet stoppen?quote:
ik zat op school dus heb het niet echt gevolgdquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oké ten eerste heb ik niks aan die verhalen meegeschreven hij gebruikte gewoon mijn naam omdat zo'n ander wijf, die Sharon dat had gezegd
Oke dat is waarquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vond die woorden wel grappig hoor, genotsknob
wil je link?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:18 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oke dat is waarEigenlijk wil ik het best nog een keer lezen for tha lulz
ik vergeet de stappen somsquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Wat vind je lastig? Dat er ander verkeer aan komt? Of dat je niet weet wanneer je moet stoppen?
Oh, dat komt vanzelf wel. Gewoon herhalen. Je krijgt het vanzelf wel onder de knie als je het wat vaker gedaan hebt. Maak je maar geen zorgen.quote:
ik doe hem juist bijna nooitquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat komt vanzelf wel. Gewoon herhalen. Je krijgt het vanzelf wel onder de knie als je het wat vaker gedaan hebt. Maak je maar geen zorgen.
wie is hem?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik doe hem juist bijna nooit
maar ik ga weer leren
quote:
Anders moet je aan je instructeur vragen of je die oefening wat vaker kunt doen omdat je het gevoel hebt dat je daar nog niet zo goed in bent. Dan kan je instructeur daar nog wat meer aandacht aan besteden en je dat nog even wat vaker laten doen in de komende lessen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik doe hem juist bijna nooit
maar ik ga weer leren
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet weet waar het over gaat
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Anders moet je aan je instructeur vragen of je die oefening wat vaker kunt doen omdat je het gevoel hebt dat je daar nog niet zo goed in bent. Dan kan je instructeur daar nog wat meer aandacht aan besteden en je dat nog even wat vaker laten doen in de komende lessen.
Omg...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet weet waar het over gaat
Haha, dat zat duidelijk niet goed vastquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Hard lachen, ik deed het.
ff huilenquote:Willem kroop over haar heen en begon haar heerlijk te zoenen. Ze voelde zijn stijve paal tussen hun buiken. "Ga je me nu neuken?" vroeg ze met een geil stemmetje. "Later schatje, eerst even zo van elkaar genieten" Sharon rolde hem van zich af en pakte de stijve piemel vast. Langzaam begon ze hem af te trekken. Met haar geile tongetje likte ze zijn tepels, om daarna via zijn navel naar zijn lekkere neukstaaf te gaan. Met kleine likjes langs de stang en over de eikel maakte ze hem helemaal gek. Zijn ballen rolden door haar handen. Ze opende haar mond zo ver mogelijk en liet hem binnen glijden, Met haar neus tegen zijn zak begon ze fel te zuigen. De hele lengte zat nu diep in haar keel. "Jaaaaa lekker diep, zuig me maar met dat spermasnuitje van je" Alsof ze al jaren ervaring zoog Sharr Willems zaad naar boven.
JNG hequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, stelletje perverselingen hier.
quote:
quote:Met zijn armen om haar heen rolde hij om. Ze sloeg haar slanke benen om zijn rug en begon met haar bekken te draaien. Sharon voelde de lul stijf worden. "Steek hem erin, neuk me, doorboor mn vliesje, ik wil je zaad in mn buikje voelen stromen" zei ze bijna smekend. Willem begon met zijn stijve tegen haar klitje te drukken. Ze beantwoordde deze beweging door zelf ook neukbewegingen te maken. Hij likt haar oorlelletje en fluisterde:;"Wil je het echt??"" ""Ja doe het nou maar" Willem ging op zijn knieen tussen haar benen zitten, tilde haar kontje een beetje op en bracht haar openstaande grotje tegen zijn eikel. Voorzichtig drukte hij de eikel naar binnen. "Oefff" zuchtte Sharon. Lekker strak omklemde het nauwe spleetje zijn lul. Ze keek hoe de vleesboom steeds dieper haar kutje binnendrong. Op een gegeven moment voelde ze dat hij tegen haar vliesje kwam. Met grote ogen keek ze hem aan. "Even op je tanden bijten, het gaat nu gebeuren" Willem stootte in een keer door tot zijn lul tot aan de wortel in haar buikje stak. Ze gilde luid en tranen liepen over haar wangen. Willem stopte en bleef stil in haar kutje. "Gaat het liefje " vroeg hij teder. "Ja t gaat wel weer, hij is zo lekker lang en dik. Het lijkt wel of mijn hele buik vol zit met lul"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |