SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef Osuchi het volgende:
[..]Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
osuchi wel, ik stuur nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb jij die link van dat verhaal van willem en **********?
Ik ben weleens in mijn zitzak in slaap gevallen maar die is van nepleer dus ik weet niet of dat hetzelfde is? Wel een beetje plakkerig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leer is al rot als je met je gezicht erop ligt en in slaap valt..voelt zo vies en plakkerig
Oké ten eerste heb ik niks aan die verhalen meegeschreven hij gebruikte gewoon mijn naam omdat zo'n ander wijf, die Sharon dat had gezegdquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb jij die link van dat verhaal van willem en **********?
vond die woorden wel grappig hoor, genotsknobquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nieteens meer, wil er niks van weten
Geen idee, maar weet nog wel dat ik regelmatig in een jeugdhonk in slaap viel waar mijn vader vrijwilligers werk deed (ja door de muziek heen kon ik slapen).quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben weleens in mijn zitzak in slaap gevallen maar die is van nepleer dus ik weet niet of dat hetzelfde is? Wel een beetje plakkerig.
Oké. Wat vind je lastig? Dat er ander verkeer aan komt? Of dat je niet weet wanneer je moet stoppen?quote:
ik zat op school dus heb het niet echt gevolgdquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oké ten eerste heb ik niks aan die verhalen meegeschreven hij gebruikte gewoon mijn naam omdat zo'n ander wijf, die Sharon dat had gezegd
Oke dat is waarquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vond die woorden wel grappig hoor, genotsknob
wil je link?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:18 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oke dat is waarEigenlijk wil ik het best nog een keer lezen for tha lulz
ik vergeet de stappen somsquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Wat vind je lastig? Dat er ander verkeer aan komt? Of dat je niet weet wanneer je moet stoppen?
Oh, dat komt vanzelf wel. Gewoon herhalen. Je krijgt het vanzelf wel onder de knie als je het wat vaker gedaan hebt. Maak je maar geen zorgen.quote:
ik doe hem juist bijna nooitquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat komt vanzelf wel. Gewoon herhalen. Je krijgt het vanzelf wel onder de knie als je het wat vaker gedaan hebt. Maak je maar geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |