Was jij nou ook diegene die Waterman beter vond dan Mulder?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Morendo het volgende:
Björn Vleminckx, dan kan Pellé een linie zakken en Immers op de bank. Win-win.
Hij is een trolljoodquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef jakees het volgende:
[..]
Was jij nou ook diegene die Waterman beter vond dan Mulder?
Nope. Charlton Vicento halen voor de vluegels, die heeft tenminste pit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef jakees het volgende:
[..]
Was jij nou ook diegene die Waterman beter vond dan Mulder?
Gast, het is een buitenspeler. Je man voorbij gaan en een voorzet geven is zijn enige taak bijna.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Schaken is idd redelijk beperkt, het enige wat ie kan is op snelheid buitenom en voorgeven. Daar moet ik bij zeggen dat dat nog verrassend vaak lukt (zeker als je de voorzetten van Boetius bekijkt, die zijn bijna altijd drama).
En qua persoonlijkheid en mentaliteit is Rubinho gewoon een baas
Dat hebben we de laatste 2 weken wel gemist, aardige kansen die hij had.. Vind Schaken overigens wel minder dwingend na zijn opmerking dat alle ballen bij de 2e paal moeten komen, sindsdien speelt hij voor m'n gevoel toch minderquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gast, het is een buitenspeler. Je man voorbij gaan en een voorzet geven is zijn enige taak bijna.
En daarnaast kan hij meer dan dat want hij is ook nog eens balvast, kan scoren en vaak aanspeelbaar.
Maarja zoals je zelf vaak zegt, spelers van een bepaald niveau halen zit er voorlopig gewoon niet in dus hier moeten we het mee doen. In de Eredivisie zijn er niet eens veel spelers die het beter zouden doen op zijn positie. Ik vind het niet zo'n ramp.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:01 schreef Caland het volgende:
Probleem is dat bij Schaken iedere mongool ziet wat hij gaat doen. In de eredivisie lukt het dan ook vaak nog, tsja.
Ook al heeft Boetius genoeg mindere wedstrijden gehad, daar kom je wel voor naar het stadion. Onvoorspelbaar, goed overzicht, prima techniek. Allemaal dingen die ik mis bij Schaken.
Bij Coen Moulijn wist iedereen dat ook. Robben idem dito. Die zijn natuurlijk veel beter maar zijn acties zijn functioneel. Tuurlijk geniet je als supporter en liefhebber meer van Boëtius maar ik vind Schaken belangrijker voor Feyenoord geweest dit seizoen. Dit verwijt ik Boëtius niet overigens das logisch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:01 schreef Caland het volgende:
Probleem is dat bij Schaken iedere mongool ziet wat hij gaat doen. In de eredivisie lukt het dan ook vaak nog, tsja.
Ook al heeft Boetius genoeg mindere wedstrijden gehad, daar kom je wel voor naar het stadion. Onvoorspelbaar, goed overzicht, prima techniek. Allemaal dingen die ik mis bij Schaken.
Nee, die van Bart Goor welquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef Anosmos het volgende:
Is de naam van Stein Huysegems hier al gevallen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef Anosmos het volgende:
Is de naam van Stein Huysegems hier al gevallen?
Ja, bijnaquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
Schaken gaat de laatste tijd juist minder naar binnen hij vertraagt het spel met al zijn schijnbewegingen. Toch heeft die 20 assists.
Dus dan is volgens jou Mertens de enige goede buitenspeler? Die die assists overigens ook alleen aflevert tegen VVV en Willem II, maar tegen de grote jongens nergens te bekennen is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Divje het volgende:
Een buitenspeler hoort m.i. 15+ assists af te leveren en zelf ook wat scoren. Dan heb je een goede.
Mertens is een kutkabouter. Ik denk gewoon dat je als buitenspeler wel minimaal 15 assists moet hebben, zeker in de eredivisie. Alleen ben je dan ook afhankelijk van degene die 'm afmaakt. Als Lexie wat meer had gescoord had Schaken de 15 wel aangetiktquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus dan is volgens jou Mertens de enige goede buitenspeler? Die die assists overigens ook alleen aflevert tegen VVV en Willem II, maar tegen de grote jongens nergens te bekennen is.
Schaken is gewoon een goede speler voor Feyenoord en de eredivisie, maar - zoals ik al zei - iets te voorspelbaar in zijn acties. Hij gaat nooit eens binnendoor, je weet van te voren wat ie gaat doen maar de meeste verdedigers zijn niet snel genoeg. Tegen bijvoorbeeld die Aanholt van Vitesse had hij weinig in te brengen vond ik, ondanks dat die gozer al geel had in de 2e minuut.
Overigens, hij is al 31, dus zal op korte termijn wel iets van die snelheid gaan verliezen (hoewel hij volgens mij zichzelf goed verzorgt en voor een 31-jarige is ie behoorlijk rap natuurlijk) en dan moet ik het nog zien of zijn acties nog lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |